1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3 vragen over alcohol

Discussie in 'Alcohol' gestart door jan1342, 23 jun 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. jan1342

jan1342 Newbie

Hoi,

Ik had 3 vragen over alcohol.

Ik heb begrepen dat alcohol, een paar glazen de hartslag versnelt, want het werkt als een bloedvatenverwijder en je bloeddruk verlaagt daardoor en daardoor versnelt de hartslag dus.
    1. Waarom gaat de hartslag dan op een gegeven moment als je meer dan een paar glazen drinkt alsnog omlaag? Is dat doordat de bloeddruk dan alsnog omhoog gaat, als die uberhaupt alsnog omhoog gaat?

2. Is het vertragen van de hart door het meer drinken dan een paar glazen alcohol, niet een vermindering van de belasting van het hart en is het dus eigenlijk wel een gezonde bijwerking mits de hart niet te traag wordt?

3. Was het niet zo dat het drinken van alcohol in een eenmalige zitting of je nou een paar glazen of meer drinkt je bloeddruk hoe dan ook verlaagt? Ik heb het niet over lange termijn drinken, van een chronische drinker, want dat schijnt de bloeddruk dus te verhogen.

Graag de antwoorden met de nummers erbij voor de duidelijkheid.

Alvast bedankt.

Laden...