1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

3-mmc

Discussie in 'Trip reports' gestart door Emtho, 30 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Emtho

Emtho Newbie

Mijn eerste keer 3-mmc

Man 20
    Gewicht 63 kg
    Lengte 1.83 meter
    Set & Setting, Alleen, Thuis moment van inname 0:15

0:00 3-mmc Heb ik gesnoven dosis 110mg
    Moment van inname intense brand in mijn neus, ging na paar minuten wel weg.

0:10 Ongeveer 10 min later begon ik een euforische gevoel te krijgen, lichte drang om te praten.
    Ben wat muziek gaan luisteren begon steeds beter te klinken. (Boven kant ven me gezicht + de boven kant van mijn mond waren helemaal verdoofd.)

0:15 Vrij intense dopamine en serotonine rush. (Is niet zo heftig als MDMA, maar zeker niet verkeerd) muziek klonk geweldig bijna als of je der zelf in de studio was. Kreeg ook meteen een enorme drang om bij te pakken. (heb ik niet gedaan)

0:30 Omdat de drang van bij pakken zo groot was, Ben rond je gaan lopen en vriend van mij belt, zo soepel heb ik nog nooit gepraat. Kon voor mijn gevoel super helder zien (niet in de form van hallucineren maar zeer scherp zicht.)

1:00 Onderweg naar huis nam de rush af nog steeds heel actief. Ben thuis wat weer wat muziek gaan luisteren, klonk nog steeds heel goed!

1:45 Serotonine rush was wel weg, ben een Serie gaan kijken, Was nog goed te volgen.

2:00 De serie werd lastig te volgen, kreeg beetje een brain melt gevoel. Kon de serie niet meer volgen. Wat er 1 min Geleden was gebeurd, vaag iets van weten. ook had ik het gevoel van een druk op mijn hoofd, niet vervelend maar wel aanwezig.

2:10 Ben Weer rondje gaan lopen, Dit keer door het bos (Rondje waar ik normaal 40 min over doe heb ik nu in 15 min gelopen, Had ik op dat moment niet door.)

2:30 Ben weer thuis Gekomen, heb mijn serie weer aan gezet. heb 1 uur gekeken. Gedachten sprongen door mijn hoofd heb mijn vriend weer op gebeld (Achter af zie hij dat ik 5 verhalen door elkaar zat te lullen.)

3:00
    Begint uit te werken, Energie nam af. (De brain Melt was nog zeer aanwezig)
    Ben wat spelletjes gaan spelen, ging me goed af.

3:30 Werd vrij moe. (Mijn normale tijd van slapen) Ben op mijn bed gaan liggen, Beetje muziek luisteren. Klonk nog wel beter als normaal

5:30~Ben met een vrij nuchter gevoel gaan slapen. Was Niet moeilijker dan normaal.

Volgende Ochtend
    12:20
    Werd ik uit me zelf wakker, ben rustig was gaan eten, keek in de spiegel kon niet zien dat ik gebruikt had. Had wel iets last van mijn neus trok op het einde dag weer weg. Het heeft geen kater achter gelaten, voelde me de rest van de week normaal.

Mening : Was een leuke ervaring, Zou het niet nog een keer doen omdat de craving zo groot ik mezelf niet vertrouw.
    Wel kan ik zien als je dit met anderen doet dat het leuker kan zijn, omdat je zo sociaal word.

Ik hoop dat ik jullie zo goed heb geinfomeerd
    Eventuele ik reageer graag, heb ik iets gemist? meld het!

Laatst bewerkt: 30 jul 2019
    Perenijsje, Neo-Shulginist en mod4fun vinden dit leuk.
  2. LunaMila

LunaMila Experimenterende gebruiker

Leuk tripreport hoor.

Is het je echt gelukt om maar 1 lijntje te nemen en dan nog aardig lang door te gaan.
    Dat is aardig knap hoor. Als je niet weer wil gebruiken zou ik het gelijk weg gooien anders heb je altijd de mogelijkheid om wat te pakken.

3. Emtho

Emtho Newbie

Ik heb op het moment 2 lijntjes gelegd van 50mg en 60 mg, daar heb ik het bij gehouden.
    Ik wil het nog wel een keer oraal proberen, mensen zeggen dat de effecten meer naar mdma gaan.
    Mocht het mij dan nog niet bevallen gooi ik het weg.

4. Duderino

Duderino Experimenterende gebruiker

Wat is mmc?

5. Emtho

Emtho Newbie

3-mmc is 3-methylmethcathinone.
    vaak ook gezien als het lichtheren broertje van 4-mmc of mephedrone.

6. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Leuk om weer een 3-MMC reportje te lezen. Ik heb het zelf al een tijd in huis (pellets, dus zal sowieso oraal zijn) maar nog altijd niet geprobeerd. Ik ben nogal gevoelig voor vaatvernauwende effecten en dus wat schijterig voor middelen van de cathinonengroep. Toch binnenkort maar eens een keer een ‘test run’ avondje voor uittrekken. Ook wel benieuwd naar de ervaringen van mensen m.b.t. de mate waarin de come down en nasleep/kater vervelend zijn, en hoe dit in verhouding staat tot speed en MDMA (een pepkater vind ik veel subtieler dan een MDMA-kater). Goed dat jij in ieder geval geen kater ervaren hebt. :) Al klink je verder ook niet heel enthousiast. Sterke craving lijkt mij ook een storend bijverschijnsel.

Wat vond je in het algemeen van je dosis achteraf? Te laag/te hoog/precies goed?

7. Duderino

Duderino Experimenterende gebruiker

:thinking: sorry, ik weet echt niet waarover je het hebt. Kheb daar nog nooit over gehoord. Misschien omdat ik van belgie ben? Klinkt wel verleidelijk...

8. Emtho

Emtho Newbie

Ik vond mijn dosis wel goed, misschien iets aan de hoge kant omdat ik later nogal een brian melt kreeg. Was een minder fijne ervaring zoals je die miscchien met een dissociative als Ketamine ervaart.
    Ik raad het zelf niet echt aan om te snuiven, voornamelijk om dat de craving zo groot is (en in mijn geval de effecten het niet waard zijn om bij tepakken)
    Daar in tegen hoor ik wel goeden verhalen overslikken dat het beetje als mdma lite is met een snuffje speed.

Let op dit is een RC (Research Chemical), ik weet dat daar wat van illegaal zijn in belgie, maar niet allemaal? (ik weet dit niet zeker,ik woon ook niet in belgie)
    ik raad aan dit zelf uit te zoeken voor je dit wilt halen en gebruiken!

Duderino vindt dit leuk.
  9. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

3-MMC slikken is wel beter dan snuiven. Dat veroorzaakt veel minder cravings.

Roze Olifant vindt dit leuk.
  10. Perenijsje

Perenijsje Bewuste gebruiker

Leuk report! Ik heb het alleen met uitgaan gebruikt, dus wel leuk om te lezen hoe het is als je gewoon thuis bent.

@Roze Olifant Bij mij verschilde de kater. De eerste keer eigenlijk amper een kater gehad, maar toen had ik ook maar totaal zo'n 140mg op. De tweede keer had ik zo'n 200mg op en dat vond ik wel vergelijkbaar met een XTC-kater.
    Ik heb het alleen in capsules gebruikt en toen allebei de keren 1 keer bijgepakt. Verder geen last van cravings. Met snuiven schijn je daar idd meer last van te hebben.

Laden...
Vergelijkbare Topics - 3-mmc
  1. mod4fun
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.012
  2. Psilocyloner
    Reacties: