• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3-mmc nutteloze binge

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Zaterdagmiddag
Met het voornemen om maximaal 2 pellets van 150 Mg te nemen in 4x een halve, begonnen met wat zou eindigen in een nutteloze binge.

Halverwege middag
1e halfje valt goed hmmm genieten

Ruim uur later
2e halfje ook weer fijne rush

3e en 4e halfjes ook weer zo

Ben blij dat het effect nog fijn is ondanks redelijk wat gebruik afgelopen week.
Zie je wel ik heb nog geen probleem dus....

Het lekkere gevoel wordt alweer wat minder en ik wil meer
Beetje last van de maag dus pellet daar heb ik geen trek meer in.
Ik maak 2 spuitjes klaar om te pluggen ( anaal)
Elk 150 Mg
Meer ga ik niet nemen en ik berg alles op in de kast.

Lekker relaxen op de bank en spuitje inbrengen hmmmm
Binnen een kwartier weer lekker high
Na uur of 2 weer nieuwe gedaan
Ondertussen gaan er 2 films aan me voorbij ik let er niet echt op in de rush van euforie.

Het effect werkt alweer uit en ik pak alles weer uit de kast en maak 2 spuitjes klaar met meer poeder.

Het vreemde is dat ik niet eens denk: ik wil meer
Ik denk helemaal niets meer ik doe

Gedachteloos neem ik opnieuw en merk dat het effect zeer gering is, tegenvalt.

Het is ondertussen alweer na 5 uur
Mijn ogen doen vaag en ik zie wazig.
Ik heb veel geappt en beetje gedichtjes geschreven.

Ik moet maar naar bed gaan en proberen te slapen wat ook wel lukt.
Opstaan rond 11 uur
Wat is er nou gebeurd ? Denk ik bij mezelf, en ben teleurgesteld en triest.
Wel geleerd : oeverloos bijpakken heeft geen enkele zin, alleen de kater is erger daarna.

Ondanks deze les heb ik terwijl ik dit schrijf toch weer gebruikt....

Morgen weer een dag met nieuwe kansen

Laatst bewerkt:

djiego

Bewuste gebruiker
I feel you. Na drie nutteloze binges en katers vergelijkbaar deze laatste anderhalve week gisteren d'ruit geknikkerd restant zooi.. conclusie als je gevoelig bent voor het bijpakken imo totaal ongeschikte drug straight into the abyss. Vanaf het begin met die zooi is geen enkel voornemen uitgekomen. Massive red flag,

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Ben blij dat het effect nog fijn is ondanks redelijk wat gebruik afgelopen week.
Zie je wel ik heb nog geen probleem dus....

Meer ga ik niet nemen en ik berg alles op in de kast.

Het vreemde is dat ik niet eens denk: ik wil meer
Ik denk helemaal niets meer ik doe

Gedachteloos zet ik de nieuwe shots en merk dat het effect zeer gering is
Ten eerste hoop ik natuurlijk wel dat je gewoon er een goede tijd van hebt gemaakt.

Ondanks je 'Nog wat voelt en fijne effecten hebt ' staat los of dat je een probleem hebt ofniet ,tuurlijk zo denkt iedereen maar als je elke dag van de week veel gebruikt heb je dat wel .

Let wel op aub je zegt dat je er niet vanaf kon blijven , dan haal niet zoveel in huis als je weet dat je steeds gaat bijvakken ( tuurlijk snap ik de cravings en zeker bij 3mmc)

Hoeveel gebruikte je normaal per week/maand? Minder of meer? En Wat is er in de tussenperiode dan gebeurd! ( kan je bij je eigen afvragen)

Sorry voor een hele lap tekst , geniet ze & stay safe!

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
I feel you. Na drie nutteloze binges en katers vergelijkbaar deze laatste anderhalve week gisteren d'ruit geknikkerd restant zooi.. conclusie als je gevoelig bent voor het bijpakken imo totaal ongeschikte drug straight into the abyss. Vanaf het begin met die zooi is geen enkel voornemen uitgekomen. Massive red flag,
Het gekke is : toen ik het net had gekocht al even terug kon ik het prima laten liggen.

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Ten eerste hoop ik natuurlijk wel dat je gewoon er een goede tijd van hebt gemaakt.

Ondanks je 'Nog wat voelt en fijne effecten hebt ' staat los of dat je een probleem hebt ofniet ,tuurlijk zo denkt iedereen maar als je elke dag van de week veel gebruikt heb je dat wel .

Let wel op aub je zegt dat je er niet vanaf kon blijven , dan haal niet zoveel in huis als je weet dat je steeds gaat bijvakken ( tuurlijk snap ik de cravings en zeker bij 3mmc)

Hoeveel gebruikte je normaal per week/maand? Minder of meer? En Wat is er in de tussenperiode dan gebeurd! ( kan je bij je eigen afvragen)

Sorry voor een hele lap tekst , geniet ze & stay safe!
Bedankt voor je reactie
Ik kon er eerst prima afblijven, na meerdere keren gebruik op verschillende manieren is t ergens mis gegaan. Ik had een zakje pellets en 5 gram poeder gekocht.
De pellets gaan niet hard en het zakje nog niet leeg maar toch ...
Ik vind t al te hard gaan nu.

Morgen ga ik eraf blijven en anders moet ik t maar weggooien

djiego

Bewuste gebruiker
Het gekke is : toen ik het net had gekocht al even terug kon ik het prima laten liggen.
gewenning is een bitch.. en je wilt die rush en als die voorbij is is die ook voorbij.. en inderdaad ik herken wat je zegt. Op een gegeven moment zijn alle bets off en pak je gewoon en ga je de innerlijke dialoog niet eens meer aan.. nog een halfje..? Ik denk omdat je wilskracht al geheel weg is en je weet dat je toch wel doorgaat. ik bedoel het is lekker maar als de (korte) piek voorbij is voel je je relatief (te)snel weer broodnuchter.. in het begin wellicht nog wat meer onder de indruk. Not worth it.

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je reactie
Ik kon er eerst prima afblijven, na meerdere keren gebruik op verschillende manieren is t ergens mis gegaan. Ik had een zakje pellets en 5 gram poeder gekocht.
De pellets gaan niet hard en het zakje nog niet leeg maar toch ...
Ik vind t al te hard gaan nu.

Morgen ga ik eraf blijven en anders moet ik t maar weggooien
Vind je het te leuk om het te gebruiken dan? Of is er iets gebeurd waardoor je meer bent gaan gebruiken en er niet meer vanaf kon blijven.

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat de graving juist minder werd als je het slikte. Ik wilde 3mmc eens uitproberen maar denk zelf daar verslavingsgevoelig voor te zijn.

Waarom schrijf je "Morgen weer een dag met nieuwe kansen"

gekkemanlol

Belezen gebruiker
i feel you
craving is echt niet minder voor mij dan als je het slikt
dit is wat ik als dosis heb genomen
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
i feel you
craving is echt niet minder voor mij dan als je het slikt
dit is wat ik als dosis heb genomen
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34
No offence, maar hoe bepaal je je doseringen? en tijdstippen waarop je neemt? Wat voor logica zit daarachter?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
tijdstip is meer wanneer ik merkte dat de "rush," weg was en dosering meer vanuit reddit/psychonautwiki
Als je dan toch gaat bingen ervaar dan wel eens hoelang een orale dosis en nasale dosis duurt voor het opkomt en hoelang de piek is en aan de hand daarvan het juiste bijpak moment doet.
Maargoed, los daarvan kan ik bingen niet echt aanraden :thinking::neutral::sweatsmile:

gekkemanlol

Belezen gebruiker
Als je dan toch gaat bingen ervaar dan wel eens hoelang een orale dosis en nasale dosis duurt voor het opkomt en hoelang de piek is en aan de hand daarvan het juiste bijpak moment doet.
Maargoed, los daarvan kan ik bingen niet echt aanraden :thinking::neutral::sweatsmile:
ik raad bingen ook echt niet aan aangezien nu al zo rond de 1.5g heb vebruikt de rest heb il weg gegooid ik had 2.5g ben ik benieuwd wat ik ga meemaken

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Ik dacht dat de graving juist minder werd als je het slikte. Ik wilde 3mmc eens uitproberen maar denk zelf daar verslavingsgevoelig voor te zijn.

Waarom schrijf je "Morgen weer een dag met nieuwe kansen"
Gister was het niet gelukt om het niet te gebruiken vandaar vandaag weer een nieuwe kans om het te laten liggen

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Bij een binge(weekend) denk ik meer aan gepland langdurig gebruik, waarbij je weet wanneer je stopt en dat ook prima vind. Misschien max paar keer per jaar?
Jij gebruikt ook om je problemen te ontvluchten en de 3mmc heeft je in zijn macht.

Omdat het effect zo vluchtig is, goedkoop en bekend staat om de cravings...ik zou het weggooien.

De insteek..next time better, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sommige drugs blijken achteraf teveel red flags te hebben.

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Bij een binge(weekend) denk ik meer aan gepland langdurig gebruik, waarbij je weet wanneer je stopt en dat ook prima vind. Misschien max paar keer per jaar?
Jij gebruikt ook om je problemen te ontvluchten en de 3mmc heeft je in zijn macht.

Omdat het effect zo vluchtig is, goedkoop en bekend staat om de cravings...ik zou het weggooien.

De insteek..next time better, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sommige drugs blijken achteraf teveel red flags te hebben.
Klopt ten dele: ik wilde alle rot gevoelens van de afgelopen tijd even vergeten. Zware teleurstelling en machteloosheid vooral. over dingen waar ik al het mogelijke al aan had gedaan en toch verbeterde het niet. Ik wilde ook gewoon even niet meer dapper en sterk zijn. Tja nu betaal ik de prijs en dat wist ik van tevoren.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan