1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3MMC en longschade!!!

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Gewoonzomaariemand, 23 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Beste Lezers,

Dit bericht is puur geschreven om jullie te waarschuwen voor de gevolgen van 3mmc. Afgelopen jaar zijn mijn vrienden en ik de weg verloren door overmatig gebruik. Sinds december 2017 gebruikt onze hele groep elk weekend 3mmc.

Vandaag ben ik naar de dokter gegaan omdat ik de laatste tijd ziekjes ben en bloed moest hoesten. Er zijn X-Thorax fotos gemaakt en ze hebben geconstateerd dat ik een longontsteking heb.

Even later werd ik gebeld door de huisarts die weet van mij drugsgebruik. (Heb al een verwijzing naar tactus). Zij raadde mij aan om per direct te stoppen met 3mmc nasaal in te nemen omdat het mijn luchtwegen en longen nu al flink beschadigd heeft.

Weet waar je aan begint bij het nemen van dit middel! Het is mentaal zeer verslavend en het maakt je lichaam kapot.

Groetjes.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur

Ik persoonlijk denk dat het niet aan de 3mmc ligt maar aan en de frequentie van gebruik en de wijze van gebruik.
    Elk weekend is natuurlijk heel erg veel en dan snuiven ipv slikken is ook vragen om problemen.
    Goed op zich dat je waarschuwt voor een stof maar zo goed als elke drug geeft bij misbruik klachten. Van speed bv heb ik ook al over long problemen gehoord.
    Erg makkijk dus om de drug de schuld van je klachten te geven terwijl je zelf de oorzaak bent geweest.

Ook zou ik als ik jou was voorlopig even de serotonine slurpers laten staan. Misbruik daar van geeft veel en veel grotere problemen op den duur dan een longontsteking.

Laatst bewerkt: 23 jan 2019
    Inguz vindt dit leuk.
  3. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Oef, meer dan een jaar elk weekend snuiven. Dan is het niet zo gek dat je klachten krijgt. Ik hoop voor jou en je vrienden dat jullie een manier vinden om van de 3mmc af te blijven en dat je snel van je klachten af bent.

Ik heb zelf ook wel aardig wat 3mmc gebruikt maar altijd wel met tussenpozen. Ik merkte soms dat mijn algemene doorbloeding er onder had te lijden, koude ledematen etc. Maar nog nooit last van mijn longen gehad.

4. ChewithLlipta

ChewithLlipta Newbie

3mmc werkt ook prima als je het oraal inneemt en je voorkomt schade aan je longen en je neus en slijmvliezen.

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur

Tis weer een trol die TS. Plaatst dit bericht en komt vervolgens niet meer online.

Prison vindt dit leuk.
  6. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

3mmc werkt zelfs beter als je het oraal neemt. Meer euforie en een intenser effect.
    Als je elk weekend drugs gebruikt, is dat toch vragen om problemen?

7. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Verwondert me helemaal niets als je een heel jaar elk weekend 3mmc snuift dat je dergelijke klachten krijgt.

Heb dat spul een korte periode gesnoven en na even had ik al het gevoel dat mijn luchtwegen voor eeuwig verrot zouden zijn en mijn neus er gewoon zou afvallen. Het is dan wel nog goed gekomen.

Om dit elk weekend in je snuiter te jagen wees dan blij dat je nog snotteren en ademen kan. Er is nog heel weinig bekend over 3mmc en de risico's op lange termijn. Dat het ongezond is met regelmaat te gebruiken staat zeker en wel vast.

Laatst bewerkt: 29 jan 2019
Azarius vaporizers and accessories
Laden...