30x salvia extract bij 1ste x

Chemical

Belezen gebruiker
beste df'ers,

een goeie vriend en ik hebben besloten te gaan voor salvia, nu was hij aan het rondneuzen op een site van een smartshop en heeft hij salvia 30x extract besteld. Het zou voor ons beiden de eerste keer zijn, maar ik vind 30x extract wel serieus veel .. Ervoor gaan, of toch beter 10x, of 20x bijbestellen ?

Chem

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is misschien wat veel, perce nieuwe/andere bestellen vind ik ietswat overbodig, gebruik gewoon de helft minder.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is misschien wel veilig en handig om met een lager extract eerst een beetje uit te vinden wat Salvia nou min of meer met je doet. Je hebt zelf waarschijnlijk ook nog geen idee hoe het valt bij jou.
Maar uiteindelijk is het je eigen beslissing natuurlijk, dood ga je er niet van ofzo. :P

Chemical

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Het is misschien wat veel, perce nieuwe/andere bestellen vind ik ietswat overbodig, gebruik gewoon de helft minder.

is 0,1 gram van 30x extract dan gelijk aan 0,2 gram van 15x extract ? Of zit hier ook nog een verschil in, dat 30x zwzo harder is ?

psych-out

Bewuste gebruiker
is wel veel als je nog nooit salvia hebt geprobeerd
maar neem een kleine hoeveelheid, maar echt een kleine hoeveelheid
want met die extracten is het moeilijk om een juiste dosis te bepalen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Chemical zei:
PepTalk zei:

is 0,1 gram van 30x extract dan gelijk aan 0,2 gram van 15x extract ? Of zit hier ook nog een verschil in, dat 30x zwzo harder is ?

Of 30x nu werkelijk 2 keer zo sterk is kun je nooit weten, aangezien het een natuur product is en nooit dezelfde potentie heeft.
Niet alleen de dosis en het extract bepalen de heftigheid, ook de set en setting beïnvloeden die.

Heb zelf harder getript op 5X dan zelfde hoeveelheid 20X..

Begin gewoon rustig met kleine dosissen, is het toch teveel? Bij salvia duurt de trip toch maar zeer kort dus heel erg is het niet.

Bovenaan