3-MMC aanbod

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Had recent nog wat bestellingen gedaan, vooral benzo rc's Clonazolam, Flualprazolam, Flunitrazolam. Bij 2 vendors ook 3mmc besteld, maar bij beide uiteindelijk niet voorradig. Is dit door de aankomende wetswijziging mbt rc's in Nederland of omdat het zo populair is? Ervaren nog mensen dit? Wou het vr de eerste maal proberen, nog ff geduld dan maar.

Flower123

Badass junkie
Bij mijn verdor kan ik op dit moment zelfs 7 gram halen. Ik moet zeggen dat dit ''vroeger'' echt veel meer was wat je kon bestellen. Wat ik in m'n hoofd heb kon je tot wel 100 gram bestellen, niet eens heel lang geleden.... Dus het is wel flink naar beneden gegaan.
Vooralsnog is het wel op voorraad dus!

CuriousExplorer

DF-koning
Bij mijn verdor kan ik op dit moment zelfs 7 gram halen. Ik moet zeggen dat dit ''vroeger'' echt veel meer was wat je kon bestellen. Wat ik in m'n hoofd heb kon je tot wel 100 gram bestellen, niet eens heel lang geleden.... Dus het is wel flink naar beneden gegaan.
Vooralsnog is het wel op voorraad dus!
Hier tot 1.000gram 🤣

Flower123

Badass junkie
Hier tot 1.000gram 🤣
1000?!?!?!?!
Een kilo is wel echt heel veel. Een dealer van mij die verkoopt sinds kort ook 3mmc... Maar ben bij de dealer toch bang op een of andere manier dat ze er wellicht iets bij gedaan hebben, dat het versneden is ofzo... Ik weet niet.. bij verdor voelt het toch vertrouwder en bovendien véél goedkoper.

Iemand wel eens 3mmc bij dealer gekocht? Of alleen bij vendor>

CuriousExplorer

DF-koning
1000?!?!?!?!
Een kilo is wel echt heel veel. Een dealer van mij die verkoopt sinds kort ook 3mmc... Maar ben bij de dealer toch bang op een of andere manier dat ze er wellicht iets bij gedaan hebben, dat het versneden is ofzo... Ik weet niet.. bij verdor voelt het toch vertrouwder en bovendien véél goedkoper.
Is via vendor.
3mmc haal je enkel bij een vendor.

Flower123

Badass junkie
Is via vendor.
Dealers kopen ook groot in via verdor, vandaar dat ik dat bruggetje maakte van die kilo naar de dealer.
3mmc haal je enkel bij een vendor.
Ik ook. Ben namelijk bang dat dealers gebruik maken van het enorme aanbod, dat ze zo veel kunnen inkopen voor relatief weinig. Ze verkopen het hier in ieder geval voor het dubbele, laat staan als ze er nog iets bij gooien en het versnijden!

Rivalrie

Badass junkie
1000?!?!?!?!

Via een dealer is illegaal. Het is namelijk wel bedoeld voor gebruik.... :wink:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Mijn trouwe vendor heeft ook genoeg stockage liggen ik net.

@Flower123 Ik ken een dealer die het verkoopt als 4mmc, maar toen ik vroeg vroeg welke geur het had keek hij me raar aan. Zal wel 3mmc zijn of ander vaag spul.

cutepool

Bewuste gebruiker
Krijg je dan een factuur van de dealer ?
Het zijn toch legale stoffen (3mmc en andere legale cathinones bedoel ik natuurlijk) die niet gereguleerd zijn? Ik wist niet dat Nederlandse wet zo werkt. Is het alleen in het geval van RC of privé kopen van bijvoorbeeld eieren of zout is ook strafbaar?

Rivalrie

Badass junkie
Het zijn toch legale stoffen (3mmc en andere legale cathinones bedoel ik natuurlijk) die niet gereguleerd zijn? Ik wist niet dat Nederlandse wet zo werkt. Is het alleen in het geval van RC of privé kopen van bijvoorbeeld eieren of zout is ook strafbaar?
Zodra de verkoop voor consumptie besoeld is vallen de NPS onder de warenwet.

cutepool

Bewuste gebruiker
Oké maar als ik het voor research en geen consumptie koop? Of kopen van iemand betekent meteen consumptie? Als ik lijm koop om aan te snuiven is het ook strafbaar of niet omdat het gewoon lijm is? Niet verkeerd bedoeld, ben gewoon benieuwd.

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Is met al deze producten...'not for human consumption' we zijn allen chemicussen en onderzoekers😃
Btw is met zoveel grondstoffen die gebruikt worden anders dan waarvoor ze bestemd zijn, om mr bekend vb te nemen, gbl schoonmaakmiddel en gootsteenontstopper zijn ook geen illegale producten, terwijl er vrij eenvoudig de drug GHB mee gemaakt wordt.

Om terug te komen op de essentie van mn vraag ivm 3mmc, zal gewoon pech gehad bb, ik zoek ook steeds naar pellets ipv poeder en van 3mmc vind ik toch vooral de poeder en kristallen vorm. Snuiven ben ik sowieso geen fan van.

Voorlopig ook niet direct de behoefte om het elders te bestellen...zolang mn voorraad 4fa niet op is, blijft dit mn voornaamste stimulant.

CuriousExplorer

DF-koning
Oké maar als ik het voor research en geen consumptie koop? Of kopen van iemand betekent meteen consumptie? Als ik lijm koop om aan te snuiven is het ook strafbaar of niet omdat het gewoon lijm is? Niet verkeerd bedoeld, ben gewoon benieuwd.
Er komt dan waarschijnlijk een wet die u verplicht een btw nummer in te geven bij een bestelling. Denk ik dan.

Bovenaan