3-mmc voor het eerst uitproberen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

someone2021

Experimenterende gebruiker
Goedendag,
Ik heb 3 mmc besteld in kristal vorm. Nu wil ik dit in principe gaan uitproberen. Maar omdat het nieuw is heb ik nog wel wat vragen.

KLopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt. En bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?

Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer. Of misschien met een kennis? Nu moet ik zeggen dat ik niet echt kennissen heb waarmee ik dit zo snel kan doen. Maar ik kan natuurlijk wat rondvragen.

Laatste vraag. Normaal met coke vind ik het lekker om te roken, terwijl ik normaal niet rook. Geldt dit ook voor 3 mmc?

alvast bedankt.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
KLopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt.
Ja dat klopt, als je het wilt snuiven is het een must om het goed fijn te maken.

n bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
Ja ook dat klopt en het maakt helemaal niets niks uit of dat een groot of klein vloeitje is, het kan zelfs in wcpapapier of in een kleine capsule die je online kunt bestellen.
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden?
Hiermee kun je je dosis bepalen en kun je gelijk zien hoelang het ongeveer duurt voor het uitgewerkt is.
Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer.
Nee, lol, eigenlijk niet, maar dat moet je helemaal zelf weten. Het kan namelijk een slipperige weg zijn richting naar een verslaving om alleen te gaan gebruiken.

someone2021

Dank jullie voor de info.
Ik begin inmiddels ook wel wat te twijfelen. Sowieso heb ik wel wat overgewicht, ben 40 jaar (ook geen 20 meer) en wat mij met name irriteert zijn toch wel de veelvoorkomende hartkloppingen die je leest over de nadelige gevolgen.
Uberhaubt moet ik bekennen dat ik niet vrienden heb waarmee ik drugs kan gebruiken. Als ik dan al Coke bestel is dat eens in het kwartaal. Dan is het wisselend. Het is vaak versneden, sowieso versneden. Maar laatste keer was echt klote kwaliteit. Maar als het soms wat meezit. Goede dealer dan heb ik wel een leuk avondje. Dan rook ik ook een pakje weg.

Laramonjour

Bewuste gebruiker
Ik zou het niet alleen doen! Ik heb dat wel altijd gedaan wat zich uiteindelijk tot een verslaving heeft gevormd. Gewoon altijd met andere mensen erbij en de 3 maanden regel aanhouden. En mijn grootste tip, zorg dat je het niet in huis hebt als je niet van plan bent te gebruiken 😅

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Afgezien van het feit dat er weinig info is omtrent designer drugs en de schade die het kan toerichten lijkt sporadisch gebruik me ook niet zo erg. Als je sterk genoeg in je schoenen staat is een avondje 3-mmc echt niet het einde van de wereld.

someone2021

qua drugs altijd de 3 maanden of 6 maanden zelfs aangehouden. Maar ik vind coke zo vreselijk duur. En zoals vaker aangegeven ik heb geen vrienden die drugs gebruiken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Klopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt. En bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine?
Bij orale inname hoeven de kristallen niet per se fijn vermalen te worden. Het is wel beter om capsules te (van gelatine of van cellulose als je vegan bent) te gebruiken. Vloeitjes kunnen een verkleving van de darmwand veroorzaken of verstoppingen; dus dan is dan kans wat groter dat je er last van krijgt.
NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen.
De werkingsduur van 3-MMC is 4-6 uur. Als je om 04.00 uur wil slapen dan moet je uiterlijk tussen 22.00 en 23.00 uur je laatste dosis innemen. Sommige mensen zijn wel wat gevoeliger voor de slapeloze effecten van 3-MMC. Dus het kan zijn dat je 5-6 uur na de laatste inname alsnog niet kan slapen.
Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer. Of misschien met een kennis? Nu moet ik zeggen dat ik niet echt kennissen heb waarmee ik dit zo snel kan doen. Maar ik kan natuurlijk wat rondvragen.
Zoals @Zeelanddude al terecht opmerkt is alleen thuisgebruik wat risicovoller. Er is dan niemand die op je let en kan zeggen 'hee zou je dat nog wel doen'. Zulke sociale controle kan handig zijn om het gebruik een beetje beschaafd te houden.

Verder klopt het dat 3-MMC risico's geeft op hartproblemen of leverfalen. Je leest daar niet zoveel over omdat er nog heel veel onbekend is van 3-MMC en omdat veel verborgen blijft vanwege het thuisgebruik, en dus niet wordt gemonitord in medische onderzoeken (tenzij het echt heel erg uit de hand loopt). Daarom is er een overrapportage van de plezierige effecten (mensen die massaal tripreports schrijven over hoe leuk 3-MMC was) en een onderrapportage van de bijwerkingen (hoewel media goed hun best doen om te publiceren wat voor verschrikkelijke troep het wel niet is).

De Apotheker

Badass junkie
Bij orale inname hoeven de kristallen niet per se fijn vermalen te worden. Het is wel beter om capsules te (van gelatine of van cellulose als je vegan bent) te gebruiken. Vloeitjes kunnen een verkleving van de darmwand veroorzaken of verstoppingen; dus dan is dan kans wat groter dat je er last van krijgt.

De werkingsduur van 3-MMC is 4-6 uur. Als je om 04.00 uur wil slapen dan moet je uiterlijk tussen 22.00 en 23.00 uur je laatste dosis innemen. Sommige mensen zijn wel wat gevoeliger voor de slapeloze effecten van 3-MMC. Dus het kan zijn dat je 5-6 uur na de laatste inname alsnog niet kan slapen.

Zoals @Zeelanddude al terecht opmerkt is alleen thuisgebruik wat risicovoller. Er is dan niemand die op je let en kan zeggen 'hee zou je dat nog wel doen'. Zulke sociale controle kan handig zijn om het gebruik een beetje beschaafd te houden.

Verder klopt het dat 3-MMC risico's geeft op hartproblemen of leverfalen. Je leest daar niet zoveel over omdat er nog heel veel onbekend is van 3-MMC en omdat veel verborgen blijft vanwege het thuisgebruik, en dus niet wordt gemonitord in medische onderzoeken (tenzij het echt heel erg uit de hand loopt). Daarom is er een overrapportage van de plezierige effecten (mensen die massaal tripreports schrijven over hoe leuk 3-MMC was) en een onderrapportage van de bijwerkingen (hoewel media goed hun best doen om te publiceren wat voor verschrikkelijke troep het wel niet is).
Heb je voor mij onderzoek waar dit in bewezen wordt? geldt dit niet voor een hoop drugs/stimulanten die je misbruikt? Alcohol is cardio en lever toxisch maar dat drinkt iedereen met plezier weg en is ook in normale hoeveelheden niet het einde van de wereld.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heb je voor mij onderzoek waar dit in bewezen wordt?
'Bewezen' is een beetje veel gezegd want het punt is nou juist dat er veel onbekend is, maar:

geldt dit niet voor een hoop drugs/stimulanten die je misbruikt? Alcohol is cardio en lever toxisch maar dat drinkt iedereen met plezier weg en is ook in normale hoeveelheden niet het einde van de wereld.
Ja, alle stimulanten geven risico op acute hart- en vaatproblemen. Hierboven wordt ook cocaïne genoemd; dat middel is sterk cardiotoxisch. Ik heb ergens wel eens een schatting gelezen dat iets van een kwart van alle acute hartinfarcten bij jonge mensen (tot 45 jaar) wordt veroorzaakt door cocaïne.

Probleem met 3-MMC is dus wel dat er over de ondergrens van de risico's niks bekend is. Van alcohol kun je zeggen dat 1 glas per dag de kans op borstkanker met 10% vergroot bijvoorbeeld. Maar bij 3-MMC hebben we geen idee over dat soort epidemiologische kansverdeling. Zou je een grens willen formuleren voor acceptabel risico en onacceptabel risico, dan moet dat eerst wel duidelijk zijn natuurlijk. Dus bij 3-MMC is juist de vraag wat een 'normale' hoeveelheid is. Dat weten we niet.

De Apotheker

Badass junkie
'Bewezen' is een beetje veel gezegd want het punt is nou juist dat er veel onbekend is, maar:

Ja, alle stimulanten geven risico op acute hart- en vaatproblemen. Hierboven wordt ook cocaïne genoemd; dat middel is sterk cardiotoxisch. Ik heb ergens wel eens een schatting gelezen dat iets van een kwart van alle acute hartinfarcten bij jonge mensen (tot 45 jaar) wordt veroorzaakt door cocaïne.

Probleem met 3-MMC is dus wel dat er over de ondergrens van de risico's niks bekend is. Van alcohol kun je zeggen dat 1 glas per dag de kans op borstkanker met 10% vergroot bijvoorbeeld. Maar bij 3-MMC hebben we geen idee over dat soort epidemiologische kansverdeling. Zou je een grens willen formuleren voor acceptabel risico en onacceptabel risico, dan moet dat eerst wel duidelijk zijn natuurlijk. Dus bij 3-MMC is juist de vraag wat een 'normale' hoeveelheid is. Dat weten we niet.
Duidelijke taal. Dat is meer wat ik er mee bedoel, niemand weet het en dus ook niet of het cardiotoxisch is. Heb nu al meerdere malen gezien dat dit beweerd wordt zonder enig echt wetenschappelijk bewijs. Dus laten we wachten op onderzoeksresultaten voordat we met z'n alle gaan roepen waar het mogelijk allemaal slecht voor is.

Dit risico is bij elke research chemical aanwezig en zou logisch moeten zijn.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Afgezien van het feit dat er weinig info is omtrent designer drugs en de schade die het kan toerichten lijkt sporadisch gebruik me ook niet zo erg. Als je sterk genoeg in je schoenen staat is een avondje 3-mmc echt niet het einde van de wereld.

Eens. 3-MMC wordt momenteel echt in de media afgeschilderd als de ultieme horrordrug (zelfs m’n ouders begonnen erover, ze vroegen of ik dat gevaarlijke spul wel eens gebruikte waar ze over gehoord hadden), hoewel ik zeker de schadelijkheid en het verslavingspotentieel in zie van het middel en dat ook zeker niet wil bagatelliseren, vind ik ook dat er niet overdreven moet worden.

Zelf heb ik al heel lang 3-MMC in huis en ik gebruik het sporadisch. Op mij heeft het gelukkig niet die verslavende uitwerking waar ik over lees, ik kan het goed laten liggen en als ik het gebruik is het nooit in hoge doseringen. Persoonlijk vind ik de bijwerkingen van 3-MMC op bescheiden tot normale doseringen heel erg meevallen, terwijl ik over het algemeen gevoelig ben voor bijwerkingen bij gebruik van stimulanten. Als ik soms de doseringen die mensen hanteren voorbij zie komen dan begrijp ik waarom mensen er zo’n last van krijgen, maar daarin is 3-MMC niet perse heel uniek. Stimulanten zijn zeer misbruikgevoelig en als iemand van zichzelf weet dat-ie niet sterk genoeg in z’n schoenen staat dan zou ik adviseren geen enkele voorraad in huis te hebben van welke stimulant dan ook. Maar dan nog ben je niet hooked na eenmalig gebruik. Er is ook gewoon een bepaalde zelfdiscipline nodig. Dat geldt niet meer of minder voor 3-MMC dan voor bijvoorbeeld cocaïne i.m.o.

Het is natuurlijk wel een feit dat 3-MMC een stof is die makkelijk en goedkoop te verkrijgen is, en daardoor helaas ook heel toegankelijk voor de mensen die er niet goed mee kunnen omgaan.

De Apotheker

Badass junkie
Eens. 3-MMC wordt momenteel echt in de media afgeschilderd als de ultieme horrordrug (zelfs m’n ouders begonnen erover, ze vroegen of ik dat gevaarlijke spul wel eens gebruikte waar ze over gehoord hadden), hoewel ik zeker de schadelijkheid en het verslavingspotentieel in zie van het middel en dat ook zeker niet wil bagatelliseren, vind ik ook dat er niet overdreven moet worden.

Zelf heb ik al heel lang 3-MMC in huis en ik gebruik het sporadisch. Op mij heeft het gelukkig niet die verslavende uitwerking waar ik over lees, ik kan het goed laten liggen en als ik het gebruik is het nooit in hoge doseringen. Persoonlijk vind ik de bijwerkingen van 3-MMC op bescheiden tot normale doseringen heel erg meevallen, terwijl ik over het algemeen gevoelig ben voor bijwerkingen bij gebruik van stimulanten. Als ik soms de doseringen die mensen hanteren voorbij zie komen dan begrijp ik waarom mensen er zo’n last van krijgen, maar daarin is 3-MMC niet perse heel uniek. Stimulanten zijn zeer misbruikgevoelig en als iemand van zichzelf weet dat-ie niet sterk genoeg in z’n schoenen staat dan zou ik adviseren geen enkele voorraad in huis te hebben van welke stimulant dan ook. Maar dan nog ben je niet hooked na eenmalig gebruik. Er is ook gewoon een bepaalde zelfdiscipline nodig. Dat geldt niet meer of minder voor 3-MMC dan voor bijvoorbeeld cocaïne i.m.o.

Het is natuurlijk wel een feit dat 3-MMC een stof is die makkelijk en goedkoop te verkrijgen is, en daardoor helaas ook heel toegankelijk is voor de mensen die er niet zo goed mee kunnen omgaan.
Ik zie het zo, als speed nu ''ontdekt' zou worden en legaal te bestellen was dan zouden exact dezelfde problemen ontstaan. Jongeren die dagen lang door snuiven tot grammen aan toe en in het ziekenhuis belanden, hart en andere problemen, de media die het oppakt en alle gebruikers afgeschilderd als verslaafde en gekken. Het is bijna te komisch voor woorden hoe voorspelbaar dit verloopt.

Pak de verkoop aan minderjarige aan, want het zijn de gebruikers die de fouten maken niet het middel.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Het is natuurlijk wel een feit dat 3-MMC een stof is die makkelijk en goedkoop te verkrijgen is, en daardoor helaas ook heel toegankelijk voor de mensen die er niet goed mee kunnen omgaan.
Vind het idd nogal frappant dat bijna iedereen hier zegt dat je geen 3-mmc moet gebruiken terwijl we op een drugs forum zitten. Teveel is altijd slecht, dat ligt niet aan 3-mmc.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Duidelijke taal. Dat is meer wat ik er mee bedoel, niemand weet het en dus ook niet of het cardiotoxisch is. Heb nu al meerdere malen gezien dat dit beweerd wordt zonder enig echt wetenschappelijk bewijs. Dus laten we wachten op onderzoeksresultaten voordat we met z'n alle gaan roepen waar het mogelijk allemaal slecht voor is.
Nouja als je die onderzoeken bekijkt dan zie je dus dat mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen met een 3-MMC-intoxicatie het vaakst last hebben van tachycardie; een (te) snelle hartslag. Er zijn ook enkele mensen (mede daardoor) overleden. Hoewel er maar weinig onderzoeken zijn gedaan zou ik nou juist zeggen dat de cardiotoxiciteit een van de meer aannemelijke gezondheidseffecten is. Al was het maar om het stimulerende effect, waarvan we weten dat het ook bij allerlei andere soortgelijke stimulerende middelen leidt tot hart- en vaatproblemen.

De Apotheker

Badass junkie
Nouja als je die onderzoeken bekijkt dan zie je dus dat mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen met een 3-MMC-intoxicatie het vaakst last hebben van tachycardie; een (te) snelle hartslag. Er zijn ook enkele mensen (mede daardoor) overleden. Hoewel er maar weinig onderzoeken zijn gedaan zou ik nou juist zeggen dat de cardiotoxiciteit een van de meer aannemelijke gezondheidseffecten is. Al was het maar om het stimulerende effect, waarvan we weten dat het ook bij allerlei andere soortgelijke stimulerende middelen leidt tot hart- en vaatproblemen.
Dat zou het ook aannemelijk maken dat het alleen heel schadelijk/gevaarlijk is in misbruik hoeveelheden aangezien bijna alle ziekenhuis opnames en horror verhalen voortkomen uit misbruik, binges en slaaptekort. Maar laten we dat nou juist niet doen want dat hoeft ook helemaal niet waar te zijn.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dat zou het ook aannemelijk maken dat het alleen heel schadelijk/gevaarlijk is in misbruik hoeveelheden aangezien bijna alle ziekenhuis opnames en horror verhalen voortkomen uit misbruik, binges en slaaptekort. Maar laten we dat nou juist niet doen want dat hoeft ook helemaal niet waar te zijn.
Kan er sprake zijn van een een verschil in opvatting over wat 'toxiciteit' betekent? In de gezondheidswetenschap wordt daar eigenlijk in breedste zin mee bedoelt: de mate waarin een stof schade kan veroorzaken. Tachycardie wordt al gezien als een toxisch effect :wink:
Dus ik zeg het nog extra voorzichtig met wat slagen om de arm maar er bestaat volgens mij niet zoveel discussie over de vraag of 3-MMC überhaupt hartklachten kan veroorzaken. Een vraag die natuurlijk nog openstaat is 'hoe vaak' of 'hoeveel'.

Verslaving is in die zin wat complexer omdat dat gedefinieerd wordt door sociaal-maatschappelijke, psychologische en medische factoren. Als verslaving gelijk zou staan aan 'zin hebben om te gebruiken', dan stond al wel vast dat 3-MMC verslavend is ja. Die aanname wordt wel vaak gemaakt in media: dat cravings en verslaving zo'n beetje hetzelfde is. Op dit moment ziet de verslavingszorg echter nog niet (zoveel) gevallen van (primair) problematisch gebruik met 3-MMC. Desalniettemin denk ik dat het in het geval van 3-MMC zeer aannemelijk is dat het een verslavende werking heeft, gezien de affiniteit voor dopamine en gewoon in zijn algemeenheid de verslavingskans van soortgelijke psychoactieve stoffen. Laat ik het zo zeggen: het zou mij extreem verbazen als mensen niet verslaafd zouden kunnen raken aan 3-MMC (volgens DSM-V-criteria).

Moffel100

Bewuste gebruiker
Kan er sprake zijn van een een verschil in opvatting over wat 'toxiciteit' betekent? In de gezondheidswetenschap wordt daar eigenlijk in breedste zin mee bedoelt: de mate waarin een stof schade kan veroorzaken. Tachycardie wordt al gezien als een toxisch effect :wink:
Dus ik zeg het nog extra voorzichtig met wat slagen om de arm maar er bestaat volgens mij niet zoveel discussie over de vraag of 3-MMC überhaupt hartklachten kan veroorzaken. Een vraag die natuurlijk nog openstaat is 'hoe vaak' of 'hoeveel'.

Verslaving is in die zin wat complexer omdat dat gedefinieerd wordt door sociaal-maatschappelijke, psychologische en medische factoren. Als verslaving gelijk zou staan aan 'zin hebben om te gebruiken', dan stond al wel vast dat 3-MMC verslavend is ja. Die aanname wordt wel vaak gemaakt in media: dat cravings en verslaving zo'n beetje hetzelfde is. Op dit moment ziet de verslavingszorg echter nog niet (zoveel) gevallen van (primair) problematisch gebruik met 3-MMC. Desalniettemin denk ik dat het in het geval van 3-MMC zeer aannemelijk is dat het een verslavende werking heeft, gezien de affiniteit voor dopamine en gewoon in zijn algemeenheid de verslavingskans van soortgelijke psychoactieve stoffen. Laat ik het zo zeggen: het zou mij extreem verbazen als mensen niet verslaafd zouden kunnen raken aan 3-MMC (volgens DSM-V-criteria).
K vind 3mmc niet heel verslavend hoor!

whitesugar

Bewuste gebruiker
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.

Hiyou

Bewuste gebruiker
kwa slapen is persoon verschillend. er zijn mensen die na gebruik van dit spul bijna gelijk kunnen slapen en mensen die uren wakker zijn. ik zelf ben altijd uren wakker, maar dat ligt er ook aan hoeveel je gebruikt denk ik.
Ik moet maar 3 lijntjes snuiven en ik ben hele nacht wakker tot de namiddag...

whitesugar

Bewuste gebruiker
Ik moet maar 3 lijntjes snuiven en ik ben hele nacht wakker tot de namiddag...
Heb hetzelfde probleem. Ik neem altijd oraal. Maar ik had ook een keer licht gedoseerd en maar 2 a 3 keer genomen omdat ik dacht misschien slaap ik dan goed. Maar zelfs toen sliep ik heel slecht.

Hiyou

Bewuste gebruiker
Heb hetzelfde probleem. Ik neem altijd oraal. Maar ik had ook een keer licht gedoseerd en maar 2 a 3 keer genomen omdat ik dacht misschien slaap ik dan goed. Maar zelfs toen sliep ik heel slecht.
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drug :tongueout: slapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.

Gympie

Badass junkie
Dat is gwn echt niet normaal bij die mmctjes. Echte zombie drug :tongueout: slapen onmogelijk! Dat is het kutste eraan. Dan nog es het gevoel erbij dat je hart op hol slaat... En ik neem echt nooit veel.

ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! 😅

whitesugar

Bewuste gebruiker
Dat is inderdaad het rotte eraan. En mijn hart die gaat dan ook tekeer inderdaad. Dan lig ik op bed en is het echt: BOEM BOEM BOEM. En ik neem eerlijk gezegd soms wel best veel🙈

whitesugar

Bewuste gebruiker
ja, echt 'grappig'..van koffie te laat drinken.. 1 lijntje speed.. mdma..psychedelica.. disso's.. etc etc.. sla ik zo een nachtje over..
3-mmc?.. 6 uur later slapen.. echt vreemd! 😅
Een woord: jaloers!😮 ik ken ook iemand die kan gewoon aan de 3mmc en speed en kan vervolgens gewoon goed slapen...

Hiyou

Bewuste gebruiker
Dat is inderdaad het rotte eraan. En mijn hart die gaat dan ook tekeer inderdaad. Dan lig ik op bed en is het echt: BOEM BOEM BOEM. En ik neem eerlijk gezegd soms wel best veel🙈
Inderdaad, ik heb ook meestal een hartslag tussen de 150,160 dan en dan is het ook vrij logisch dat slapen onmogelijk is :tongueout:

Luna199263

Belezen gebruiker
Hi. Leuk dat je wilr proberen. In mijn ogen is 3mmc de beste drugs die er is. Zelf heb ik al : xtc, mdma, ghb, coke, speed, keta ect geprobeerd maar dit overtreft alles

kleine tip. Ik zelf heb mexelf er te ver in laten gaan en echt tijdje verslaafd geweest. Dus kijk alsjeblieft uit dat het gewoon een keertje in de zoveel tijd is en niet wekelijks.

dat gezegd te hebben : slikken / innemen is beter dan snuiven. Snuiven geeft enorme cravings en neem je opgegeven moment Om het half uur bij. Ook je neus gaat helemaal naar de klote. Toen in het meerdere keren per week deed snoot ik elke dag bloed op uit mijn neus.

zelfs qua kristallen weet ik de hoeveelheid niet. Ik nam altijd dikke nakkies.

kijk uit naar geniet vooral enorm. Je wordt enorm blij en energiek. Ga vooral lekker genieten en leuke dingen doen. Zelf vind ik schilderen, wandelen ( nu met avondklok moeilijk), muziek luisteren, met mensen praten enorm leuk. Ook lekker spelletjes spelen.

snoepjes en frisdrank zoals ice tea maken het nog beter. Als je lolly’s of iets heb, lekker die erbih houden. Die dingen wordr goddelijk.

whitesugar

Bewuste gebruiker
Inderdaad, ik heb ook meestal een hartslag tussen de 150,160 dan en dan is het ook vrij logisch dat slapen onmogelijk is :tongueout:
Ik ga mijn hartslag niet meten als ik aan de drugs zit, ik weet dat ie veelste hoog is dan. Ik heb een keer mijn bloeddruk en hartslag gemeten toen ik aan de coke en drank zat en die waren behoorlijk hoog😬

someone2021

Ik heb het pakje uiteindelijk binnengekregen. Mooie witte blokjes makkelijk te verpulveren. Oraal is inderdaad beter, want het brand erg in de neus.
Ik herinner mij het programma Verdoofd van Powned. Daar had je een jongen Boaz die heel consequent het snoof met een sleuteltje.
Goed nu ik iets geprobeerd heb. Je wordt er wel wakker van, het lijkt alsof je veel allerter bent.

wapboy

Bewuste gebruiker
Zou 3mmc ook wel eens willen proberen...... hoeveel ben je nodig voor 1 avondje? ......wil gewoon niet meer in huis hebben ivm de verslavings verhalen die je leest.

Luna199263

Belezen gebruiker
Zou 3mmc ook wel eens willen proberen...... hoeveel ben je nodig voor 1 avondje? ......wil gewoon niet meer in huis hebben ivm de verslavings verhalen die je leest.
Je raakt niet meteen verslaafd eraan hoor. Zelf zal ik gewoon een gram halen en die met iemand delen. Als je alleen doet gewoon apart houden voor de volgende keer.

zeker een aanrader om te proberen !

en die verhalen die je leest Over verslaving zijn zeker waar, maar je word niet na een paar keer gebruiken verslaafd. Als je zelf je grens trekt zoals bij andere harddrugs is er geen probleem. Als je verslaving gevoelig bent, misschien even inlezen op internet hoe en wat.

veel plezier alvast !

wapboy

Bewuste gebruiker
Dat je niet direct verslaafd raakt snap ik....heb alleen geen zin in 3 nachten doorhalen.....1 nacht of dag gebruiken is oke.
Ben niet van het snuiven zit aan pellets te denken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan