3 weken achter elkaar?

Hallo,

Ik heb vorige week zaterdag mijn eerste schijf gevat, in het totaal 1,5 op 1 avond. Geweldige ervaring gehad en de week erna dus weer 1,5 gevat want het was zo geweldig. Tussen de 1e en de 2e keer was ik er de hele week al naar uit aan het kijken. Nu ben ik vandaag alweer uitgenodigd om volgende week weer mee opstap te gaan en dus ook weer aan de schijven, opzich wil ik best wel mee, maar dan kijk ik er weer de hele week naar uit, en dat gaat dan denk ik de week erna weer hetzelfde. Wat is slim om te doen?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk dat je het antwoord zelf al wel weet toch? Als je een béétje iets weet over hoe je het beste met xtc om kan gaan is het zeker niet vaker dan eens per 2/3 maanden te doen. Zowel verstandig voor je lichaam (zoek maar 'ns op wat het in je hersenen doet en welke effecten het op langere termijn kan hebben) maar het houdt de ervaring ook leuk; als je het te vaak/snel achter elkaar doet gaat het plezier er een beetje van af.

Fool

Badass junkie
ZERO- zei:
Denk dat je het antwoord zelf al wel weet toch? Als je een béétje iets weet over hoe je het beste met xtc om kan gaan is het zeker niet vaker dan eens per 2/3 maanden te doen. Zowel verstandig voor je lichaam (zoek maar 'ns op wat het in je hersenen doet en welke effecten het op langere termijn kan hebben) maar het houdt de ervaring ook leuk; als je het te vaak/snel achter elkaar doet gaat het plezier er een beetje van af.
^ inderdaad.

Als je tevaak gebruikt zul je het effect heel snel kapot maken en waarschijnlijk zal het nooit meer zo mooi worden als die eerste keer. Houdt lekker 3 maanden tussen elke ervaring, klinkt lang, maar na een tijdje valt het best mee. Zo geniet je er het langs van en houdt je je hersenen goed. :)

Bovenaan