1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

300uq LSD - bad trip report

Discussie in 'Trip reports' gestart door UnFyKilianZ, 11 feb 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. UnFyKilianZ

UnFyKilianZ Experimenterende gebruiker

Hallo iedereen, :rock:

Ik had een tijdje geleden eens een bad trip en dit was ook mijn enigste bad trip. Ik post dit omdat het andere mensen kan helpen een bad trip te voorkomen.

Als je wilt trippen op LSD dat meer dan 300uq is kun je beter voorbereid zijn met de dingen die je doet en de dag erna, dit kom je wel te weten tijdens mijn report.

Ik had besloten om eens hard te gaan op LSD dus ging ik voor 300uq , ik ging ik naar mijn vriend en namen we beide een tab, ik nam er één van 300uq en hij 150uq. Het was 11 uur s' avonds en we zaten in de zetel buiten op zijn terras na een uurtje begonnen de effecten te komen, ik begon rond te kijken in zijn tuin wat er allemaal te zien was en zag in de struiken gelijk overal grote bessen. (Dit is iets wat ik gelijk vaker zie wanneer ik naar planten, bomen of struiken kijk)
    De grond begon al snel gelijk te ademen en alles rondom mij begon ook te bewegen, sommige kleuren veranderden een beetje. De visuals waren al veel sterker dan ik gewoon was en ik had het tot hier toe naar mijn zin. Na enkele uurtjes begonnen de visuals langzaam te verdwijnen bij mijn vriend en toen kwam hij op het idee om een film te kijken, ik was ermee eens want ik wou weten hoe het was om een film onder LSD te kijken, mijn vriend besloot om de film 'Trainspotting' te kijken, ik had geen idee waarover deze film ging. Ik begreep bijna niks wat er allemaal gebeurde behalve de grote lijn van het verhaal, maar er was één beeld dat mijn trip in een bad trip veranderde en dat was toen er een baby verscheen die dood was gegaan door dat hij geen eten kreeg. Ik besloot dat het tijd werd om naar huis te gaan dus nam ik mijn fiets en ging ik ervandoor, tijdens mijn fietstocht had ik het reuze naar mijn zin. Het leek alsof ik door tijd en ruimte ging maar één keer thuis kwamen de gedachten van dat beeld met die baby terug en toen werd het allemaal één grote hell. Ik was plots zeer bang van die baby en had het gevoel dat die baby naast me lag. Er waren ook teveel gedachten in mijn hoofd en had het gevoel dat het niet over ging gaan. Na nog enkele uren pure hell belde ik met een vriendin van me die me alle sinds een beetje had gerustgesteld, ik had het geaccepteerd wat er gebeurde en liet mijn hoofd leeg gaan. Ik begon muziek te luisteren en begon gwn effe aan een stuk te roken om afgeleid te geraken en keek naar de planten nu de zon opkwam waren de details duidelijk en begon ik weer in een mooie stemming te komen. Na 9 uur trippen was er al een nieuwe dag begonnen maar echter vergat ik dat ik die dag moest opruimen en studeren. Dit had alweer een hell geactiveerd, want trippen + opruimen en studeren gaat zeker niet te samen. Mijn hoofd was helemaal vol van negatieve gedachten hierdoor. Rond 19 uur was mijn trip voor een grote deels over. Ik besloot om vroeg te gaan slapen en het allemaal te vergeten.
    Elke keer ik nu trip bekijk ik altijd wat ik de dag erna doe en ik durf nooit meer dan 300uq te nemen.
    Einde. :wave:

Laatst bewerkt: 11 feb 2018
    verwondering vindt dit leuk.
  2. Fool

Fool Badass junkie

Wat een belachelijk slecht idee om tijdens het trippen naar trainspotting te kijken :')

3. UnFyKilianZ

UnFyKilianZ Experimenterende gebruiker

Na mijn trip had ik mijn vriend dat ook duidelijk gemaakt. :tongueout:

4. Fool

Fool Badass junkie

Probeer de volgende keer eens Narnia! :)

KropSla en UnFyKilianZ vinden dit leuk.
  5. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Tja, 300 ug nemen om 11 uur 's avonds wanneer je de volgende dag nog dingen te doen hebt, da's ook geen aanrader inderdaad. Jammer dat je zo niet echt optimaal van je trip hebt kunnen genieten. Volgende keer iets beter voorbereiden, dan zal het een stuk beter bevallen.

Laden...