3cmc slammen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hi, ik kan niks vinden over het slammen van 3cmc. Voordat ik de naald er in zet wil ik toch wel wat ervaringen lezen.

Nb ervaring met slammen van Tina, 4mmc 3mmc en comb

Zanza

Badass junkie
Dank voor de relevante antwoorden. Als je niet weet waar je het over hebt zeg dan beter niks.
Klopt. Er worden hier immers ook duimpjes gegeven voor zwaar verslavende en ongezond gebruik van andere (zware) drugs.

Ik kan je er verder niet mee helpen (gelukkig), en gezien je naam en ervaring met slammen van de door jou genoemde stoffen, heeft het weinig nut om je te zeggen: "doe het niet en stop überhaupt met slammen".

Nou heb ik het eigenlijk alsnog gedaan. En dat is alsnog een goed advies, imo.

Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
ik wens je een fijne dag vol verwondering.

Zanza

Badass junkie
Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten.
Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt.
Ik neem het deels voor je op. Mijn eerste zin was niet sarcastisch.

Daarna geef ik idd mijn persoonlijke mening.

Nou, prima. Doe je verhaal zou ik zeggen. Wellicht geeft het je de antwoorden waar je naar op zoek bent en geeft het mij de dag vol verwondering. Ben wel benieuwd.

De Zeemeerman

Badass junkie
Hi, ik kan niks vinden over het slammen van 3cmc. Voordat ik de naald er in zet wil ik toch wel wat ervaringen lezen.

Nb ervaring met slammen van Tina, 4mmc 3mmc en comb
Ik heb 3-cmc niet geslamd wel 3-mmc maar verwacht dat het in vergelijking met alles wat je al gebruikt hebt niet veel voorstelt
Je kunt er een trip reportje over schrijven als je wil 🙂
Je bent vast niet de enige met deze vraag maar jij durft m wel te stellen

Hoe iets valt verschilt er persoon. Tina bevalt mij (gelukkig?) slecht - heftig, vooral té langdurig en na enige tijd eerder verkrampend dan ontspannend. 4mmc met keta (verhouding 5op1) vind ik geweldig. Ik hou van de vervreemdende pijnstillende werking van keta die met deze upper geweldig binnenkort en geil maakt. 3mmc slam vind ik eigenlijk iets prettiger dan 4mmc los; 4mmc meer een strakke upper (combi met keta daarom lekker). 3mmc ietsje spacy.

Mocht het je interesseren: nooit iets gemerkt van fysieke verslaving. Ook na een week heftig gebruik: stoppen, ff een dip en klaar.
slammen is voor mij wel mentaal verslavend; in huis hebben is gebruiken. Dat gezegd hebbend is de oplossing simpel. Geen drugs plus spuiten in huis maar eventuele voorraad bij maatje.
Dat effect nooit gehad bij pillen en poeders. Risico -yep. Hanteerbaar- zeker.

Dopemonster

Badass junkie
Vind je het spuiten van iets de high wel waard? Ik bedoel ik heb mezelf altijd toegezworgen dat ik nooit iets naar binnen al gaan spuiten. Hoe lekkerder en sterker het effect ook zal zijn.

En ik ben dan wel verslaafd maar al zou je dat recreatief doen, vind je je lichaam daar niet te waardevol voor? Misschien als je het heel soms doet dat je lichaam ervan kunt herstellen maar als je junkies die spuiten soms ziet vind ik echt om te huilen, het liefst zou ik ook nooit meer iets chinezen, zelfs snuiven doe ik liever niet.

Stay safe en wees lief voor je lichaam verder hoop ik dat je de antwoorden vind die je zoekt♥️

Eve's drop

Badass junkie
Shit, was weer iets te vlug met mijn uitspraken. Het was niet serieus bedoeld maar ik realiseerde me niet dat het soms anders kan overkomen dan ik in eerste instantie bedoelde. Sorry.

My man! Ik heb echt respect voor je houding kerel.

Foutje moet kunnen, ook al snap ik je grappen wel maar straks hangt die gast met een spuit in zijn arm omdat het verkeerd word begrepen, dat zou echt kut zijn.

En nu weer door met de dagelijkse gang van zaken.

De Zeemeerman

Badass junkie
Hoe iets valt verschilt er persoon. Tina bevalt mij (gelukkig?) slecht - heftig, vooral té langdurig en na enige tijd eerder verkrampend dan ontspannend. 4mmc met keta (verhouding 5op1) vind ik geweldig. Ik hou van de vervreemdende pijnstillende werking van keta die met deze upper geweldig binnenkort en geil maakt. 3mmc slam vind ik eigenlijk iets prettiger dan 4mmc los; 4mmc meer een strakke upper (combi met keta daarom lekker). 3mmc ietsje spacy.
Je hebt er veel ervaring mee lees ik, gewoon thuis of op WAP party ?
Spuit je jezelf in of doet iemand dat voor je ?

Blyatman

Badass junkie
Gast, uit de hoofdmoot harm reduction, gaat niemand oprecht proactief hier adviseur spelen omdat jij een naald in je wilt stoppen. Harm reduction staat hier nog steeds centraal. Probeer het eens op Reddit, aangezien harm reduction daar niet geld, kan je daar beter je vraag stellen.

• Like
Waarderingen: ljuv
Vind je het spuiten van iets de high wel waard? Ik bedoel ik heb mezelf altijd toegezworgen dat ik nooit iets naar binnen al gaan spuiten. Hoe lekkerder en sterker het effect ook zal zijn.

En ik ben dan wel verslaafd maar al zou je dat recreatief doen, vind je je lichaam daar niet te waardevol voor? Misschien als je het heel soms doet dat je lichaam ervan kunt herstellen maar als je junkies die spuiten soms ziet vind ik echt om te huilen, het liefst zou ik ook nooit meer iets chinezen, zelfs snuiven doe ik liever niet.

Stay safe en wees lief voor je lichaam verder hoop ik dat je de antwoorden vind die je zoekt♥️
Je hebt er veel ervaring mee lees ik, gewoon thuis of op WAP party ?
Spuit je jezelf in of doet iemand dat voor je ?
Spuit zelf. Met anderen, combinatie met seks meestal.

Gast, uit de hoofdmoot harm reduction, gaat niemand oprecht proactief hier adviseur spelen omdat jij een naald in je wilt stoppen. Harm reduction staat hier nog steeds centraal. Probeer het eens op Reddit, aangezien harm reduction daar niet geld, kan je daar beter je vraag stellen.
Kun je uitleggen waarom frequent snuiven gezonder zou zijn dan in incidenteel slammen? En waar op je derhalve je oordeeltje over schade beperking op baseert?

Dopemonster

Badass junkie
Kun je uitleggen waarom frequent snuiven gezonder zou zijn dan in incidenteel slammen? En waar op je derhalve je oordeeltje over schade beperking op baseert?
Minder kans op verslaving door zwakker effect, minder kans op overdoseren door zwakker effect. Of 't gezonder voor je lichaam is weet 'k nie gaat er denk voorral om dat ze niet willen dat het hele land op kan zoeken hoe ze 3mmc naar binnen kenne spuiten

Minder kans op verslaving door zwakker effect, minder kans op overdoseren door zwakker effect. Of 't gezonder voor je lichaam is weet 'k nie gaat er denk voorral om dat ze niet willen dat het hele land op kan zoeken hoe ze 3mmc naar binnen kenne spuiten
Niemand weegt het lijntje dat hij snuift, iedereen weet exact hoeveel hij inspuit. Niemand neemt te snel bij na een slam (omdat je direct maximaal effect hebt), de ergste overdoses ken ik van ghb/gbl door late reactie op dosering en wens om geil te worden. Ergo, je stellingen deel ik geenszins.

Dopemonster

Badass junkie
Niemand weegt het lijntje dat hij snuift, iedereen weet exact hoeveel hij inspuit. Niemand neemt te snel bij na een slam (omdat je direct maximaal effect hebt), de ergste overdoses ken ik van ghb/gbl door late reactie op dosering en wens om geil te worden. Ergo, je stellingen deel ik geenszins.
Er zijn ook mensen die hun lijntjes afwegen en mensen die hun spuitjes op gevoel doen, is denk ik voorral hoe jij het ervaart wat je nu vertelt. Ben blij dat je er verantwoordelijk mee omgaat 'denk ik' maar je kan niet ontkennen dat spuiten heel gevaarlijk kan zijn en je veel sneller overdoseerd

Las toevallig gisterenavond een artikel op Facebook over iemand die 3mmc deed spuiten, toevallig ook op gay party's en die vertelde juist dat naalden volop gedeelte werden met elkaar en dat ie er zwaar verslaafd aan was net als anderen

In antwoord op een generaliserende opinie. Verder heb je gelijk.
Wellicht minder generaliserende oordelen poneren.

Er zijn ook mensen die hun lijntjes afwegen en mensen die hun spuitjes op gevoel doen, is denk ik voorral hoe jij het ervaart wat je nu vertelt. Ben blij dat je er verantwoordelijk mee omgaat 'denk ik' maar je kan niet ontkennen dat spuiten heel gevaarlijk kan zijn en je veel sneller overdoseerd

Las toevallig gisterenavond een artikel op Facebook over iemand die 3mmc deed spuiten, toevallig ook op gay party's en die vertelde juist dat naalden volop gedeelte werden met elkaar en dat ie er zwaar verslaafd aan was net als anderen
ALTIJD nieuwe naalden gebruiken. Besmetting, maar ook snel bot worden met risico’s.
verder heb ik het risico op verslaving vrij uitgebreid benoemd en onderken dat, dus gebruik ‘verantwoord georganiseerd’. Zoals iedere drug bij ieder mens anders inslaat zo werkt verslaving ook niet voor iedereen gelijk.
Nb in alle jaren nog nooit een snuiver met weegschaal gezien.

Dirkjan

Badass junkie
Ik denk dat als we kijken naar pure fysieke lichamelijke schade dat een naald injecteren toch wel minder schadelijk is dan meerdere malen drugs opsnuiven met je neus. En dit zeg ik niet om injecteren te promoten, integendeel, ik krijg al rillingen als ik eraan denk, maar volgens mij herstelt je lichaam redelijk snel van een injectie. En dan bedoel ik niet alle fysieke narigheden eromheen zoals verslaving, overdosering, "verkeerd" prikken, etc.

Eve's drop

Badass junkie
Ik denk dat als we kijken naar pure fysieke lichamelijke schade dat een naald injecteren toch wel minder schadelijk is dan meerdere malen drugs opsnuiven met je neus. En dit zeg ik niet om injecteren te promoten, integendeel, ik krijg al rillingen als ik eraan denk, maar volgens mij herstelt je lichaam redelijk snel van een injectie. En dan bedoel ik niet alle fysieke narigheden eromheen zoals verslaving, overdosering,
Ik hou het wel bij af en toe de neus poederen.

"verkeerd" prikken, etc.

Gangrene gangsterz!

• Like

Eve's drop

Badass junkie
Ik moet bij snuiven altijd weken herstellen omdat mijn hele neus naar de gallemiezen is, één prik halen bij de dokter 2 minuten later gat is dicht.

Daar zit dan meestal ook geen research chemical in met water uit de kraan.

Neus goed spoelen en minder vage troep snuiven, heb nooit last van mijn neus na een snuifsessie.

Ik moet bij snuiven altijd weken herstellen omdat mijn hele neus naar de gallemiezen is, één prik halen bij de dokter 2 minuten later gat is dicht.
Deze prik is kleiner in diameter; 1 druppel wegvegen en klaar. Ieders keus om wat anders te doen; Dirk-Jan benoemt feiten.

Eve's drop

Badass junkie
Geen idee wat dit betekent

Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld.
Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden.

• Like

Dirkjan

Badass junkie
Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld.
Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden.
Je krijgt toch niet zomaar necrose van een naald? Of je bent spastisch.
Deze prik is kleiner in diameter; 1 druppel wegvegen en klaar. Ieders keus om wat anders te doen; Dirk-Jan benoemt feiten.
Ja, en een ander feit is dat er een heleboel andere nare dingen kleven aan het gebruik van naalden, dus ik raad het je nog steeds ten strengste af.

• Like
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan