Morethenafeeling🔒
Bewuste gebruiker
Hoi,
Heeft iemand ervaring met 3mec en hoe was dit?
ah okee ja dat vind ik met 3cmc ook zoTotaal niet interessant. Vond het eerder kil en saai stimulerend aanvoelen. De toxiteit leek me ook wel meer onnodig dan het middel waard is.
ah okee ja dat vind ik met 3cmc ook zo
Dat is wel grappig, ik heb het net in mijn mandje gegooid voor een,,, nouja, laten we het een aalmoes noemen. Het kost geen drol. Als ik het goed heb is het de ethyl variant in plaats van methyl van 3-MMC (3-Methyl-MethCathinone) dus dit is dan 3-ethyl-n-ethcathinone. Ik ben vooral heel blij dat er geen chloor of fluor aan zit zoals ze bij 3-CMC (3-chloromethcathinone) hebben gedaan. Wat een teleurstelling was dat.Hoi,
Ja zeg dat wel ik vond 3cmc echt nastyDat is wel grappig, ik heb het net in mijn mandje gegooid voor een,,, nouja, laten we het een aalmoes noemen. Het kost geen drol. Als ik het goed heb is het de ethyl variant in plaats van methyl van 3-MMC (3-Methyl-MethCathinone) dus dit is dan 3-ethyl-n-ethcathinone. Ik ben vooral heel blij dat er geen chloor of fluor aan zit zoals ze bij 3-CMC (3-chloromethcathinone) hebben gedaan. Wat een teleurstelling was dat.
Als jullie een echt leuke alternatief voor 3MMC willen, zou ik 4EMC aanraden. Het is nog legaal. Het werkt vergelijkbaar met 4MMC, alleen wat meer in de MDMA richting dan coke.
4emc plus coke4emc lost meer serotonine maar schijnt niet prettig te zijn als stimulant.
Nee zeker niet doen gaat elkaar tegenwerken....4emc plus coke
Goede mix?