3MMC/4MMC + CBR Keuring

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Beste lezers!

Ik heb aanstaande vrijdag een keuring voor het CBR waarbij er urine wordt afgenomen en een psychologisch gesprek plaatsvindt. Dit allemaal om mijn rijbewijs opnieuw te verlengen. Ik heb afgelopen weken flink het internet afgestruind naar de informatie die ik zoek maar heb nergens het antwoord gevonden wat ik nodig heb, of ik heb het gemist haha! Dus ik dacht ik probeer het hier even.

Ik heb vorige week woensdag op donderdag nog een grammetje 3MMC of 4MMC gesnoven. Daarvoor heb ik 4 weken helemaal niks gesnoven. Nu is de vraag of ik zonder zorgen in een potje kan pissen aanstaande vrijdag of dat ik het beter kan afbellen en een nieuwe afspraak kan maken? De vraag is dus ook of het nog aantoonbaar gaat zijn op vrijdag.

Ik hoop dat iemand mij de wijsheid kan geven waar ik naar opzoek ben. :)

Groetjes!

Denk dat je wel goed zit hoor. Het duurt, als ik het goed heb, 3 dagen voor het uit je urine is (bij infrequent gebruik) net als amfetamine.
Klopt! Dit was mijn gedachtegang dus ook. Moet wel eerlijk zijn dat de 4 á 5 maanden voorafgaand van de 4 weken dat ik clean was, heb ik wel bijna elk weekend 3MMC/4MMC heb gebruikt. Met enkele periodes hier tussendoor van 2 á 3 weken niet te hebben gebruikt.

Laatst bewerkt:

De Zandman

Badass junkie
Mijn idee is: stel het uit!
En wel hierom:
We weten n i e t zeker of het idd een goed moment van testen is.
We weten w e l zeker, dat een eventuele positieve test enorme gevolgen kan hebben.
Dit alles wetende, en overwegende, dan ga je dit risico toch niet lopen??
Alles, wat met CBR en/of rijbewijzen te maken heeft, daarvan zou ik ALTIJD alles op zeker spelen. Jazeker.
En niet op een mogelijkheid van verkeerd uitpakken alsnog gesnatst kunnen worden!
..
Dus? Stel het uit en blijf in de extra tijd van alle drugs af...

Mijn idee is: stel het uit!
En wel hierom:
We weten n i e t zeker of het idd een goed moment van testen is.
We weten w e l zeker, dat een eventuele positieve test enorme gevolgen kan hebben.
Dit alles wetende, en overwegende, dan ga je dit risico toch niet lopen??
Alles, wat met CBR en/of rijbewijzen te maken heeft, daarvan zou ik ALTIJD alles op zeker spelen. Jazeker.
En niet op een mogelijkheid van verkeerd uitpakken alsnog gesnatst kunnen worden!
..
Dus? Stel het uit en blijf in de extra tijd van alle drugs af...
Denk dat ik, met deze steenharde argumenten, inderdaad het zekere voor het onzekere moet nemen. De eerst volgende afspraak na vrijdag is over 2 weken dus dan zit ik sowieso veilig. Super bedankt!!

Brakka Mang

Belezen gebruiker
Thanks voor je antwoord! Geeft me al een beetje meer vertrouwen. Maarrr, denk je dat ik ook goed zit al je meeneemt dat ze mij gaan testen op afbraakmetabolieten?

Naar mijn weten is het enige wat aan een bepaalde onzekere variabele daarin onderhevig is is coke icm alcohol. Daarnaast kan je zelf een drugstest bestellen alleen die zal je uit het buitenland moeten halen. Even googlen. Wat me wel verbaasd is dat je zelf niet weet of het 3 of 4 mmc was. On-topic, zou je niet druk maken!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan