3-meo-pce

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
3-meo-pce(3-methoxyeticiclidine)

https://ibb.co/gBjaqx - molecuulformule

Dosering volgens Psychonautwiki:

Threshold 2 - 4 mg
Light 4 - 8 mg
Common 8 - 15 mg
Strong 15 - 25 mg
Heavy 25+ mg

Ik heb laatste keer deze stof uitgeprobeerd. Ik heb samen met een maat van me ongeveer 12,5mg gesnoven. Ik was helemaal waus. Ik was lekker aan het vliegen en ik luisterde naar de muziek, ik voelde me verbonden met de muziek. Ik had grote euforia. Ik had een paar luister hallucinaties, ik had een beetje moeite met lopen, liep ik een beetje krom :grin: ik ging dan naar huis, ik ging trippen op mn bed. Ik heb mezelf met een deken gedakt en dan voelde me ik als in een doodkist, waarmee was ik door de helaal aan het vliegen. Hele tijd voelde ik dat overaal waar ik keek ik voelde alsof het mn hele helaal was. De hoofdeffecten duurden 4-6 uur, daarna paar uurtjes voelde ik me uitgerust, maar tegelijkertijd voelde ik me godachtig en fris. Zeer leuke spul!

Laatst bewerkt:

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Laatste keer heb ik 100 mg van deze stof besteld en ik ben tevreden, hoewel O-PCE mijn favoriet is. Wat betreft 3-MeO-PCE, ik nam eerst een streepje van 1,5 cm bij 0,4 cm en na enige tijd begon het te klimmen, enigszins dissociatiever, meer serotoniner. Ik voelde dat de bus op een wolk rijdt. Later nam ik zo'n lijn van 2,5 cm bij 0,5 cm en de hele kamer begon te verdwijnen en leek magisch maar tegelijkertijd vreemd (ik was bij een vriend thuis). Alles verdween was het tv-toestel dat een poort leek te zijn voorbij het universum. Tegelijkertijd is het leuk om serotonine te voelen, wat nog steeds een ervaring van warmte en magie is. Ik voelde me verbonden met het universum en vloog met het bed mee. Na een tijdje voelde het alsof ik in het lab was. Na verloop van tijd kwamen de effecten een beetje tot rust en ik voegde een vergelijkbare hoeveelheid toe en keerde terug naar een vergelijkbare staat. 'S Morgens, de volgende dag, werd er een lichte en aangename afterek gespeeld, en binnen een paar uur speelde de sigma en trad de prachtige god-modus binnen. Er werd ook veel gedacht dat ik verbeteringen moest aanbrengen in sommige kwesties, over politiek en verschillende andere. De stof heeft ook een antidepressieve werking. De stof staat op de tweede plaats na O-PCE in de arylcyclohexamines-ranking.

Bovenaan