3mmc in je keel

Poes2004

Newbie
Hé ik heb altijd als ik 3mmc snuif dat het direct in men keel terecht komt. Hoort dat zo of niet?

• Haha
Waarderingen: N3K0
Dan is je neus van binnen droog, wanneer dat niet het geval is zit er slijm in je neus waar de drugs aan plakt en dan wordt opgenomen in je lichaam. En wanneer het droog is, zoals in jouw geval, dan heeft het niks om aan te plakken en schiet het gelijk door naar je keel. Aangezien die in verbinding zijn met elkaar. Wat je daar aan kan doen is 1/2 minuten voor het snuiven 2 spuitjes zoutoplossing in je neus doen, dan is je neus vochtig van binnen en plakt de drugs aan de plekken waar het hoort te plakken

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Ik adviseer om iets minder hard te snuiven, misschien dat het dan beter gaat.

Sidenote, 3MMC is momenteel vrij zeldzaam, dus waarschijnlijk gebruik je geen 3MMC maar andere zooi (2mmc / 3cmc) dus laat het aub testen bij de testservice

Poes2004

Newbie
Dan is je neus van binnen droog, wanneer dat niet het geval is zit er slijm in je neus waar de drugs aan plakt en dan wordt opgenomen in je lichaam. En wanneer het droog is, zoals in jouw geval, dan heeft het niks om aan te plakken en schiet het gelijk door naar je keel. Aangezien die in verbinding zijn met elkaar. Wat je daar aan kan doen is 1/2 minuten voor het snuiven 2 spuitjes zoutoplossing in je neus doen, dan is je neus vochtig van binnen en plakt de drugs aan de plekken waar het hoort te plakken
Maar betekent dat het effect dan ook minder is doordat het in men keel komt?

Bovenaan