1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

3-MMC + Ketamine + Wiet

Discussie in 'Trip reports' gestart door Pure M, 6 jan 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Pure M

Pure M Newbie

Wie? Man, 19 jaar, 1,92 m, 82 kg
    Waar? Liquicity Winterfestival NDSM Werf
    Met? Beste vriend (S) & Vriendin (V) (Broer&zus)
    Ervaring? Wiet, Hasj, MDMA, Speed, 3-MMC, Keta.
    Wat? 3 Capules 3-MMC (130mg, 100mg, 50mg) 5-6 sleutelpuntjes ketamine en een paar joints.

Hallo DF,

Hierbij schrijf ik na hier vele malen over gedacht te hebben eindelijk mijn eerste Trip Report.
    Op het moment van schrijven zit ik in het vliegtuig, tijd genoeg dus.

Aldus, de planning was dat we met z'n alle aan de 3-MMC zouden gaan. Ik heb dit stofje een aantal maanden geleden voor het eerst geprobeerd en het is mij toen erg bevallen, alleen het snuiven deed verschikkelijk veel pijn.

We zijn gaan fietsen vanaf onze slaapplek naar de locatie. Iedereen had zijn capules bij zich en S. had de wiet en bijbehorende meegenomen.
    Toen we nog +-10 minuten moesten fietsen hebben we besloten om de eerste capsule alvast in te nemen. We waren aan de late kant dus we wilde er gelijk goed inkomen.

We stonden in de rij bij het foullieren, op dat moment begon die bij mij al zijn werk te doen, z'n 25 min na inname. Ik voeldde lekkere tintelingen over mijn gezicht en mijn benen begonnen wat minder zwaar te worden. Toen zei V. dat ze ook al wat voeldde, S. op dat moment nog niet.
    Ik baalde er erg van dat we nog niet konden dansen en de muziek klonk zoooooo goed. Gelukkig was er iemand in de rij voor de kluisjes die een speaker mee had, toen konden we alvast even in de stemming komen :).

Eindelijk aangekomen in de zaal meldde S. dat hij het ook begon te voelen en dat die heel veel energie kreeg en lichtelijk euforisch. Elke stap die we dichter bij de stage kwamen voeldde ik me lekkerder en lekkerder. De euforie kwam heel zacht over me heen vanaf mijn hoofd zachtjes naar mijn voeten. Toen die mijn voeten raakte kreeg ik een klap met energie en blijheid.

Hoe ik 3-mmc het beste kan beschrijven is een: "alles is oké" gevoel. Ik kan die glimlach niet van mijn gezicht afkrijgen en heb veel energie, meer dan met MDMA bijvoorbeeld.
    Maar na 1x bijnemen en het gevoel op peil houden (wat uitstekend ging), ging ik meeten met een maatje van mij die ik op Liquicity Family Day had leren kennen. Ik was even met het samen want we vonden allebei dat ze bij stage 2 het beste draaide. Na +-15 min vroeg hij aan mij of ik een beetje keta wilde. De combi 3-mmc + keta was hem al eerder goed bevallen. Dus ik dacht, fuck it, ik probeer het gewoon.

Na 5 minuten ging er een wereld voor me open, mijn visie werd een klein beetje vaag en mijn lichaam begon verdoofd aan te voelen. Maar ik had nog steeds de energie voor 1000 man, dit gevoel kan ik zo moeilijk omschrijven, maar het was heerlijk. De euforische rush die hiervan kreeg was fantastisch.

Ik ervaarde de muziek zo intens, ik voelde de diepe bass zo erg in mijn lichaam. Ik ben een nogal extrovert danser en ik kon dit perfect uiten in mijn manier van dansen.
    Het sociale aspect van de 3-MMC heb ik vast kunnen houden, als ik bijvoorbeeld MDMA gebruik word ik in mijzelf gekeerd na een tijd.
    En dat ik combinatie met Ketamine was awesome :).

We hebben daar nog een joint gerookt, waardoor ik de euforie van de 3-MMC weer terug kreeg en ook heel ontspannen werd in mijn hoofd. Dit gevoel was zoals ik ervaar: "Alles is oké".

Toen zijn we naar huis gefietst. Mijn benen waren aan het zweven op de fiets, het voelde alsof ik over wolken aan het varen was. Ik had nog genoeg energie over om op een goed tempo te kunnen fietsen, maar ik was wel blij dat we thuis waren om te kunnen relaxen.

Aangekomen op de slaaplocatie nog even een jointje gerookt. Ik kreeg hiervan een extreem voldaan en gelukkig gevoel. Het gevoel van een nacht overslaan, veel dansen, droge mond, droge ogen, ging hierdoor weg..
    Eenmaal 5-6 uur geslapen werd ik wel een beetje brak-achtig wakker, net alsof ik aardig wat gezopen had: vermoeidheid en een klein uitgedroogd gevoel.
    Na wat kwark en fruit gegeten te hebben voeldde ik mij al een stuk beter en kon ik mijn dag prima vervolgen!
    Dagen erna een positief gevoel gehad, i.p.v. een dip. Juist een soort tegenovergestelde dip, wat ik over het algemeen met 3-MMC wel ervaar.

Gotta love this stuff :wink:.

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  2. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Klinkt als een goede ervaring! Misschien wil ik binnenkort ook eens 3mmc proberen. Alhoewel ik nog betere verhalen hoor over 4mmc. Vraag me af hoe het zit met de schadelijkheid van beide drugs. Allebei echt niet goed voor je maar zou de ene nog erger zijn dan de ander?

Kan me sowieso goed voorstellen dat keta goed samen gaat met andere drugs. Ik vind dat je een heel geestig vrolijk gevoel ervan krijgt en bewegen voelt zo geweldig met dat spul op. Echt zweven inderdaad.

Leuk report!

Pure M vindt dit leuk.
  3. Pure M

Pure M Newbie

Bedankt voor je reactie!
    Er is qua schadelijkheid natuurlijk weinig bekend over beide middelen, al denk ik wel dat 3-MMC wat minder potent is dan 4-MMC. Of dit ook invloed heeft op de oxidatieve stress en schadelijkheid voor het brein, geen idee. Wel is het spul wat nog meer druk uitvoert op je hart- en bloedvaten.
    Ik denk dat het voornamelijk fout gaat als mensen bij blijven nemen, de doseringen die ik neem zijn nog relatief laag. En het scheelt ook als je het oraal neemt of nasaal.
    Het is wel een aanrader om een keer te proberen.
    Soort betere versie van Speed in mijn ogen :grin:

4. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Ja ik maak me meer zorgen over de belasting op mijn hart en vaten. Snuiven ben ik sowieso niet van plan met dit spul. Vond een aantal van de topics in het verslaving subforum te erg. Cravings als een malle en al die verhalen over blauwe plekken op benen en armen. Als ik het neem neem ik een max hoeveelheid mee naar een feest in capsules. Beetje bescherming voor mezelf kan geen kwaad :tonguewink:

5. Pure M

Pure M Newbie

Die verhalen heb ik ook gelezen inderdaad..
    Gewoon van te voren afwegen en in caps doen.
    Veel mindere cravings en ik vind het effect ook veel aangenamer.
    Wel oppassen met dit spul :P

Laden...
Vergelijkbare Topics - 3-MMC Ketamine Wiet
  1. spongecola
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    2.990
  2. mod4fun