• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3mmc , inderdaad gevaarlijks spul . Maar O zo top als je weet hoe je ermee moet omgaan (doseren) (snuiven of Bommetjes

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
3mmc
Ik begon aan mijn 16de partydrugs nemen op dnb feestjes enzo iedereen weet wel hoe het loopt . Eens xtc , ket , mdma …
Toen werd ik voorgesteld aan 3mmc .. wat een wonderpartydrugs vergeleken met andere ‘’ standaard ‘’ partydrugs ..
Kan idd verslavend zijn in erge vorm alsje het snuift , en daarmee bedoel ik de drang om bij te nemen :wink: zeker als je sosa wat gewend bent .. dan val je zegmaar in die zelfde cyclus van bijnemen om de 20 -30 minuten ..
maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul . Je kan de setting gewoon perfect controleren . Wilje feesten, dan ga je gewoon kei hard los op de muziek . Maar kan je tegelijkertijd ook gewoon sofa chillings en gewoon dat gevoel van ‘’ wow nu ben ik echt wel goed ‘’
Gewoon weten wanneer je moet stoppen met bijdoseren en genoeg slapen en eten . Dan heb je zelfs geen kater zoals van mdma of speed ofzo. Echt een wonder middel maaaaar je moet jezelf echt kennen en weten wanneer dat beetje net teveel is :wink: dat beetje meer dosering die je een 3daags weekend zou aanleiden 😂 eens je die grens vind is het gewoon een top partry drug
Grtz

Hardcore_frk

Badass junkie
3mmc
Ik begon aan mijn 16de partydrugs nemen op dnb feestjes enzo iedereen weet wel hoe het loopt . Eens xtc , ket , mdma …
Toen werd ik voorgesteld aan 3mmc .. wat een wonderpartydrugs vergeleken met andere ‘’ standaard ‘’ partydrugs ..
Kan idd verslavend zijn in erge vorm alsje het snuift , en daarmee bedoel ik de drang om bij te nemen :wink: zeker als je sosa wat gewend bent .. dan val je zegmaar in die zelfde cyclus van bijnemen om de 20 -30 minuten ..
maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul . Je kan de setting gewoon perfect controleren . Wilje feesten, dan ga je gewoon kei hard los op de muziek . Maar kan je tegelijkertijd ook gewoon sofa chillings en gewoon dat gevoel van ‘’ wow nu ben ik echt wel goed ‘’
Gewoon weten wanneer je moet stoppen met bijdoseren en genoeg slapen en eten . Dan heb je zelfs geen kater zoals van mdma of speed ofzo. Echt een wonder middel maaaaar je moet jezelf echt kennen en weten wanneer dat beetje net teveel is :wink: dat beetje meer dosering die je een 3daags weekend zou aanleiden 😂 eens je die grens vind is het gewoon een top partry drug
Grtz
Hulde aan de 3-MMC! Hoezee.. Hoezee.. Hoezee!

bossenaar567

Experimenterende gebruiker
Beste Niel

Heb zelf eigenlijk weinig interesse in dit middel, wat serotonine betreft hou ik het lekker bij mdma.

Jouw ervaringen hebben me ook niet echt overtuigt om het toch te proberen, maar veel plezier ermee.

groet,
Bossenaar

Beste Niel

Heb zelf eigenlijk weinig interesse in dit middel, wat serotonine betreft hou ik het lekker bij mdma.

Jouw ervaringen hebben me ook niet echt overtuigt om het toch te proberen, maar veel plezier ermee.

groet,
Bossenaar
Voor mij persoonlijk, als ik meer de md rush wil neem ik capsules van 180 - 200 mg
Bij snuiven de helft .
en ja liever md zou ik persoonlijk niet zeggen want daarvan heb je sowieso een dip . Ik ervaar zelden een kater of dip van 3mmc .. maar sommige vrienden dan weer wel

Dirkjan

Badass junkie
Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.

LucidLucy

Belezen gebruiker
Een wondermiddel zou k het niet noemen hoor, een subtiel mood verbeteraar zou ik eerder zeggen.
Je haalt me de woorden uit de mond haha
Maar ik begrijp het wel. In een eerdere terugval al eens 5 weken dagelijks gedaan. En ermee stoppen kan dan behoorlijk naar voelen. Tot het punt dat je met vlagen bijna knock out lijkt te gaan. En als het in mijn zichtveld komt, is de zucht er meteen en die is pittig, maar wel overkomelijk.

oppeppertje

Newbie
Mijn ervaring met 3mmc vind ik een beetje apart.
Ik heb 1x een avond vol aan de 3mmc gezeten, vooral omdat de 4mmc op was en ik zo die nacht wel zin had om een keer goed van het padje af te gaan, besloot ik 3mmc te nemen.
Zo gezegd zo gedaan, zat (zoals gewoonlijk met 3- of 4mmc) vastgeplakt aan een goede vriendin van me.
Een paar weken later besloot ik weer eens 4mmc te nemen, maar vreemd genoeg heb ik sinds mijn eerste en laatste keer 3mmc, superveel cravingsgevoel richting 4mmc, zoals ik het nog nooit gevoeld had.
Ik verdenk de 3mmc ervan dat dit iets in mij heeft gedaan waardoor ik 4mmc nóg lekkerder ben gaan vinden.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter.
Vind ze moeilijk te vergelijken. Dat euforische randje aan 3-MMC is wel leuk, dat heb je bij speed niet. Aan de andere kant heeft speed iets helders, wat ook wel fijn is.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan