3MMC Capsules

Hoi!
Ik ben van plan om 3MMC capsules te maken. Ik ben een vrouw 1.73 en ongeveer 70kg. Ik ben redelijk ervaren met het snuiven 3MMC (op festivals). Hoeveel mg capsules zou ik maken? En na hoeveel uur, weer hoeveel mg bijnemen? Zelf dacht ik beginnen met 200mg, wat zouden jullie adviseren?

Powder Ranger

Wijs gebruiker
200mg zou je wel redelijk goed moeten zitten met je dosis. Raad wel aan eerst je 3m te laten testen. Cathinonen markt is zo vervuild dat kans groot is dat je een heel andere cathinone neemt waarvan de dosis misschien anders isScreenshot_20250810_122554_Chrome.jpg

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik vind zelf 150 mg voor een orale dosis voldoende, maar misschien is dat nog aan de 'lichte' kant.

200 mg lijkt me niet tè veel, maar dan ben je best wel onder invloed, zonder gewenning.

M@ud1403

Newbie
Hoi!
Ik ben van plan om 3MMC capsules te maken. Ik ben een vrouw 1.73 en ongeveer 70kg. Ik ben redelijk ervaren met het snuiven 3MMC (op festivals). Hoeveel mg capsules zou ik maken? En na hoeveel uur, weer hoeveel mg bijnemen? Zelf dacht ik beginnen met 200mg, wat zouden jullie adviseren?
Hey stuur me even een pb als je wil!
Kan ik je mijn ervaring delen

Rosie

Bewuste gebruiker
Wat is het verschil met snuiven en slikken?
Ik vind constant een snuif pakken enorm vervelend. Ik doe dat liefst ook niet in de groep, maar op de wc. En steeds naar de wc vind ik echt enorm irritant.

In capsules doen interesseert mij ook wel.

XMR

Wijs gebruiker
Wat is het verschil met snuiven en slikken?
Ik vind constant een snuif pakken enorm vervelend. Ik doe dat liefst ook niet in de groep, maar op de wc. En steeds naar de wc vind ik echt enorm irritant.

In capsules doen interesseert mij ook wel.
Oraal is 3-mmc over het algemeen wat euforischer en iets "vager". Ook is de werkingsduur langer dan bij snuiven. Je zult wel iets langer moeten wachten (ongeveer halfuur tot 3 kwartier) voordat je wat merkt na inname, bij snuiven is dit uiteraard sneller.

Rosie

Bewuste gebruiker
Ok wat euforischer klinkt wel nice. Vager weer niet. Haha. Al heb ik geen ervaring met 3mmc, maar 2mmc.
Ik krijg alleen naar 2mmc van dealers, al beweren ze dat het 3mmc is uiteraard.

Ik vond het juist wel nice dat ik niet zo vaag erbij stond zoals met mdma. Gewoon lekker losjes, dansjes doen, sociaal. Miste het euforische beetje. Maar das dan ook 2mmc.

Bovenaan