• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3e keer XTC, L-E-G-E-N-D-A-R-I-S-C-H

-.rick.-

Newbie
Lezen op eigen risico.

Pak een kop thee, hierbij mijn report!

31 December 10:00 in de ochtend.

Ik dacht gister avond dat ik vandaag lekker kon uitslapen en dat ik fit zou zijn voor het evenement freaqshow van vanavond.
*BAM* Ik werdt wakker om 10 uur omdat al van die idioten vuurwerk aan het afsteken waren, ik probeerde nog een aantal uurtjes te slapen maar dat lukte niet door het geknal. Om 11 uur mooi opgestaan en me een mooi ontbijtje gemaakt en me shakje genomen.
Wat ga ik eens doen tot vanavond, ja,mijn borst en biceps want vanavond deed ik al cardio genoeg.
Het was 15:00 en ik ging me eens douchen voor vanavond, aangekleed,geschoren,kleding aangedaan, schoentjes gepoetst en het was inmiddels al 16:00.
Auto gepakt en naar de supermarkt gereden voor een sixpack bieries, wat lollies en een pot kwark te halen voor in de partybus.

Vanavond ben ik van plan om xtc te gebruiken, voor het eerst in combinatie met ghb.

Sixpack bieries gehaald en mooi in de vriezer gelegd, even een goede bodem gelegd en nog een pot kwark gegeten. Om 18:00 vertrok de partybus dus ik wou er op tijd zijn.

17:00 Ik pakte mijn buisje ghb en trok met een doseerspuit mijn benodigde ghb eruit en deed het in een flugel flesje. M'n zakje met de patyflocks pillen gepakt en in me broekzak gedaan.
Ticket gepakt en in m’n beurs gedaan.

Ik was klaar voor freaqshow 2012!

Ik had afgesproken dat een vriend van me om 17:30 bij me zou zijn en dat we dan samen liepen naar de opstap plaats.
Even naar me ouders gegaan en ze al een fijne jaar wisseling gewenst.
De volgende worden kwamen uit hun mond.

Ouders: Rick, gebruik je geen drugs, doe je rustig aan met de alcohol en als er iets is kun je ons altijd bellen.
Ik: Neenee, het komt goed, ik gebruik geen drugs en drink nóóit, dat weet je.
Ouders: Oke dan, veel plezier en als er iets is kun je altijd bellen.
Ik: prima, tot de volgende morgen want ik zal wel rond 12:00 in de ochtend thuis zijn.
Ouders: Oke, veel plezier!

Na de standaard zinnen van mijn ouders kon ik eindelijk mijn weg volgen naar de opstap plaats. Mijn sixpack bier gepakt en we konden vertrekken.
Daar aangekomen met mijn vriend en er stonden al aardig wat vrienden te wachten. (We waren in totaal met 63 man)
Als eerst wat ik kreeg te horen was dat het toilet het niet deed, juist. Hoe wil je 63 man sanitair laten ontspannen?
De muziek deed het ook niet, balen zeg. De bus was er nog niet en we hadden nu al slecht nieuws.

Zo. Even een babbeltje met ze gemaakt en wat zien we daar aankomen, de bus. Even de busschauffeur een hand gegeven en we mochten instappen. Eenmaal een plekje gevonden en ik had mijn eerste biertje al open. Onderweg naar amsterdam bedacht ik me vaker wel of ik dit feestje wou, het was niet echt mijn muziek, normaal ga ik naar house party's, dit werdt me eerste keer hardstyle, ik kon wel een aantal bekende liedjes zoals 'Lose my mind' of 'Year of Summer' maar niet die vieze harde hardstyle. Uiteindelijk met goede zin verder gegaan en het beste van gemaakt. Na eindelijk 3.5 uur reizen en ontelbare plas pauze's op de weg waren we aangekomen op het prachtige ziggodome.
Daar kwam weer een dillema, jas aan, of uit? Fuck het, toch maar met een paar vrienden de jas in de bus laten liggen en zijn we de steenkoude tocht in ons t-shirt begonnen. FFFFUUUUUUU, wat was dat koud, het waaide snoeihard en regende. Na een vreselijke tocht van 10 minuten rennen waren we aan de ingang aangekomen.

Eenmaal aangekomen stond er een redelijk wachtrij aan de ingang, onder het lopen naar de rij deed ik mijn flugel flesje en mijn pillen in m'n onderbroek achter m'n zak.
Toen ik in de wachtrij stond checkte ik alles in m'n hoofd.

-Ticket, check.
-Pillen verstopt, check.
-Ghb verstopt, check.
-Beurs, check.
-Geld, check.
-Telefoon,check.

Jip, ik was er klaar voor, laat freaqshow maar komen!
Na mate de rij kleiner werdt ik iets nerveuser voor de security, flesje ghb en 10 xtc pillen, wat zou mijn boete zijn als ik gepakt wordt? Ik maakte mezelf alweer eens behoorlijk gek terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig was. Eenmaal bij de bewaker aangekomen werdt ik even gefouileerd en mocht ik doorlopen. YES! , Wat voelde dat goed, alsof ik mijn top bankdrukken had verbroken. Héérlijk. Laat het feest maar beginnen!

Eindelijk! We waren binnen, met z'n 20 vrienden zijn we penningen gaan halen en hebben de verstandige mensen WEL hun jas opgehangen. Kwartiertje moeten wachten omdat de een nog naar de wc moest en de ander zn veters moest strikken. Héhé.
22:30. Daar liepen we dan, we volgden onze weg naar de mainstage, de grote deuren gingen open en ik keek me ogen al uit. Wat een lichten, wat een mensen en wat een muziek. Wat een prachtige locatie. We zijn naar de bar gelopen en we hadden ons eerste biertje al besteld. Deze eenmaal genuttigd gingen wij onze plek op de vloer veroveren. Hoppá, links vooraan. Er werdt al lekkere muziek gedraaid en de sfeer kwam er al lekker in. Alleen, HOE TE FUCK moet ik hierop dansen? Mezelf even in een hoekje gezet en wat mensen bekeken hoe ze hun skills toonde. Ahá, even hier en daar een pasje geprobeerd en het lukte me al aardig. Toen weer terug gegaan naar m'n vrienden en een halfuurtje genoten van de muziek.

Het was inmiddels 23:00 en ik moest heel nodig naar de wc, ik vroeg aan een vriend of hun op deze plek bleven staan en hij zij ja.
Even rondgekeken waar we stonden en de plek onthouden.
Snel naar de wc gelopen en mijn dingetje gedaan, voor de 2e keer door de drukke menigte gelopen en ik kwas op onze plek aangekomen. Huh? Waar staan ze nou? Kijken,kijken,kijken. Dit kan niet. Complete mindfuck bij mezelf. Gvd, waar zij ze nu? Ik wou net me eerste halfje gaan nemen. Zoeken,zoeken,zoeken. Nouja zeg! Een groot rondje gelopen en ik vond ze nog niet. Pissig dat ik was, niet normaal. Hij zij nog zó dat hun daar bleven staan. Ik wel minstens 8 vrienden een berichtje gestuurt en geen enkel kwam aan. Tering zooi, daar sta je dan. In je eentje. Het was inmiddels al 23:30 en ik ik bleef maar rondjes lopen om ze te zoeken. Om 23:40 kreeg ik een berichtje met de tekst; Area 2 zijn we. YES, hehe, ik snel naar area 2 gelopen en ik zag al een rij staan waar ik niet goed van werdt. Dit gaat hem niet worden, voordat ik daar binnen ben moet ik een half uur wachten. Kut kut en nog eens kut. Snel terug gelopen naar de mainstage en toch maar verder wezen zoeken naar één van me vrienden. Niemand gevonden en ik moest er toch echt aan geloven dat ik in me eentje het 24:00 moest gaan beleven. Zó jammer zeg. In me eentje 2013 in gaan en m'n hele avond was al verpest op dat moment. Toen ben ik maar in me eentje naar voren gelopen en een plekje opgezocht. Op die plek nog even wezen zoeken maar helaas, niemand te vinden. Nouja, dan maar in me eentje 2013 in gaan. Voordat de wisseling kwam heb ik besloten om mijn telefoon te pakken en dit voor jullie gefilmt. Van 23:45 tot 24:05 draaide er geen dj maar werdt de top 10 beste hardstyle liedjes van het jaar afgespeelt, met gevolg nummer 1 om 12 uur.

Ook te bekijken in HD!

http://www.youtube.com/watch?v=y1zLbtdpm5s

Wat een fucking bazen nummer, ik stond er lekker koosvriendloos en ging compleet uit mijn dak terwijl ik het nummer niet eens kon.
Voor de liefhebbers, nummer heet, Frontliner - Symbols.
Gestopt met filmen en de complete vloeren van het nieuwe ziggodome kapot gestampt.

Pfffffff, nu nog steeds nuchter en ik wou zo snel mijn halfje nemen. Even tot 24:15 lekker wezen stampen en toen toch echt in de rij gaan staan voor area 2. Stiekem een heel stuk geritst en best veel voorgekropen. Eenmaal in de lift naar area 2 hoopte ik toch echt dat ze daar zouden zijn.
Na 1 minuut mocht in uitstappen en liep ik naar buiten, ik liep de mensen achter na en stond op de boven verdieping van area 2, Kut, hier sta ik verkeerd, hier zie ik iedereen van boven. Snel de trap naar onder gepakt en 1 verdieping lager was het prijs. Ik was in area 2 beland. Ik hoopte op dit moment dat ik alleen nog iemand zag en ik bleef maar rond kijken. 4 meter verder zag ik de jonge waarmee ik naar de bus liep staan. YESSSSSS!!!!!! Ik heb ze gevonden! Ik maakte een fucking vreugde dansje en ik was na lange tijd niet zo blij geweest. Daar stonden ze dan. Allemaal, stuk voor stuk, Ik liep stiekem naar ze toe en kneep ze snel stuk voor stuk in de kont. (no homo). Ze draaide zich om en ik werdt met open armen besprongen en opgevangen. Kusjes hier en daar. High fives, boks, handjes schudden. Ik heb ze nog nooit zo blij gezien. Natuurlijk stonden er al een aantal strak van de drugs en mocht IK DAN OOK EINDELIJK MIJN HALFJE NEMEN! Yes, hehe, nu is het mijn tijd op te knallen .
Na eindelijk 5 minuten te hebben gepraat hoe ik ze verloren ben pakte ik mijn zakje en riepen de partyflocks naar me; Neem mij, neem mij, neem mij! Ik pakte eentje en beet een halfje af. Hoppa, laat het feest maar beginnen.

Het was ondertussen 00:45 en ik hoopte zo graag dat hij snel zou inkicken. Gewoon rustig aan doen en hij komt wel. Het was inmiddels m'n 3e keer dat ik het deed dus ik kon verwachten wat er zou komen. Laatste keer was 4 maanden terug. Dus euforie, laat maar komen!

01:15, Ik ging een water halen en ik kwam terug en er zij een goede vriend van me, Rick, ik ben je schuldig, ik heb toch gebruikt. Eigenlijk wou hij niks doen en alleen alcohol drinken. Het was gewoon een top feest en bijna iedereen gebuikte van ons. Dus waarom niet?
Na mijn genuttigde water merkte ik nog niks en nam ik binnen een half uur 2x een kwartje. Om 01:45 begon ik alweer uit mezelf te praten, ik werdt socialer dan normaal en mijn eetlust ging weg.
De sfeer was om 02:00 ontzettend goed en het was er veel beter als de mainstage. Hier ging teminste écht iedereen uit zn zak. Niet sommige, maar gewoon iedereen. Dit was iets voor mij als ik gebruikt heb. Het was gewoon echt een asociale party, nog nooit zoiets meegemaakt. Heerlijk! De muziek was inmiddels super en radical redemption draaide. Ik kreeg heerlijke prikkels in m'n benen en ze werden zwaarder, wel lekker. Ik kreeg ontzettende klamme handjes en ik merkte dat hij nu echt ging inkicken . Snel weer een water gehaald want mijn voorhoofd zweet druipte als een waterval. Mijn klamme handjes gingen weg en ik kreeg alleen maar lul kicks en begon tegen iedereen te praten en vroeg wat ze hadden gehad. Ik voelde me echt steeds beter en de lichter waren opeens ontzettend mooi.
Lekker veel gepraat, geknuffeld en wat gestampt werdt het tijd voor m'n 2e halfje. Ik wou nog harder gaan en het boeide me niet wat ik er voor moest nemen.

Het was 02:00 en ik zij tegen een vriend, kijk! Hier een hele, 1..2..3.. hoppa, achterover ermee. In een keer een hele.
Op dat moment boeide het me niet echt veel en ik wou dit gevoel vast houden. Een kwartier later sloeg ie in als een bom en had ik JUMP SKILLS waar je U tegen zegt. Hahaha, ik had ogen zo groot als voetballen en m'n kaken gingen heen en weer. Natuurlijk 3 pakjes kauwgom op voorraad want ik deelde ontzettend veel uit. Ik praatte meer dan dat ik ''stampte'', en ik vroeg aan iedereen hoeveel ze al gehad hadden en ik was weer de bezorgde vader voor iedereen. Radical Redemption was afgelopen en we bleven nog een kwartje staan, iedereen had het hier nu wel gezien en we liepen terug naar de mainstage. Onderweg even langs de wc gestopt om mijn water te lozen. Nouja, lozen dat ging niet echt, het was eerder de muur aan kijken en hopen dat er iets kwam. Op dat moment ging ik snoeihard en kon ik geen fatsoenlijke gesprekken op me telefoon voeren. Ik typte alles doorelkaar en ik maakte foto's van mezelf hoe ik uit zag en stuurde die naar me vrienden in het zuiden.
Eenmaal geplast ben ik nog snel naar de bar gelopen om een cola te halen en terug gelopen naar de wc's.
Mezelf ''opgesloten'' in hokjes en het was tijd voor mijn eerste keer ghb.
Ik pakte mijn flugel flesje uit mijn broekzak, zet de cola op de grond, draaide de dop eraf en *PLOP* FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU, complete flesje met inhoud valt me rechtstreeks de wc pot in. Wat een k*k zooi.
Ik was zo doorelkaar dat ik maar 5 minutjes heb gebaald en daarna weer verder kon feesten. Helaas, pindakaas. Deze keer geen ghb. Hij wou niet

Het was 02:30 en de avond ging ontzettend snel voorbij.
Eenmaal aangekomen op de mainstage vroeg een vriendin van me of ik al een keer MDMA had gehad. Nee. Ze boodt me haar zakje aan en ik nam een flinke lik. GADVERDAMME, wat een smerige troep, nooit meer. Ik moest 2 glaasjes water drinken om de smaak weg te krijgen. Pffffff, echt smerig.
Ik wist wat het was en wachte geduldig af en haalde een water met een aantal vrienden. Inmiddels een uurtje op de mainstage lekker gestampt en de M sloeg in. Pfffff, heerlijk. Wat is het leven toch mooi! Een vriend van me vroeg aan me of ik mee ging ijsjes halen en ik was verkocht. JAHOOR, IK GA MEE! ALS WE MAAR KUNNEN LOPEN! Ik natuurlijk weer een aantal mensen aangetikt en even medegedeeld dat we ijsjes gingen halen. We moesten door de drukke menigte heen en onder het lopen deed ik de ''macarena'' dans. Sommige mensen klapten en lachte zich kapot. Ik voelde me helemaal in me nopjes en ik vond het toch allemaal zo mooi.
Eenmaal aangekomen bij de bar, zij ik, Mooie dame, mag ik aub een ijsje want op dit moment voel ik me heel lekker. Die meid lachte zich kapot en gaf met alle liefde mij een ijsje. Oohhhhhhhh, Jammie genoten als een klein kind. En hij was binnen 2 minuten op. Nog een! Snel nog eentje gepakt en deze was ook zo op. Toen hebben we een half uur rondjes liggen lopen omdat we het zo lekker vonden.

De avond vloog voorbij en ik was nog nooit zo van de kaart geweest als vandaag. Het was inmiddels 04:00 en een vriend boodt aan of ik een likje M wou, Vooruit. Ik pakte een likje en moest weer bijna nekken omdat het zo smerig was, Ik dacht op dat moment niet helder na en pakte een halfje van me laatste pil. Meteen dus 1 likje en een halfje gepakt. Dom dus.
Eenmaal terug gekomen op de mainstage bij de rest van onze vrienden stampte ik er nog een uurtje op los. Nog nooit heb ik zo die lichten mooi gevonden en met iedereen gepraat. Ik heb wel met 10-tallen vreemde mensen gepraat en ze allemaal een hand gegeven. Happy new year mate!
Het was 05:00 en ik bezocht met een aantal vrienden de tribune. Daar eenmaal een heerlijke stoel gevonden en ik kon eindelijk zitten. Buuhhh, Wat voelde toen een stoel heerlijk aan. Heerlijk. Ik had een prachtig uitzicht over alle feestende mensen en mij avond was compleet. Met 3 vrienden naast me spacede we de laatste uurtjes op de tribune.
Ik zat nog geen 10 minuten en ik kreeg kots neigingen. Pas op! zij ik tegen een vriend, ik heb het gevoel alsof ik elk moment ging kosten. Adem door mond in en je neus uit, zij hij. Dat hielp en ik kon het uitstellen. Alweer geen 10 minuten later kwam weer het gevoel en zij ik weer Pas op!
Rick, als je echt moet kosten moet je het laten gaan zij hij.
Gelukkig kwamen er geen braak neigingen meer en kon ik mij trip verder laten gaan.
Het ging goed met me en ik dronk een glaasje water.
Opeens begon ik te hallucuneren, ik zag michelin mannetjes over de mensen lopen en ik keek me ogen uit. Ik zag opeens m'n moeder naast me zitten naaien. Een wandel stok viel contstant om, de dj-booth zweefde in de lucht en er stonden 2 pin automaten naast me. Ik deed mijn ogen dicht en ik zag een gok kast voor me wat draaide. Ik hallucuneerde voor het eerst nu en ik vond het niet erg. Na een half uur te hebben gespaced, vroeg een vriend van me of we naar de bus wouden gaan.
Het was al 06:15 en iedereen had het gehad.

Ik zij, wat als onze bus er nog niet is en we staan buiten in ons t-shirt?
Oja. daar heb je gelijk in rick. Toen maar besloten na 10 minuten dat we toch de gok neemde en naar buiten liepen.
Eenmaal onderweg naar buiten keek ik nog eens goed rond en ging ik naar huis. We kwamen dichter bij de uitgang en de kou begon ik al te voelen. Bbbrrrrrrrrrrr.... Wat heb ik mezelf aangedaan. Waarom heb ik die jas laten liggen in de bus? Na een steenkoude wandeling van 15 minuten in ons t-shirt kwam spande het erom wie er gelijk had. Is ie er? Is ie er niet? Om de hoek was het moment daar. We liepen en we zagen geen bus staan. FFUUCCCCCCCCCKKKKKKKKKKK. Het was 06:45 en daar stonden we dan buiten. In een fucking t-shirt, kei hard aan het spacen. Bijna niemand op de weg. Hoe gaan we dit overleven? Een kwartier buiten staan in een f-u-c-c-i-n-g t-shirt! Man,man,man. Wat een hell. Om 07:00 was het afgelopen en kwam de rest van onze vrienden aangelopen. Van hun kregen we bericht dat bus pas om 08:00 kwam. WAT!??!? Nog een uur in die kou staan wachten op een kanker bus? Wat een hell, ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig bleef ik redelijk warm van de pillen en heb ik met een vriend van me in een hoekje gezet tot 08:00 tot de bus kwam. In elkaar gezeten, armen in mn t-shirt, bibberen. Waarom?, waarom? 1.5 uur staan wachten op een bus in een t-shirt. Ik kon wel janken. Het was 07:45 en de bus kwam aan rijden. HEHE, eindelijk! Hij is er! Wat een vreugde, toen eenmaal de deuren open gingen ben ik naar binnen gerent en zo snel mogelijk me jas gepakt. Oohhhhhhhh, zo heerlijk. Eindelijk, ik kreeg het warm en we reden richting huis.(zuid-limburg).

Het was al 11:30 en we waren eindelijk bij de opstap plaats aangekomen. Zucht, wat een avontuur. Eindelijk, mijn xtc gierde nog redelijk door mijn lichaam en ik was nog lang niet uitgenuchterd. Zelfs niet moe. Logisch ook. Een vriend stelde voor om op de parkeer plaats een joint te roken. Ik had nog nooit een joint gerookt en wou wel mee doen.
Hier zij hij, teug maar eens. Ik teugde voor de eerste keer en ik moest hoesten zoals deze gast.

http://www.youtube.com/watch?v=YeyzxJlahN4

Nog een teug genomen, dat ging hem niet worden. Alleen maar hoesten en hoesten. We hadden besloten om naar huis te gaan en een vriend reedt me naar huis met de auto.
Eenmaal thuis aangekomen stond ik nog redelijk strak en mn ogen waren nog steeds super groot.
Om 12:00 liep ik na binnen en m'n ouders zaten aan de keukentafel te ontbijten. Ik maakte de deur open en zij. HOI!
Mijn ouders; Halllooooooo, hoe vond je het dit en dat?
Ik jaja, allemaal leuk maar ik moet zsm gaan douchen want ik stink behoorlijk
Mijn ouders meteen, Nee joh, kom zitten en eet je een broodje. Ik denk FUUUUUU ik krijg niks naar onder, hoe ga ik dit doen?
Ik heb 20 minuten over een broodje gedaan en toen zij ik dacht ik echt wou gaan slapen. M'n moeder zij, hier rick, pak je een wafel. Ik de wafel gepakt, opgestaan en ik wou de poedersuiker pakken. Wat doe ik met mijn stomme kop, ik pak de pepermolen in plaats van de poedersuiker!

Mijn ouders natuurlijk helemaal aan het lachen en als eerst wat me moeder vroeg was.

Rick, heb je iets gebruikt? Ik zeg neeeeee man, waar kom je mee. Ze zij, je hebt 2 super grote doppen, en je bent nog best druk ook. Ik zeg, jij bent gek! Terwijl ik die wafel eet, tikte ik met mijn voet contstant snel op de grond. Even dacht ik dat ik moest ophouden omdat het allemaal te veel opviel. Ik ging snel douchen en kroop in mijn warme bedje. Ik heb geslapen van 12:30 tot 21:30 aan een stuk door. Eenmaal in m'n warme bedje bedacht ik wat het voor mooi avontuur was.

Van kapotte wc's in de bus, tot een vallend ghb flesje in de wc, van hallucuneren tot kou liggen leiden in een t-shirt. Van lul kicks, tot jump skills. Mijn avontuur was compleet.

Bedankt voor het lezen & veel liefde naar jullie!

Peace!

Realities

Belezen gebruiker
heb wel aantal x moeten lachen hoor met sommige passages....niet verkeerd bedoeld hoor
maar dat flesje ghb hoe kwam dat in de pot terecht haha? Had je dan het deksel niet naar beneden gedaan? Het gewoon op de rand van de wc-bril zelf gezet? Ahgja shit happens he

Ik ben ook eerder een house-liefhebber....maar fijn dat je je zo vermaakt hebt, op dat hardstyle feestje. Vond het report het lezen wel waard....en je hebt 'm flink gespaced....hoeveel MDMA heb je in totaal wel niet gehad? Dat hallucineren op mdma heb ik nooit gehad, toch niet zoals jij dat had, lijkt me zeker leuk....maar die kotsneigingen denk ik dat kwamen omdat je te veel op had..
Toch wat voorzichtiger zijn met je dosering volgende x, niet?

Moest ook even lachen toen een vriendin van je vroeg of je nog nooit MDMA had gehad en je 'nee' antwoordde....xtc-pillen bevatten toch MDMA-slimmie...
maar snap wel wat je bedoelde denk ik, MDMA-poeder in plaats van pillen.
Volgende x beter wat poeder in een glas cola doen, zo doe ik het toch...

En dan toen je thuiskwam, je moeder had het zeker wel door, maar mij leek het dat ze niet kwaad was ofzo? En toch zei je nee? Beter eerlijk zijn vind ik. heeft ze nog wat gezegd?

Dat buiten wachten in de kou op de bus was wel kut, een uuur lang, kon je niet met je maat iets gaan drinken ergens in een pub of kroeg die open was?

Je had tot toen nog nooit een joint gerookt. Bij mijn eerste x wiet hoestte ik me ook kapot en moest ook kotsen....gelukkig dat jij niet moest kotsen....Ik ging de eerste keer echt slecht op wiet. Maar de keren erna niet meer en dat hoesten dat ging ook weg

Maar van twee teugjes, voor je eerste keer cannabis heb je daar niks van gevoeld? Want daar heb je niks van verteld. Ik vind het namelijk altijd heel leuk om wiet en xtc te combineren of bij de come-down van xtc- wiet roken, om de scherpe kantjes ervan af te halen

Mooi report iig!!!

-.rick.-

Newbie
Realities zei:
heb wel aantal x moeten lachen hoor met sommige passages....niet verkeerd bedoeld hoor
maar dat flesje ghb hoe kwam dat in de pot terecht haha? Had je dan het deksel niet naar beneden gedaan? Het gewoon op de rand van de wc-bril zelf gezet? Ahgja shit happens he

Ik ben ook eerder een house-liefhebber....maar fijn dat je je zo vermaakt hebt, op dat hardstyle feestje. Vond het report het lezen wel waard....en je hebt 'm flink gespaced....hoeveel MDMA heb je in totaal wel niet gehad? Dat hallucineren op mdma heb ik nooit gehad, toch niet zoals jij dat had, lijkt me zeker leuk....maar die kotsneigingen denk ik dat kwamen omdat je te veel op had..
Toch wat voorzichtiger zijn met je dosering volgende x, niet?

Moest ook even lachen toen een vriendin van je vroeg of je nog nooit MDMA had gehad en je 'nee' antwoordde....xtc-pillen bevatten toch MDMA-slimmie...
maar snap wel wat je bedoelde denk ik, MDMA-poeder in plaats van pillen.
Volgende x beter wat poeder in een glas cola doen, zo doe ik het toch...

En dan toen je thuiskwam, je moeder had het zeker wel door, maar mij leek het dat ze niet kwaad was ofzo? En toch zei je nee? Beter eerlijk zijn vind ik. heeft ze nog wat gezegd?

Dat buiten wachten in de kou op de bus was wel kut, een uuur lang, kon je niet met je maat iets gaan drinken ergens in een pub of kroeg die open was?

Je had tot toen nog nooit een joint gerookt. Bij mijn eerste x wiet hoestte ik me ook kapot en moest ook kotsen....gelukkig dat jij niet moest kotsen....Ik ging de eerste keer echt slecht op wiet. Maar de keren erna niet meer en dat hoesten dat ging ook weg

Maar van twee teugjes, voor je eerste keer cannabis heb je daar niks van gevoeld? Want daar heb je niks van verteld. Ik vind het namelijk altijd heel leuk om wiet en xtc te combineren of bij de come-down van xtc- wiet roken, om de scherpe kantjes ervan af te halen

Mooi report iig!!!

Haha dankje man.

M'n flesje ghb viel rechtstreeks uit mn handen in de pot. Op dat moment spacede ik hem erg hard. M'n moeder is er achter gekomen dat ik gebruikt heb. Toen ik dit verslag typte heb ik mijn computer laten open staan en ben ik gaan douchen. Ik kwam terug, liep mijn kamer op en ik zag dat mijn moeder van mij pc af kwam en me boos aan keek en weg liep. Ik heb net met haar gepraat over de gevolgen als ik vaker gebruik.

Ik zelf moet elk jaar op controle komen bij de hart specialst omdat ik een hart ritme stoorenis heb. Ben nu 18 jaar. Ik moet de volgende keer echt beter verantwoordt gebruiken, Al die drugs kunnen invloed op me hart hebben.

reverb

Bewuste gebruiker
-.rick.- zei:
Ik zelf moet elk jaar op controle komen bij de hart specialst omdat ik een hart ritme stoorenis heb. Ben nu 18 jaar. Ik moet de volgende keer echt beter verantwoordt gebruiken, Al die drugs kunnen invloed op me hart hebben.

Erg leuk rapport om te lezen, het gaf een goed beeld van je akties en je belevenissen. Nooit leuk je vrienden kwijt te raken, weet ik uit ervaring!
Heb je iets gemerkt van je hartritmestoornis?

Maar, man zoals realities al zegt, let op je dosering. Je voelt je goed dus is de drempel laag om bij te pakken.

En eigenlijk wel goed dat je ouders dit weten. :)

lightsandsounds

Experimenterende gebruiker
Super tof en leuk om te lezen!!
Wel echt hel al je zo lang zonder jas op de bus moet wachten, met jas aan heb ik het altijd al super koud :(

fly--

Bewuste gebruiker
Wauw superreport!
Heb echt van genoten! ;D
Je hebt wel aardig wat MDMA gehad als ik het zo lees
En dat mensen kwijt raken is zóó herkenbaar, heb dat ook zovaak gehad. Maar ik loop altijd gewoon duizenden rondjes en dan vind ik iig wel 1 iemand die ik ken, ach en anders loop ik lekker alleen rond, boeit me toch niet, al helemaal niet als ik wat heb gehad. Vaak vergeet ik ook steeds dat ik eigenlijk de rest aant zoeken ben xD.

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Heeeel mooi beschreven man, thnx 4 sharing!
En fucking chill dat je gewoon warme wafels hebt bij het ontbijt...

xzoeff

Newbie
Erg leuk om te lezen!

Jammer dat je filmpje van de muziek om 12 u het niet doet.. :(

Ik ga dit jaar zelf voor het eerst naar de freaqshow en gaan we ook xtc nemen, dat word dan mijn 2e x gebruik..

Wat hebben je ouders verder eigenlijk gezegt toen ze er achter zijn gekomen?

Ik hoop dat ik je toch nog een x je filmpje kan zien :)

Bovenaan