3mmc houdbaarheidsdatum

Elinvdb

Newbie
Weet iemand iets af of 3mmc een houdbaarheidsdatum heeft? Ik heb het nu 2 maanden bewaard. 1 zakje waar het poeder gewoon los in zit en 1 zakje met 3 capsules waar het in zit. Nu heb ik het uit de capsules gehaald en is het een beetje geel geworden terwijl het losse poeder in het zakje gewoon nog wit is. Ik vind het een beetje vreemd en vraag me nu dus af of ik de gele 3mmc nog kan gebruiken. Iemand een idee?

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Elin,

Volgens mij kan je 3MMC best lang bewaren als je het netjes in een zakje bewaard het liefst op een donkere plek. Wellicht is de 3MMC beïnvloed door de capsule! Is echt een hele wilde gok hoor of heb je het op een andere plek bewaard als het zakje. Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt.

Mijn tip is sowieso om pas capsules te maken op het moment dat je ze nodig hebt.

Welkom op het forum.

Bob

Elinvdb zei:
Weet iemand iets af of 3mmc een houdbaarheidsdatum heeft? Ik heb het nu 2 maanden bewaard. 1 zakje waar het poeder gewoon los in zit en 1 zakje met 3 capsules waar het in zit. Nu heb ik het uit de capsules gehaald en is het een beetje geel geworden terwijl het losse poeder in het zakje gewoon nog wit is. Ik vind het een beetje vreemd en vraag me nu dus af of ik de gele 3mmc nog kan gebruiken. Iemand een idee?

Fool

Badass junkie
Zal wel gewoon werken hoor. Hoogstens dat het een héél klein beetje minder potent is. Een verkleuring kan je al krijgen bij een minimale vervuiling.

MeejheM

Badass junkie
of gewoon wat vocht bij je capsules. dan kan de witte inhoud volgens mij ook best wat geel worden.

volgens mij geld voor de meeste stabiele poeders droog, koel en donker. dus liefst in een zakje in een zakje(in een zakje, in een zakje, in een zakje), zodat het droog blijft, donker als in een kastje of lade en koel als in niet in de zon leggen. dat is de reden dat veel tabletjesetc in donker gekleurde potjes zitten, die bruine...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zal waarschijnlijk iets met de capsules te maken hebben aangezien dat gene in het zakje nog mooi wit gebleven is.

Bovenaan