3-mmc werkt niet meer

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ricorieks

Bewuste gebruiker
had een maand lang 3 mmc hexen en php 4-fma 2-fma dagelijk gebruikt
daarna gestopt enige wat niks meer doet id 3-mmc 300 400 mg niks doet het meer geen klamme handjes geen trillen de handjes geen chill geoel op de ank en helemaal niet meer geil

iemand enig idee om dat terug te krijgen

mvg ricorieks
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
Maand lang dagelijks serotonine drugs gebruiken. Dat de oorzaak. Je brein is gefrituurd denk ik.
Ook de k ik dat het geen effect meer hebben niet je grootste probleem wordt als je zo door gaat.
Hele lange pauze nemen van drugs is verstandig. En heel lang is niet een maandje maar vele malen langer.
3mnd regel of langer nu?
 

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
3mnd regel of langer nu?
Ik zou iets langer dan 3 maanden wachten misschien zelfs langer dan een half jaar , omdat je het nu echt misbruikt hebt...je serotonine receptoren moetten zichzelf herstellen.
klopt had erna zeker een week een soort schokjes in me brein
Dat komt omdat je je eigen brein aan het frituren bent , slaat "hop hol" dat zijn waarschuwingen vanuit je hersenen om even rustig aan te doen.
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
Ik zou iets langer dan 3 maanden wachten misschien zelfs langer dan een half jaar , omdat je het nu echt misbruikt hebt...je serotonine receptoren moetten zichzelf herstellen.

Dat komt omdat je je eigen brein aan het frituren bent , slaat "hop hol" dat zijn waarschuwingen vanuit je hersenen om even rustig aan te doen.
tnx zou me eraan houden
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ja klopt,me pa lag in het ziekenhuis@covid 2 maanden was een verkeerde uiweg voor mij om niet constant bang te zijn op dat telefoontje van het ziekenhuis mij schuld
Snap ik aan ene kant maar wat als jij zo high als wat zou zijn geweest als het ziekenhuis je belt? Was het nog erger geweest..
Sterkte met je pa
 

Spyro

DF-koning
Zou echt een jaar lang een break nemen van de serotonine slurpers. Je hebt echt 0,0 over na zo’n tijd... En misschien wat meer onderzoek doen naar de drugs en medicatie die je neemt, zo kom je niet voor verassingen en teleurstellingen te staan.

En misschien was je brein dan nu ook niet zo gefrituurd. 😌
 

papahet

Experimenterende gebruiker
Oeps ricorieks...Een pauze klinkt mij vrij technisch nu. Flikker alles weg indien je nog wat hebt en werk aan je herstel. Elke week clean is een week winst. Ga buiten dingen doen, installeer een wandelapp. Zie hoe de vogels zich klaarmaken voor een prachtig voorjaar!! Als je een paar dagen niet meer aan drugs gedacht heb kun je eens achterom kijken hoelang je pauze was :) Sterkte ermee joh. En veroordeel jezelf niet, gewoon kappen nu. Niet meer of minder. Hoe ist met je pa nu?

ciao
 
Echt als ik dit soort dingen lees, denk ik altijd lezen mensen zich helemaal niet in of zo? Als je alleen maar begrijpt dat de drugs alleen maar lichaamseigen stoffen zwaarder laten wegen. Dan begrijp je ook dat je niet ongestraft zomaar die stoffen in je lichaam kan lopen opmaken.

Je kunt nog wel wat doen met alfaliponzuur, tryptofaan, magnesium citraat (voor de tolerantie) en gezond eten en bewegen maar dat was het wel een beetje. Gisteren nog een gezellig sexavondje samen met de vriendin gehad op 2CBFLY (heeeerlijk) alleen dan ga ik daarna ook niet gelijk aan de paddo's of 4-HO-MET. Juist een beetje temporiseren (2 wekies wachten) zorgt er voor dat het heeeeerlijk blijft.

Mijn advies is dus ga aan de tryptofaan of melatonine en slik elke dag trouw je alfaliponzuurtjes. Als je dan nog iets wil gebruiken of er niet van af kan blijven, ga dan over op disso's of alcohol omdat die weer heel andere receptoren aanpakken.
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
Zou echt een jaar lang een break nemen van de serotonine slurpers. Je hebt echt 0,0 over na zo’n tijd... En misschien wat meer onderzoek doen naar de drugs en medicatie die je neemt, zo kom je niet voor verassingen en teleurstellingen te staan.

En misschien was je brein dan nu ook niet zo gefrituurd. 😌
zijn dr ook medicijnen of andere manieren om het weer aan te vullen op een snellere manier?
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
Oeps ricorieks...Een pauze klinkt mij vrij technisch nu. Flikker alles weg indien je nog wat hebt en werk aan je herstel. Elke week clean is een week winst. Ga buiten dingen doen, installeer een wandelapp. Zie hoe de vogels zich klaarmaken voor een prachtig voorjaar!! Als je een paar dagen niet meer aan drugs gedacht heb kun je eens achterom kijken hoelang je pauze was :) Sterkte ermee joh. En veroordeel jezelf niet, gewoon kappen nu. Niet meer of minder. Hoe ist met je pa nu?

ciao
alles is al weggegooid tnx voor je input
mr vader balanceerde op 50*50 maar nu weer thuis maar rest van ze leven met extra zuurstof lopen @man van 80
bedankt voor je intresse
 

papahet

Experimenterende gebruiker
Kijk, goed om te horen. Matige kwaliteit van leven maar je hebt elkaar nog. Spreek tegen m uit wat je hier indirect ook doet: dat je van hem houd :). En goede gesprekken, indien mogelijk, zijn ook waardevol. Misschien samen wandelen,desnoods met hulpmiddel. Ook goede afleiding. Alleen dit weekend ff niet #baggerweer.
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
Echt als ik dit soort dingen lees, denk ik altijd lezen mensen zich helemaal niet in of zo? Als je alleen maar begrijpt dat de drugs alleen maar lichaamseigen stoffen zwaarder laten wegen. Dan begrijp je ook dat je niet ongestraft zomaar die stoffen in je lichaam kan lopen opmaken.

Je kunt nog wel wat doen met alfaliponzuur, tryptofaan, magnesium citraat (voor de tolerantie) en gezond eten en bewegen maar dat was het wel een beetje. Gisteren nog een gezellig sexavondje samen met de vriendin gehad op 2CBFLY (heeeerlijk) alleen dan ga ik daarna ook niet gelijk aan de paddo's of 4-HO-MET. Juist een beetje temporiseren (2 wekies wachten) zorgt er voor dat het heeeeerlijk blijft.

Mijn advies is dus ga aan de tryptofaan of melatonine en slik elke dag trouw je alfaliponzuurtjes. Als je dan nog iets wil gebruiken of er niet van af kan blijven, ga dan over op disso's of alcohol omdat die weer heel andere receptoren aanpakken.
helemaal gelijk .helaas gaan bezo s niet samen met alcohol @Blackout
 

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Maand lang dagelijks serotonine drugs gebruiken. Dat de oorzaak. Je brein is gefrituurd denk ik.
Ook de k ik dat het geen effect meer hebben niet je grootste probleem wordt als je zo door gaat.
Hele lange pauze nemen van drugs is verstandig. En heel lang is niet een maandje maar vele malen langer.
Helpt L-tyrosine niet een beetje en Gaba en omega 3 en 5 HTP bij herstel brein 🧠
Ter aanvulling , Gaba al langer in gebruik . Onrust is minder , humeur ook, zus later ook begonnen en blij verrast
Voorop
gezonde voeding , beweging , praten over angst en depressie en drang om weer helemaal terug te glijden.
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
Helpt L-tyrosine niet een beetje en Gaba en omega 3 en 5 HTP bij herstel brein 🧠
Ter aanvulling , Gaba al langer in gebruik . Onrust is minder , humeur ook, zus later ook begonnen en blij verrast
Voorop
gezonde voeding , beweging , praten over angst en depressie en drang om weer helemaal terug te glijden.
zal me erin verdiepen
 

Kittekatty

Bewuste gebruiker
zal me erin verdiepen
Zeker , ik zag het op you tube bij een voormalig gebruiker was, deze middelen hielpen hem sneller weer een helder brein te krijgen,. In de comments ook veel positieve verhalen.
wel prijzig zon kast vol potjes, maar coke en spul is duurder . Potje is voor 60 dagen geloof ik gemiddeld haha
 

GHBismijnietdebaas

Belezen gebruiker
had een maand lang 3 mmc hexen en php 4-fma 2-fma dagelijk gebruikt
daarna gestopt enige wat niks meer doet id 3-mmc 300 400 mg niks doet het meer geen klamme handjes geen trillen de handjes geen chill geoel op de ank en helemaal niet meer geil

iemand enig idee om dat terug te krijgen

mvg ricorieks
Hoop voor jou dat je geen parkinson versie van serotonine hebt... wat dacht je wel niet 😂 Ga maar dokter en aan de anti depressivia...
 

GHBismijnietdebaas

Belezen gebruiker
zijn dr ook medicijnen of andere manieren om het weer aan te vullen op een snellere manier?
Ja, zon, gezond eten, sporten. Maar zal niet zo snel gaan bij jou, die receptor kan vgm letterlijk afsterven, kzou dokter gaan en anti depressivia, dan kun je geen serotonine drugs meer gebruiken ook.

laat je eigen ook ff bloedlprikken op je lever etc en vitaminen en mineralen.
 

ricorieks

Bewuste gebruiker
als het weer doet wat het moet doen dan is het aardig hersteld denk ik ,verder nergens last van .
ieder lichaam werkt anders .
was trouwens al zon 6 weken geleden gestopt nu
niet ten tijden van de post.
Dat is lulkoek, serotonine vult niet zo snel aan booral niet wat jij hebt gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Tolerantie, je hebt je lichaam helemaal afgebeunt. Je seretonine is wss op en je zal een maand of 3 moeten stoppen met seretonine slurpende drugs. En je zuld je ook wss een hele poos goed min voelen omdat seretonine gebrek gaat spelen met je emoties.
 
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan