3mmc en GHB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Lucas

Newbie
Dag lieve leute,

Ik heb zaterdag een feestje en wil daar GHB met 3mmc combineren. Helaas is het enige wat ik tot nu toe over deze combinatie kan vinden dat iemand zegt dat het een gouden combi is (3mmG), en dat je moet oppassen omdat het een stimulant is en je dus makkelijker de GHB overdoseert.

Nou ben ik niet van plan om te overdoseren maar gewoon om het uur dezelfde dosis te nemen die ik zou nemen wanneer ik enkel GHB gebruik. Ik heb daarnaast ook al gecombineerd met pep en vind dat zelf een goede combinatie, de roes van de G samen met de energie van de 3mmc, dus een downer en een upper samen is in mijn ogen geen probleem. Ik ben ook al bekend met de effecten van beide middelen op zichzelf.

Ik ben dus vooral benieuwd naar verhalen van mensen die deze combinatie al geprobeerd hebben. Iemand ervaring mee? Please let me know.

Liefs,
Lucas

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Het probleem is voornamelijk dat je met allemaal andere werkingstijden loopt te goochelen. Zo ontstaat een wankele balans waardoor je makkelijk te veel van het een of het ander neemt.

Let vooral op dat je niet te vaak GHB neemt, want daarvan kan je in coma raken. Na een laatste dosis GHB moet je 3 uur wachten voordat je weer een dosis kun nemen. Voor die tijd krijg je al zin om bij te pakken en heb je het idee dat je weer nuchter bent. Maar er zit nog GHB in je bloed, dus als je inneemt voordat de 3 uur voorbij zijn dan kan je zomaar in coma raken.

3-MMC verhoogt daarbij de hartslag, wat een extra belastende factor is in dit verhaal. Je kan overmoedig raken van 3-MMC, waardoor je nog meer risico's neemt. Sowieso geeft 3-MMC sterke cravings wat je nog meer kans geeft dat je (ongewild?) te veel neemt.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ik ben degene die het een gouden combi vind.
Hoe ik mij aan een goede dosering ghb houd is van te voren een tijdschema maken met precies de tijden waarop je ghb neemt. Dat houd in dat ik er altijd 2 uur tussen houd en normale doseringen aanhoud, niet extra groot dus omdat je een upper combineert!

3 uur is nog netter maar voor mijn gevoel raak ik er dan uit dus vandaar 2 uur ertussen.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
iemand zegt dat het een gouden combi is (3mmG)
Haha, 3mmG, lol! :tearsofjoy: Mij niet gezien though.

Let vooral op dat je niet te vaak GHB neemt, want daarvan kan je in coma raken. Na een laatste dosis GHB moet je 3 uur wachten voordat je weer een dosis kun nemen. Voor die tijd krijg je al zin om bij te pakken en heb je het idee dat je weer nuchter bent. Maar er zit nog GHB in je bloed, dus als je inneemt voordat de 3 uur voorbij zijn dan kan je zomaar in coma raken
Kleine correctie: het zogenaamde 'out gaan' is nog geen coma hè...

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Hey misschien wel een interessante combi.
Normaal gebruik ik coke erbij.
Paar keer met pep gedaan, vond het maar even leuk.
Maar dit is ook wel te proberen.

Zelf neem ik nooit RC's maar in dit geval maar eens proberen

Ik volg!

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Na een laatste dosis GHB moet je 3 uur wachten voordat je weer een dosis kun nemen.
MOET je 3 uur wachten?
Heb je dat gelezen op een website?
Hoe je ghb gebruikt?

Bijna iedereen pakt om de 2 uur dat is wel de juiste tijd. Ik samen met mijn vrienden altijd 1,5 uur.
Het ligt aan je dosis, het ligt aan de sterkte van ghb.
Het ligt er aan hoe lang je bezig bent.
Welke upper je erbij gebruikt en wanneer je de ghb neemt en wanneer je de upper neemt.

Dus niet een buisje nemen en een dikke lijn erachter aan.
Ghb gebruik is geen tekstboek ding dat je van het internet plukt en aan iemand adviseerd.
Je moet er mee leren omgaan op je eigen manier op je eigen tijden en je eigen dosis.

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Haha, 3mmG, lol! :tearsofjoy: Mij niet gezien though.

Het zogenaamde out gaan is klinisch gezien absoluut wel een (met middelen geïnduceerde) coma.

"Zorgwekkend zijn de veelvuldig optredende coma’s. Gebruikers zien“outgaan” vaak als onschuldig onderdeel van het GHB-gebruik. Er zijn echter toenemend aanwijzingen dat coma’s tot schade aan de hersenen en hersenfuncties leiden."

https://www.trimbos.nl/docs/676c2962-43b8-4d5f-8c91-b430e56321f4.pdf

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Tja je kunt het zo doen maar dan loop je dus wel een verhoogde kans op ernstige gezondheidsincidenten.
Nee na 2 uur is die roes weg daarom nemen mensen na 2 uur weer bij.
De bekende gebruikers nemen ook als eerste een grote dosis b.v. 4ml en dan na 2 uur 3.5ml of 3ml.
Omdat er nog een restant in je bloed zit.
Maar na een tijdje bingen krijg je tolerantie en dan neem je om de 2 uur de zelfde dosis.
En hoe langer je door gaat hoe eerder.

Met een upper nemen we meestal om het uur.
Een uur en een kwatier...

Lijkt er wel op dat TS weet van ghb.

@Lucas wat ik hiervoor bedoelde te zeggen.
Het gaat allemaal om timing met 2 zware upper en downers.
Waarschijnlijk weet je dat omdat je dus pep en ghb hebt gebruikt.

Maar om het even te vermelden voor iemand die het niet weet.
Als je een g'tje neemt en hij slaat er in, dan moet je sws een half uurtje wachten met je lijntje coke (3mmc) of misschien wel 3 kwatier.
Dan valt hij lekker, als de ghb er in kickt en je hebt meteen een lijntje coke genomen na je buisje...
Dan gaat je lichaam strijden, up and down.
Dat is gevaarlijk en slecht voor je hart.

Upper en downer gaat allemaal om timing en dan ga je lekker.

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Nee na 2 uur is die roes weg daarom nemen mensen na 2 uur weer bij.
De bekende gebruikers nemen ook als eerste een grote dosis b.v. 4ml en dan na 2 uur 3.5ml of 3ml.
Omdat er nog een restant in je bloed zit.
Maar na een tijdje bingen krijg je tolerantie en dan neem je om de 2 uur de zelfde dosis.
En hoe langer je door gaat hoe eerder.
Dit is dus precies wat ik bedoel met een wankele balans. Als je alleen maar afgaat op je gevoel dan wordt het heel lastig om nog te bepalen hoeveel je wanneer kunt nemen zonder in coma te raken. Je beland in een warrig veld van resthoeveelheden in het bloed, tolerantie, en het al dan niet correct afmeten van de hoeveelheid.

Dat gaat ook regelmatig mis, en dan gaat iemans 'out'. Sommige gebruikers vinden het normaal dat dat met enige regelmaat gebeurt, maar juist die normvervaving is een risico, zie de uitleg daarvan in de factsheet GHB van het Trimbos-instituut.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Dit is dus precies wat ik bedoel met een wankele balans. Als je alleen maar afgaat op je gevoel dan wordt het heel lastig om nog te bepalen hoeveel je wanneer kunt nemen zonder in coma te raken. Je beland in een warrig veld van resthoeveelheden in het bloed, tolerantie, en het al dan niet correct afmeten van de hoeveelheid.
Ik neem ghb op gevoel en ga nooit meer out.
Dat duurt even voor dat je de controlen hebt over de ghb.
Het klopt het is niet makkelijk.
Vroeger dus wel eens vaker out gegaan.
Nu neem ik wel eens 1ml te veel na een dag gebruik en slaap dan 3 uurtjes door maar dat doe ik expres.

20191121_100226.jpg
Dus dat ik net in slaap val, ik moet dan ook gaan liggen en mijn ogen dicht doen want als ik blijf zitten dan val ik niet in slaap.
Precies zoals in dat tabel van jou rapport.

Psilocyloner heeft hier dus gelijk, je valt even in slaap en dat is niet meteen een coma.
Dat komt dus wel voor zoals op dat tabel aangegeven.
Maar dan ben je echt onvoorzichtig bezig en dom.
Helaas komt het dus wel voor mensen die niet goed meten.
Maar ik zie het weinig gebeuren, wel een paar keer gezien bij de echte verslaafde.
Ik heb er in totaal 3 gekend in mijn leven.

Dat rapport dat jij deelt staan natuurlijk de meest verschikkelijke bijwerkingen in.
Maar zoals bij veel medicijnen als je de bijsluuter leest dan lees je de meest verschikkelijke dingen.

Er staat b.v. ghb is snel verslavend.
Dat klopt aan de ene kant wel dat je het steeds vaker gaat gebruiken.
Maar ik had dit van de week ook gepost:
Om echt verslaafd te worden aan ghb moet je dus om de 2 uur lang 24/7 weken lang dat de hele dag doen.
Dat is echt een lange tijd dat je maar door en door blijft gaan.
Als je 4 weken lang om de 2 uur een paar dikke lijnen coke of pep blijft nemen raak je ook verslaafd.

Dus dat het snel verslavend is dat is niet helemaal waar. Als ik al 2 dagen lang om de 2 uur een buisje neem dan gaat er echt wel een belletje rinkelen dat het genoeg is geweest. Je word er vies van, het effect verdwijnt.. Je neemt dan op een gegeven moment alleen nog maar om je normaal te voelen.
En op dat moment ben je nog niet verslaafd.
Dus er komt een hoop doorzettingsvermogen bij kijken om dat weken vol te houden!

Natuurlijk zijn er mensen die misbruik maken van b.v. vrouwen in de prive sfeer door iemand een te hoge dosis te geven om sexueel te misbruiken.
Dat komt voor en daar heb ik wel eens van gehoord.
Maar dat mensen zich zorgen maken dat ze in de club of discotheek ghb in hun drinken krijgen?
Dat zie ik niet snel gebeuren.
Als iemand aan de alcohol is en stel je dus voor dat iemand 2.5ml in iemand zijn glas doet.
Dan gaat diegene kotsen en word doodziek en zou eerder in het ziekenhuis belanden dan bij diegene in bed.

Dus die angst dat iemand dat doet in het openbaar is onterecht.
In prive sfeer moet je weten wat je doet en met wie je bent.
Als wij een after hebben gebeurd het wel eens dat een meisje out gaat door dom te gebruiken.
Wij waken dan over haar leggen haar op haar zij dekendje erbij zorgen ervoor dat niemand iets geks zou gaan doen (soms op een after komen er wel eens vrienden van vrienden mee, dus je weet het nooit) en dan na een paar uurtjes word ze wakker en is dan ook weer helemaal goed.
Dus ook die roes van de mdma en andere dingen die ze daarvoor had genomen spelen geen rol meer.
Diegene word wakker en voelt zich helemaal top.
Dat is wel appart.

Het word een lang verhaal maar toch wil ik het vertellen.

Een keertje heb ik meegemaakt dat ik bij een paar vriendinnen was en er was ook een vriend van een van die meisjes bij.
Hij was al de hele avond aan het proberen bij een meisje maar ze had al aangegeven dat ze niks van hem moest hebben.
Aan hem en aan ons.
Toen ging ze dus out en ging hij meteen bij haar liggen en haar vast houden!

Toen knapte er meteen iets bij mij en zei ik hem dat hij op moest staan en haar los moest laten.
Waarna hij zei dat hij alleen maar voor haar zorgt bla bla.. Toen wou hij niet luisteren heb ik hem bedreigd dat hij klappen ging krijgen.
Toen wou die nog in discussie gaan met mij.
Toen heb ik hem letterlijk beet gepakt en de deur uit geschopt!
En het was geeneens mijn huis en ik kende haar ook niet goed.

Maar dat maakt niet uit.
Bij onze vrienden groep is de code sws dat we op iedereen letten.
Met het gebruik en als iemand out gaat of iets.
Meestal op een after is alles aanwezig!
Ketamine, mdma, ghb, speed, drank, etc.
En nooit is het fout gegaan in de afgelopen 7 jaar op dit ene incident na wat ik vertelde.

Voor de rest alleen maar fun, de leukste tijden, beste muziek, lekkere sex en naar de klote.

De prijs per buisje (gebruikershoeveelheid; 1 dosis van 5 milliliter) bedraagt ongeveer €4,-

Dat soort dingen staan in dat rapport.
Daar klopt echt helemaal niks van!
Een buisje is bijna niks waard...

In recente jaren gebruikten 40.000-50.000 Nederlandse volwassenen GHB ‘in het afgelopen jaar’ (0,3-0,5%), dat ligt in de buurt van 1 op 300 volwassenen.

Net als dit waar halen ze dit vandaan?
In Amsterdam wonen er bijna al een miljoen geregistreerde bewoners.
Waarschijnlijk zijn er al 40.000 in Amsterdam die ghb gebruiken.
Er zijn dealer die rijden zelfs alleen ghb de hele dag door en moeten dat met zijn 3e doen want anders kunnen ze het niet aan.

Daarom kwam ik met de opmerking dat je dingen vanaf het internet haalt over ghb gebruik maar het is maar een indicatie..
Zoveel dingen weten ze niet en zoveel mensen houden het voor zichzelf dat ze ghb gebruiken door al die vooroordelen en paniek dat er over is.
Je kan op je werk nog beter vertellen dat je wel een coke snuift dan dat je ghb gebruikt.
Want de mensen die het niet kennen die kennen alleen de rampzalige verhalen..

Lucas

Newbie
Nog vergeten te posten hoe het is geweest. Fantastische combinatie wel. Eigenlijk ging doseren vrij makkelijk, GHB gewoon schematisch bijgenomen en totaal 2 sleutelpuntjes 3mmc erbij gegooid. Topnacht, heel euforisch, heel energiek, geen kater. Raad het zeker aan een keer te proberen.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Deze website helpt je trouwens herinneren of je al een nieuwe buis mag pakken.
http://magikaleenbuis.nl/
Haha, deze kende ik nog niet. Grappig! Maar er gaat niets boven ons Excel bestand, die uitrekent hoeveel g er nog in je bloed zit na een bepaalde tijd en hoeveel je dan kan bijpakken. Wij doen niks op gevoel maar laten Excel het uitrekenen. Ik zal dit bestand binnenkort eens posten!