1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

3 MeO-PCP eerste keer

Discussie in 'Trip reports' gestart door Legio Patria Nostra, 2 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

In een soort van overleg tussen mij En mijn vendor, heb ik besloten om eens 3 MeO te gaan researchen. Gegevens van mijn vendor worden dus niet gegeven. Dit verder terzijde.
    4 HO-met was een tegenvaller, dus dit rc kon weleens een beter alternatief zijn.
    Alleen, deze ketamine analoog is een rc waar je heel, heel voorzichtig mee moet zijn, aangezien het een zeer potente stof is. Een K-hole is zó gepiept, en in deze situatie raken is voor mij niet bepaald de bedoeling.
    Dus, uiterst nauwkeurig de dosis bepalen is een must!
    Ik heb aldus een zeer kleine hoeveelheid aangeschaft, en had me zeer goed voorbereid, alvorens deze rc in te nemen.
    Eerste dosis was 20 mg. Oraal. Nasaal is niet mijn voorkeur.
    Deze rc heeft een lange tijd nodig om te gaan werken en dus is bijnemen als je ongeduldig bent ten zeerste af te raden. Heb geduld en wacht af is mijn motto met dit soort rc's.
    Ik begon ondertussen een pièce hard ware te installeren in mijn pc keten, en zo na een klein uurtje daarmee worstelen, vond ik het vreemd, dat er ineens twéé displays op de hard ware zaten, die eigenlijk Alle twee hetzelfde aangaven. Of nee, toch weer niet, het meest linkse display had wél hèle aparte cijfers en letters, want ze veranderden steeds van kleine naar hoofdletters, en ook de letterstijl bleef maar van kleur, type en grootte steeds andere waarden aannemen...??! Ah. Dat zal wel de 3 meo zijn, en verdomd, mijn stemming werd al worstelende met de hard ware die het verrekte om te werken zoals het moest, toch aanzienlijk beter...
    Wel nondeju. Heb ik nou twee printers aangeschaft, of één, en hoe zat dit ook alweer met de inktcartridges. Was het slechts één set, of toch meer?
    Dit is dus het moment volgens mij, om met dit soort werk te stoppen. Want met al die steeds wisselende beelden, Wel aan je komt er nooit meer uit, en sterker nog je loopt een gerede kans om eerder die zooi te vernielen, dan om deze werkend te krijgen! Leken de effecten op dronkenschap? Nee. Ik bleef vrij helder, dit i.t.t. alcohol. Bij teveel van alcohol blijf je beslist niet in staat om te beseffen waar je mee bezig bent, en dat was ik nu na een uurtje spacen nog wél.
    Vond ik dus. Ik besloot om nog 10 mg bij te nemen, en daarna niets meer. Ook niets anders. Al zou ik dat in huis hebben, wat niet zo was.
    Een uurtje verder kickte de tweede dosis in, en werkelijk, ik zweefde door de huiskamer heen, zó licht waren mijn benen geworden, en dan die prachtige, intense kleuren...en maar vederlicht rondzweven is een erg leuke ervaring en bezigheid...
    En nog steeds was ik redelijk helder en bleef dit óók, maar laten we zeggen een iets ondernemen zoals autorijden, was absoluut onmogelijk. Ik noem juist deze bezigheid om aan te geven hoe zwaar ik onder invloed was, want rijden onder invloed van welk middel, drug of rc dan ook is sowieso een no go zoals wij allemaal weten.
    En na de piek kun je lekker filosofisch een en ander voor jezelf op een rijtje zetten. De bekende tripper verbanden tussen vanalles en nog wat gaan leggen. En daarbij creatief vraagstukken oplossen. Vanuit een aparte hoek bekijken, en onderzoeken. Dit herken ik vanuit die éne keer dat ik LSD genomen heb, wat ik dus nóóit meer doe omdat ik toen werkelijk volkomen van het padje raakte, en vanwege dat je met Lucy in de Sky de trip niet kunt sturen. (Ik destijds tenminste niet, hetgeen tot een giga bad trip heeft geleid)
    Om een lang verhaal korter te laten, deze ketamine analoog trip is mij niet tegengevallen. Hij was best wel prettig om te ervaren.
    De beste rc die ik ooit geresearched heb.
    Zonder meer.
    En werkelijk een zeeeeer potente stof! Wat ik heb ingenomen was qua volume niet meer dan twee mespuntjes...en goeiendag wat een effecten dat
    al heeft!
    En nu een tijdje rust. Even tot herstel komen. Errug belangrijk lijkt me.
    Prettig is ook, dat ik geen enkele nadip of kater ervaar. Niets van dit alles gelukkig, geen 3 MMC achtige narigheid. Een pré!
    Vxx

StimsalaBanne en verwondering vinden dit leuk.
  2. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Grappig hoe ervaringen met hetzelfde stofje kunnen verschillen. Ik heb het ook eenmaal geprobeerd. In een capsule 17 mg, ruim een uur later nog eens 10 mg, meteen gevolgd door nog 12 mg. 39 mg totaal dus, op een lege maag. Uiteindelijk merkte ik wel een beetje effect, maar vond het heel erg mild. Totaal niet psychedelisch ook.

4-HO-MET daarentegen vind ik juist geweldig. Heel vergelijkbaar met paddo's, maar dan een stuk actiever.

Van de 3-MeO-PCP heb ik nog ruim 200 mg liggen. Dus misschien dat ik het nog eens een kans geef.

3. Legio Patria Nostra

Tja. Typisch gevalletje!
    Maar, de ene batch is de andere niet, en dit geldt óók voor het menselijk lichaam...
    Zoveel, 20 mg, van mijn batch, dat is zowat dodelijk denk ik!

4. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik heb in mijn tijd 20gram+ aan 3-MeO-PCP geconsumeerd.

Vanaf 6 milligram worden de 3-MeO-PCP effecten al duidelijk merkbaar en vanaf 10milligram 3-MeO-PCP wordt dit al snel een stevig tripje voor ik gok de meesten. In de meeste gevallen is 20mg 3-MeO-PCP mij al snel teveel van het goede.

Zoals wel vaker het geval is er een (klein) verschil in opkomst afhankelijk van je methode van inname (RoA) maar zelfs bij nasaal gebruik duurt het toch wel 1uur 15minuten voordat de 3-MeO-PCP effecten volledig pieken. De trage opkomst van 3-MeO-PCP is iets waar veel mensen zich vaak op verkijken. Hetzelfde verhaal voor 3-MeO-PCE, 3-Ho-PCP en 3-Ho-PCE.

Naar mijn ervaring bleef 3-MeO-PCP zeer snel 'hangen' in de neus waarop ik besloot standaard na te spoelen met een water neusspray om dit te voorkomen. Het is wel voorgekomen dat ik 's avonds ('nuchter') in bed lag te slapen, ik wakker werd van een steek pijn in mijn neus gevolgd door een 3-MeO-PCP tripje.

Mijn persoonlijke ervaring is dat 3-MeO-PCP zeer vermakelijk is, zich relatief slecht leent voor hogere doseringen en bij misbruik relatief snel verandering van de persoonlijkheid teweeg kan brengen. Een probleem dat ik bijvoorbeeld na misbruik van andere dissociatieven zoals MXE als aanzienlijk minder ingrijpend heb ervaren.

Ik weet niet hoe het tussen de 3-MeO-PCP batches ligt, maar op de RC subreddit heb ik melding voorbij zien komen betreffende een 3-Ho-PCP batch die zo'n 50% minder potent in gewicht wordt geschat.

'Mespuntjes' lijkt mij niet zo'n handige aanduiding, 10mg 3-MeO-PCP is waarschijnlijk al minder dan wat de gemiddelde persoon als 'slechts 1 mespuntje' zou omschrijven.

Laatst bewerkt: 13 feb 2019
  5. Legio Patria Nostra

Klopt. 1000%! Een mespuntje is natuurlijk zeer betrekkelijk om er een hoeveelheid mee aan te geven. Zonder meer!
    Ik vind de hoeveelheid van 10 mg óók al aan de pittige kant. En een persoonlijkheid verandering bij een te vaak gebruik óók.
    Maar.
    Hier staat tegenover,dat ik een zeer positieve verandering in stemming best wel prettig vind. Nu nog steeds, een week ongeveer na de laatste trip voel en merk ik dit nog steeds...
    Zoals ik al elders heb aangegeven, ga ik dit stofje een tijdje inzetten als microdosering.

6. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Leuk stofje, had deze zomer een driedubbele flip met dat spul, 25ibnome en wat LSD. Beetje lachgas er nog bij met biertje en jointje, onvergetelijk! :)

7. Legio Patria Nostra

Ha mooi zo maarrehh meerdere middelen samen? Tjaaaa.
    Ik ben een mixer zogezegd, maar met deze stofjes ben Ik toch wel wat terughoudend geworden na mijn ervaringen met 3 Meo.
    10 mg, en daarna nóg eens?? Oeiiii
    Dat trek ik vrees ik niet...

8. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

T verhaal staat volgens mij in een ander topic over deze stof,

Ik nam een zegel die 200ug zou zijn maar ik voelde er nauwelijks iets van en toen heb ik (met dank aan @Jmths ) er wat andere stofjes tegenaan gegooid om toch nog een potente trip te hebben. :)

Inmiddels heb ik die LSD zegels geschat op 50ug, en ik neem er nu 5 van als ik wil spacen op LSD.

9. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

3-MeO-PCP heeft enkele inactieve metabolieten die hetzelfde enzym benodigden als 3-MeO-PCP waardoor de volledige halfwaardetijde al snel meerdere dagen kan duren. Plat verwoord, zelfs als je de volgende dag voor je gevoel nuchter opnieuw doseert kan er opstapeling van effecten plaats vinden. Om deze reden wordt een pauze van 3 dagen tussen 3-MeO-PCP gebruik aangeraden en leent deze dissociatief zich wat minder goed voor frequent gebruik. Maar ik begrijp waar je op doelt, net als MXE had 3-MeO-PCP aanzienlijke anti depressieve werking naar mijn ervaring. Als de 'lange termijn bijwerkingen' niet zo'n ding waren geweest zou ik waarschijnlijk nog altijd 3-MeO-PCP als een mongool gebruiken.

At your smurfvice. :santa:

verwondering en acht.zes vinden dit leuk.
Laden...