1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3e keer XTC Helemaal TOP!!

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Kessie, 23 mrt 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kessie

Kessie Experimenterende gebruiker

1e keer XTC was een geweldige openbaring na 39 jaar zonder drugs.
    2e keer XTC was een domper.

Onze 2e keer xtc was een vette domper. We hadden andere pillen dan de 1e keer en moesten heel lang wachten voordat we iets begonnen te voelen en wat we voelden was heel weinig. waarschijnlijk een hele lage dosering. Dus de 2e pil werd een andere die we bij de 1e keer hadden gebruikt en waar we zeker van waren dat die wel goed ging. Deze gingen wel lekker maar het gevoel was lang niet zo intens. De avond kwam heel langzaam op gang en het we waren alle 4 een beetje aan het wachten op HET gevoel. Maar helaas bleef het echte X gevoel uit. Dat kan aan de pillen gelegen hebben natuurlijk, maar volgens mij kwam dit doordat we niet lang genoeg pauze hebben genomen ( de 1e keer was ongeveer 5 weken. daarvoor.)

Na wat speurwerk veel meer te weten gekomen over XTC. Nu dus netjes 2,5 maand gewacht.
    Afgelopen zaterdag eindelijk weer nieuwe snoepjes gekregen. En we waren zo enthousiast dat we gelijk alles gecanceld hebben en onze vrienden uitgenodigd. Dus dezelfde avond was het feest. :rock:
    De groene Heinekens kwamen aan de beurt. Jeetje wat een toppers zijn dat :hearteyes: !
    We begonnen alle 4 met een halve. Wat ongeveer 100mg is (niet getest :flushed: maar uit ervaring van anderen en de testrapporten van anderen) Bij mij begon ik na 15 minuten al wat te voelen wat ik heel snel vind. De andere keren duurde dat 45 min. Bij mijn maat duurde het +- 30 min. En o wat kwam die lekker binnen :wave: . Bijna vergelijkbaar met de eerste keer. Dat lange wachten en goeie snoepjes was het zeker wel waard. Bij de 2 dames duurde het veel langer 1uur tot 1,5 uur voordat ze wat begonnen te voelen. Dat was bij de vorige keren ook al zo. En nu gingen we alle 4 lekker. Bij mij en mijn maat begon het natuurlijk wat sneller af te zakken dan bij de vrouwen dus besloten we nog een halve te nemen om het gevoel vast te houden. De vrouwen wilden niet achter blijven en namen ook nog een halve. En we bleven heel lekker gaan.
    Zo zijn we de hele nacht door gegaan totdat we bij de laatste pil aankwamen. ??!??! hoe kan dat nou hebben we alles al naar binnen gewerkt? Het zakje van 10 stuks was op. Dus als een hele pil echt +- 200mg bevat hebben ik en mijn maat ongeveer 550mg pp op en de vrouwen =- 450mg pp op. Waarschijnlijk door de domper van de 2e keer zijn we nu veel te ver gegaan. Heel onverstandig natuurlijk. Gelukkig zijn we alle 4 vrij fors gebouwd :mrgreen: .Maar het was een hemelse ervaring wat echt in de buurt kwam van de 1e ervaring met XTC. Ik merkte op een gegeven moment dat mijn benen en knieën begonnen te trillen en begon zelfs te hallucineren. Wat ook een lekker gevoel gaf.
    De volgende dag voelde ik mij best goed. Wel moe door weinig slaap. De vrouwen waren allebei helemaal aan de latten :wink: .
    Gelukkig hebben we veel foto´s en video´s gemaakt van onzelf snachts en hebben kunnen zien dat we heel erg lekker gingen maar zeker ook echt te veel hadden gehad. Heel erg oog draaien en er echt niet uit zien :xtc: .
    We zijn weer een ervaring rijker en weer een heel stuk wijzer geworden. En natuurlijk goeie voornemens genomen.
    We gaan van te voren afspreken hoeveel we nemen en niet meer.
    De vrouwen veel minder dan de mannen.
    En zeker weer 2,5 maand wachten tot de volgende keer voor dat heerlijke gevoel.
    Ik probeer wel weer aan dezelfde pillen te komen om hier wat meer mee te experimenteren met lagere doseringen, zodat je weet vanaf welke dosering je al lekker gaat. En niet gelijk een bom mdma in je lichaam krijgt. (wat wel weer heel erg lekker is)
    Eerst een kwart en dan iedere keer 1 kwartje erbij nemen tot max 200/250mg voor de man en 150mg voor de vrouw. Kijken hoe dat werkt.

Heb nog wel een aantal vragen.
    Hoe kan het dat het bij mij al zo snel insloeg en bij de vrouwen pas een uur later?
    Wat kun je doen tegen het niet kunnen plassen?
    Wat kun je tegen de misselijkheid doen? (1 dame wordt er iedere keer misselijk van, ook de vorige keren)

En ja we zijn verkeerd geweest met deze hoge inname van xtc, maar ja iedereen doet wel is wat verkeerd. We hebben er wel van geleerd en zal zeker niet meer gebeuren :sunglasses: .
    Tot over 2,5 maand :stoned:

2. transformated

transformated Bewuste gebruiker

Goed dat je houd aan de 2-3 maanden regel. Dat trillen van je benen en hallucinaties zijn wel door een beetje te hoge dosis.
    En wat je vragen betreft ik heb het soms ook gehad achter 15 minuten dat ie al insloeg of vroeger dat kan je nooit echt precies weten wanneer ie gaat beginnen.
    Als je niet kunt plassen kan je de kraan aanzetten als je er 1 hebt bij je toilet dat helpt bij mij of wat ik gewoon doe is een psssssss geluid maken dan lukt het meestal.
    Tegen de misselijkheid kan het misschien zijn dat ze moet braken of dat het gewoon wat teveel is.
    Anders als je de volgende keer nog eens xtc neemt en ze is misselijk vraag aan haar of zeg aan haar door wat het misschien kan komen.

3. kokosmakroon900

kokosmakroon900 Bewuste gebruiker

Zo te horen heb je een leuke ervaring gehad.

550 mg is wel erg veel. Teveel als je het mij vraagt.
    iedereen reageert anders op drugs, en het is denk ik toeval dat het bij de vrouwen langer duurde.

Om te kunnen plassen helpt het wel om 1 of 2 biertjes te drinken. Bier stimuleert de aanmaak van een bepaald hormoon waardoor je meer moet plassen.

Tegen de misselijkheid is weinig te doen behalve overgeven. Dat is vrij normaal met XTC en je bent meteen van je misselijkheid af.

Volgende keer zou ik wel echt laten testen. Pillen kunnen er precies het zelfde uitzien maar toch in concentratie verschillen.

Verder veel plezier, en mooi de 3 maanden regel er tussen houden :grin: .

Azarius vaporizers and accessories
Laden...