(3-Hydroxy)phenazepam mengen met propyleenglycol

Packjam

Belezen gebruiker
Goedendag ik ben van plan een halve gram (3-Hydroxy)phenazepam aan te schaffen, nu is mijn grote vraag hoeveel propyleenglycol heb ik daar voor nodig om een stevige benzo te maken, ik wou van 1 of 2 ml iets hebben wat op 5 diazepams lijkt, ik ben mij van alle gevaren bewust, maar van de verhouding niet

Bijlagen

• Propyleenglycol-600x600.jpg
    Propyleenglycol-600x600.jpg
    28,6 KB · Weergaven: 3

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Weet niet of het de bedoeling is dat we je daarmee gaan helpen
Dit lijkt me nu niet erg.
Alsook om de verhouding te weten vul je je spray eerst vol met water en spuit je hem leeg. Tel hoeveel sprays het heeft. Deel dit door 10. De helft van dit nummer is pg en de andere helft water. Puur pg kan ook. Stel je hebt 120 sprays. Dan neem je of 12ml pg of 6ml pg/6ml water. Dan is 1ml 1mg benzo poeder. In 120 sprays gaat 120 dosissen benzo dus 120mg. Voor 0.5 doe je 60mg. Voor 2mg doe je 240mg. Als je hoger gaat dan 3mg per spray zou ik puur pg doen en geen water want daar lost het niet in op.

Sorry als het te moeilijk is uitgelegd.

Als je water toevoegd doe het dan na de pg. Dus eerst helft pg, dan poeder erbij want lost niet op in water. Poeder fijn hakken zodat er geen brokken inzitten. Voeg het bij pg. Schudden en laten oplossen, kan een tijdje duren. Daarna water bijvoegen et voila.

Laatst bewerkt:

Packjam

Belezen gebruiker
aha nou ik heb wel berichten gelezen over verhoudingen op DF maar daarom waar het er zo weinig

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
aha nou ik heb wel berichten gelezen over verhoudingen op DF maar daarom waar het er zo weinig

Productie valt onder forumregel #1 zoals Ploppie al aangeeft. Ik moet toegeven dat ik persoonlijk de inhoudelijke kennis mis m.b.t. het maken van benzo’s. Ik krijg hier op basis van de reactie van @Snuffelaar het idee dat het eerder om een bewerking dan om een productie van een de illegale stof zelf gaat. Dus op de rand, maar ik heb besloten dat ik het topic toch ga sluiten. Je hebt het in je OP over ‘gevaren’ en in het kader van harm reduction is het zelf gaan bewerken van stoffen met serieuze potentiële gevolgen niet iets wat we willen promoten op dit forum. Je krijgt hierin dus sowieso het voordeel van de twijfel en geen ban, omdat ik een domme olifant zonder kennis ben 😊🤫 maar het topic krijgt een slotje.

Als ik hierin ongelijk heb, laat het me dan even weten via PB (@Packjam of @Snuffelaar) want als mod sta ik uiteraard wel ervoor open om inhoudelijk dingen bij te leren, zeker als het gaat om grijs-gebied-zaken rondom regels.

Packjam

Belezen gebruiker
Bedankt voor de info ik heb tandenstokers gekocht en heb gelezen dat als je die tandenstoker nat maakt met je mond, en in de poeder steekt wat er aan blijft plakken is een redelijke dosis, goedebedoeld allemaal jammer dat je hier niet over kunt discussiëren maar dan wordt het ook net een do it yourself benzo fabriek. bedankt

Packjam

Belezen gebruiker
Dit lijkt me nu niet erg.
Alsook om de verhouding te weten vul je je spray eerst vol met water en spuit je hem leeg. Tel hoeveel sprays het heeft. Deel dit door 10. De helft van dit nummer is pg en de andere helft water. Puur pg kan ook. Stel je hebt 120 sprays. Dan neem je of 12ml pg of 6ml pg/6ml water. Dan is 1ml 1mg benzo poeder. In 120 sprays gaat 120 dosissen benzo dus 120mg. Voor 0.5 doe je 60mg. Voor 2mg doe je 240mg. Als je hoger gaat dan 3mg per spray zou ik puur pg doen en geen water want daar lost het niet in op.

Sorry als het te moeilijk is uitgelegd.

Als je water toevoegd doe het dan na de pg. Dus eerst helft pg, dan poeder erbij want lost niet op in water. Poeder fijn hakken zodat er geen brokken inzitten. Voeg het bij pg. Schudden en laten oplossen, kan een tijdje duren. Daarna water bijvoegen et voila.
Bedankt voor de info de bedoeling was meer een flesje PG mengen met benzo poeder en dit doseren met een 1/2ml doseer spuitje, zodat je je een rdelijke benzo binnenkrijgt als je je een spuitje van 2ml in je mond spuit, maar ik laat het hierbij voordat ik gebanned word ofzo, bedankt Snuffelaar. De poeder die ik aangeschaft heb zal het niet aan liggen ik heb gelezen dat je van één dosis 3 dagen onder invloed bent

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor de info de bedoeling was meer een flesje PG mengen met benzo poeder en dit doseren met een 1/2ml doseer spuitje, zodat je je een rdelijke benzo binnenkrijgt als je je een spuitje van 2ml in je mond spuit, maar ik laat het hierbij voordat ik gebanned word ofzo, bedankt Snuffelaar. De poeder die ik aangeschaft heb zal het niet aan liggen ik heb gelezen dat je van één dosis 3 dagen onder invloed bent
Dit dus?
Het is al gezegd dat dit besproken mag worden.

67AB6101-EE00-4BD3-B6A2-0D78F6D0EC94.jpeg

Bovenaan