1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

3HO-PCP, Hier is niets te zien mensen u kunt gewoon doorlopen.

Discussie in 'Trip reports' gestart door acht.zes, 23 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Wie: Ik, man 85 kilo
    Waar: gewoon thuis
    Met wie: Alleen, gelukkig maar
    Wat: 3Ho-PcP
    Hoe veel: ongeveer 3mg, 6mg bijgedoseerd.

Vorige week wat nieuwe stofjes gekregen en ik besloot gisteren de 3Ho-PcP eens te testen.

Google maakt me niet heel veel wijzer, niet veel informatie over dit goedje. Het zou een disso zijn met een opioid randje, nauwelijks triprapporten over te vinden.
    Om 20.00 op t oog een klein beetje in een vloeitje gedaan, en ingenomen, misschien 2 of 3 mg, en pak er een biertje bij. Half uurtje later komt er een bodyloadje opzetten en m'n hart begint een stuk sneller te kloppen. Ik krijg er iets later een soort kratom achtig gevoel bij dat niet veel voorstelt. Ik voel me wat suffig, maar ook weer helder. Heb wel n rare smaak in m'n mond. Ik besluit dat de dosering aan de lage kant is en ga wat bijnemen.
    23.10
    Ik neem ongeveer 5 a 6 mg er bij en besluit The Hangover 3 te gaan kijken. Half uur later komt het opzetten, en m'n hart begint weer sneller te kloppen de bodyload is er weer en het kratom gevoel ook. En nog meer vreemde, wat viezige smaken in m'n mond.
    Ik zit te wachten tot die film een beetje loskomt maar dat gebeurt dus niet. Wat een saaie kut film trouwens. Wat zeg ik, niet alleen de film is saai, alles voelt saai aan. Ah, reclame. Gelukkig. Ik google op de film en verneem dat die slechte recensies heeft, waarop ik besluit een samenvatting te lezen. Pff, wat een stom en saai verhaal zeg, boooring!
    Dan maar iets anders gaan doen maar wat? Ik heb geen idee.
    01.30
    Ik besluit maar naar bed te gaan, voel me moe en zonder fut. Maar achter in mijn hoofd is het helder en voel me te gestimuleerd om te kunnen slapen, dus ik kom er weer uit, en zet de TV maar weer aan. Ik pak een biertje.
    02.15
    Ik heb een gevoel dat het best te omschrijven is als zo'n saaie zondag die je vroeger wel eens als kind had, 'mam ik verveeeeel me'. Niks is leuk, alles lijkt afgestompt. Wow, dit is toch wel het tegenovergestelde als waarom ik wel eens drugs neem. De dingen worden niet leuker, maar juist minder leuk. Ik voel me afgestompt en zit eigenlijk gewoon te wachten tot dit oervervelende goedje uitwerkt.
    03.15
    Eindelijk het gevoel dat de piek er op zit en de effecten afnemen. Nog wel die vieze smaakjes in mijn mond. Om 03.45 eindelijk het idee dat ik kan slapen wat ik dan ook doe.
    09.15 Ben weer wakker. Gelukkig, alles is uitgewerkt, nog wel een beetje dat saaige gevoel van niks is leuk. Ik besluit er maar een kort triprapportje van te maken.

Conclusie:
    Nee, niks voor mij dit goedje. De bodyload voelt mechanisch, de high is niet interessant, die rare smaakjes in mijn mond vond ik maar niks, en de dingen worden juist minder leuk in plaats van leuker. Ik besef wel dat de dosering aan de lage kant was, maar ik kan echt geen enkele reden ontdekken waarom ik dit goedje nog verder zou willen ontdekken.

Zowel letterlijk als figuurlijk saai spul, ik pas verder denk ik voor dit goedje.

2. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Hmm een aparte gewaarwording dus met dit goedje en niet echt boeiend. Had je die 5 a 6mg ook op het oog gedoseerd?

acht.zes vindt dit leuk.
  3. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Zo kom je er tenminste ook achter wat niet de moeite waard is. Wel apart dat het effect zo verschilt met dat van 3-MeO-PCP. Die laatste vind ikzelf dan nog wel interessant, terwijl ik niet echt een fan ben van dissociatieven. 3-MeO-PCP heeft een licht euforisch randje, is redelijk helder, en is in mijn beleving vrij sterk in het uitvergroot weergeven van emoties, wat mij soms heel goed een spiegel voor kan houden.

Als ik jouw ervaring zo lees hoef ik de HO-variant niet uit te gaan proberen denk ik zo. Bedankt voor het delen van je report!

acht.zes vindt dit leuk.
  4. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik vond 3-Ho-PCP eigenlijk nog vrij veel op 3-MeO-PCP lijken, maar de 3-MeO bijsmaak is toch wel iets meer de moeite waard.
    Liever goed gek in plaats van dat half tamme gedoe, al is poging tot slapen op dissociatieven meestal niet zo'n succes.

acht.zes vindt dit leuk.
  5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Nog even terugkomen op dit stofje:

Het heeft dus een superwisselwerking met LSD. Ik nam een beetje van dit spul tijdens een 300ug LSD trip en werd binnen een seconde de kosmos ingeschoten!
    De bodyload was zo zwaar dat ik dacht dat ik dood ging lol, maar de Visuals waren heel erg vet!

Albedo vindt dit leuk.
  6. ketakoekjes

ketakoekjes Newbie

Mss was het wel een simpel report maar vind dit veel interessanter om te lezen dan een trip report over MDMA en ketamine op een festival! Dankjewel trouwens dat je jezelf hebt opgeofferd voor de wetenschap om dit goedje te testen :)

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...