• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

35mg 2cb + sleutel puntje 3-meo-pcp

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

benzzzy

Badass junkie
+0:00 Iname van 3.5 gele batmans en een heftig sleutel puntje 3meopcp.

Ben op bed gaan zitten en heb even apex legends gespeeld.
Iets wat ik vaker doe op de comegup psychedelica.

+0:10 voel de eerste hints.

+0:20 ben ZWAAR aan het trippen momenteel 3n realiseer me dat dit geen makkelijke comeup/trip gaat worden.

Zoals ik meestal doe in deze situaties ben ik gaan douchen wat mij vaak relatief goed grond.
Even alleen in de douche water over je heen muziekje heel rustgevend.

+0:30 voel me nogsteeds zwaar overwelmd.

+0:35 merk dat mijn douche putje verstopt zat en dat heel mijn woon kamer vol staat met water.
Inclusief verlengsnoeren en stekker dozen.

Mijn realiteit stort haast in en dit is wat gebeurt?
Mijn huis overstroomt op het moment dat ik de connectie met de realiteit compleet verlies?

F.

heb dit gelijk veilig gemaakt nu ik nog functioneel ben stop kontakten eruit en van de grond de rest kan later wel.

De paniek was nogsteeds zeer present.

+1:00 "Hunter s Thompson - buy the ticket take the ride".

"Alan watts - No amount of anxiety makes any difference to anything that is going to happen."

Deze 2 quotes schieten me plotseling binnen wat ertoe lijd dat ik me een heel stuk beter voel plotseling verminderd de angst aannemelijk het lijd ertoe dat ik even een leuk muziekje aanzet en in mij plasje water te dansen.

Te spelen met de troep die ik heb gemaakt terwijl ik rustig probeerde te worden.
Dit helpte imens en leide ertoe dat ik me eigenlijk best goed voelde.

+2:00 ben even of discord gegaan om te coaten met wat andere drugs gebruikersnaam☺.

Nog geen 10m later merk ik een mug.
Deze mug zag er zeker niet normaal uit het was net alsof er een gat in min visie zat waar hij vloog.
Een gat in mijn realiteit.

Na een paar seconden landen zij op mijn telefoon.
Ik kon zijn gezichtje zo goed zien het zag er zo cartoonish uit.

Met zijn hoofd licht gedraaid richting mijn hoofd kijkt hij mij aan.
Het geeft een gevoel alsof hij zegt "I'M watching you".

Ik sla hem van mijn telefoon af en weg is ie.

+2:20.

De mug is er weer hij probeert mij nu te bijten en ik heb hem te pakken hij is dood.
Wat een opluchting.

Hierna ben ik nog even op bed gaan liggen met wat shpongle op om naar het plafond the sturen met de lichten uit.

De visuals waren intense haast 3d fractals die mijn hele gezichtsveld opnemen.
Ik steek mijn 2 handen uit om hier even mee te spelen 3n merk dat ze doorzichtig zijn.
Gemaakt van fractals.
Ik halucineer mezelf!
Woah.

Plotseling word ik heel erg euforisch.
Mijn lichaam tintelt en ik zich nogmaals, IK HALUCINEER MEZELF!

+3:00 de trip verminderd in intensiteit vanaf hier en kan eigenlijk niet veel merk waardigs bedenken.

Heb voornamelijk gewoon op bed gelegen voor me uit gespaard muziek geluisterd en op discord.gg gezeten.

Nou dat was mijn 1e trip report dan lol.

Heb dit nooit gedaan gezien ik niet bind dat ik dit heel goed kan verwoorden maar de caffeine en nicotine in mijn systeem maakt me altijd zo functioneel.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wanneer was dit? Was je woonkamer echt volgelopen met water?
"Alan watten - No amount of anxiety makes any difference to anything that is going to happen."
Dit is zeker een mooie. Die bewaar ik.

Doet me denken aan: Je weet nooit genoeg, om je zorgen te maken voor morgen.

Mijn lichaam tintelt en ik zich nogmaals, IK HALUCINEER MEZELF!
Grapjes hierover worden wat flauw. Maar ik citeer hem toch maar :)

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Wanneer was dit? Was je woonkamer echt volgelopen met water?

Dit is zeker een mooie. Die bewaar ik.

Doet me denken aan: Je weet nooit genoeg, om je zorgen te maken voor morgen.

Grapjes hierover worden wat flauw. Maar ik citeer hem toch maar :)
Paar maandjes terug.

EDIT: zie net dat ik alen watts verkeerd heb gespeld

Stonologie

Bewuste gebruiker
Klinkt heftig! Lang geleden dat ik 2C-B deed besef ik me.. nu krijg ik zin!!

Kijk wel uit met de 3-meo, deze is eigenlijk niet te sleutelpunten zonder een groot risico te nemen..

benzzzy

Badass junkie
Heb hier in een volle 500mg geen enkel probleem mee gehad.

Maar ik heb een degelijke dissociative tolerantie.

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Pls.

Ik heb veel moeite gedaan om überhaupt een report te schrijven en vaak ben ik gewoon in het midden gestopt omdat ik vind dat ik hier slecht in ben.

Maar 4 reacties is relatief slecht voor mijn zelf beeld wat al beroerd is.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Voor de volgende keer: zorg dat je doucheputje goed doorloopt. :wink:

@8️⃣6️⃣ kan je alles vertellen over het belang van een fatsoenlijk doucheputje.

Ik zat me trouwens net als Mezelf af te vragen of het nu echt onder water stond of dat je het je inbeeldde. Water is bij mij namelijk regelmatig een terugkerend element in mijn trips. Ik beeld me heel vaak in dat er hele stralen water vanuit het plafond mijn kamer in stromen. Of dat mijn hele keukenblad vol water staat en dat allemaal over de keuken heen druipt. Dat lijkt dan zo echt dat ik verschrikt opsta en ga kijken waar het water vandaan komt. Om er pas wanneer ik er met mijn neus bovenop sta achter te komen dat er helemaal geen water is.

Wel leuk reportje! Pittige dosering 2C-B ook.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Pls.

Ik heb veel moeite gedaan om überhaupt een report te schrijven en vaak ben ik gewoon in het midden gestopt omdat ik vind dat ik hier slecht in ben.

Maar 4 reacties is relatief slecht voor mijn zelf beeld wat al beroerd is.
Nee man juist leuk dat je dit met ons deelt! Ik lees graag triprapporten! En ik vind het leuk om een kijkje te krijgen in jouw wereld! Vooral doorgaan! 🤗

Edit: het is goed geschreven 👌

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan