Gister ging k weer us op de schijven. Ik gooide rond kwart voor 9 1 schijf en deze kwam pas op rond kwart voor 10. Eigenlijk helemaal niet heftig, ik voelde r nauwelijks wat van. Uurtje later gooide ik ng ene, en deze kwam op maar ook niet egt heel heftig. Althans, niet zoals normaal eentje insloeg. Denk dat me tolerantie wat verhoogd is ofzo. Later op de avond gooide ik een derde, die insloeg, en het leek wel of alledrie de schijve in 1 keer insloegen. Ik ging super hard, en toen ik thuis in bed lag zag ik de kabel van mijn wekker de hele tijd bewegen en t leek alsof er beestjes overheen kropen, en deze wilde k aanrake ma dat ging natuurlijk niet. Verder leek t de hele tijd alsof er een groot insect rondvloog in me kamer, ik hoorde en zag em, maar wederom was ie nie aan te rake want hij was niet echt. Deze hallucinaties zag k alleen in het donker, zodra ik het licht aan deed waren ze weg. Verder hoorde k de hele tijd muziek in me hoofd, t leek net alsof k echt muziek op had staan, spr vet. Ook had ik de hele tijd closed eyed visuals, maar als ik me ogen open deed zag ik deze gewoon in de lucht, en dat was ram wazig. Ik zag allemaal figuurtjes kweet allemaal niet meer wat. Ook had k af n toe voor n paar minuten lang allemaal patroontjes voor me gezichtsveld, kleurachtige patronen en wat t leek n soort plaatjes. Ik was dus heftig aant spacen. Ook klapperde me tanden heftig op en neer.
Raar vind k alleen dat ik mijn 1e en 2e nauwelijks voelde ( ik voelde ze wel maar meer gwn happy en n beetje wazig, ma niet het " echte " schijven gevoel). Dit gevoel kreeg k ook pas na de derde. Het leek alsof ze alle drie tegelijk insloegen. Miss dat mijn 1e en 2e minder goeie schijve ware, maar door nummertje drie wel weer ff actief werden. Al met al dus een chille avond, alleen jmmr dat ik de 1e 2 niet zo heftig voelde.
Raar vind k alleen dat ik mijn 1e en 2e nauwelijks voelde ( ik voelde ze wel maar meer gwn happy en n beetje wazig, ma niet het " echte " schijven gevoel). Dit gevoel kreeg k ook pas na de derde. Het leek alsof ze alle drie tegelijk insloegen. Miss dat mijn 1e en 2e minder goeie schijve ware, maar door nummertje drie wel weer ff actief werden. Al met al dus een chille avond, alleen jmmr dat ik de 1e 2 niet zo heftig voelde.