3m & xtc; vraag

Pewl

Newbie
Hallo mensen,

Voor het laatst heb ik xtc gebruikt op de zondag van Mysteryland, 27 augustus. Nu weet ik dat de aangeraden pauze van xtc 2 á 3 maanden is en ik me daar vrijwel altijd aan houdt, dit keer met het oog op ADE... (21 oktober) Echter heb ik 17 september ook een feestje, waar ik 3-mmc gebruik wil. Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel een negatief effect hebben op mijn xtc-pauze, dat weet ik. Maar vallen deze negatieve effecten eenmalig wel te overzien? Of is dit absoluut af te raden?

Mvg.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Het word afgeraden inderdaad, maar naar mijn weten is het niet gevaarlijk. Heb me ook niet altijd aan de 3 maanden regel gehouden en merkte geen verschil.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hersenschade kun je pas over 10talle jaren gaan merken. Dan denk je sjit..
Zo denk ik niet :wink: Hersenschade boeit me gewoon niet. Ik maak liever veel plezier in me leven dan dat ik op alles ga letten.
Denk nou niet gelijk dat ik wekelijks hartd drugs gebruik hahaha.

Maar als ts zich er altijd aan houd dan kan deze ene keer geen kwaad kijkt mij. Lijkt me stug dat je gelijk hersenschade heb van 1x niet aan de regel houden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zo denk ik niet :wink: Hersenschade boeit me gewoon niet. Ik maak liever veel plezier in me leven dan dat ik op alles ga letten.
Denk nou niet gelijk dat ik wekelijks hartd drugs gebruik hahaha.

Maar als ts zich er altijd aan houd dan kan deze ene keer geen kwaad kijkt mij. Lijkt me stug dat je gelijk hersenschade heb van 1x niet aan de regel houden.
Dat je niet zo denkt mag, moet een ieder zelf weten maar dat betekend niet dat het dan niet slecht is.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik denk dat het eenmalig niet zoveel kwaad zal kunnen. :grinning: De drie maanden regel is een richtlijn.

Maar ja, het verstandigst (lees: het leukst voor je hersenpan) is natuurlijk om je zoveel mogelijk aan de richtlijn te houden.

Veel plezier TO, met welke keuze je ook maakt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het verstandigst is om het niet te doen, de drie maanden regel is een richtlijn om de schade zo veel mogelijk te beperken. Alles vaker dan de drie maanden regel is onverstandig, maar moet je uiteraard zelf weten :)

schaduw

Newbie
Dit kan voor 1x echt geen kwaad hoor.
Zorg er sowieso altijd voor dat je na het gebruik van XTC genoeg vitamines, mineralen zouten en suikers binnen krijgt om je reserves aan te vullen en de aanmaak serotonine te stimuleren

Daarnaast gebruik ik zelf altijd nog een voedingssupplement (raveaid). Ik neem 1 capsule na XTC gebruik op de avond voordat ik ga slapen en als ik de volgende dag wakker wordt weer 1. Ik merk dat ik hierdoor minder vermoeid ben en minder last heb van een dip

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
3mmc verbruikt aanzienlijk toch heel wat minder serotonine. Denk dat het wel kan zonder veel kwaad...

Bovenaan