3mmc nemen

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai, miss een gekke vraag

Ik slik 3mmc liever dan snuiven.
Nu hou ik totaal niet van vloei bommetjes.
En heb ik hier bij de winkels al gekeken na lege capsules maar dat h3bben ze niet.

Heeft iemand een idee iver hoe ik het anders kan nemen?

Ik dacht zelf aan een omeprazol capsule leegmaken en het daar in tedoen.

Maar ik weet niet of de capsule zelf ook medicijn bevat, of door het drinken? Maar dat is volgens mij zeer schadelijk voor de slokdarm en goor

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het aller goedkoopste potje met (gevulde) capsules kopen bij een drogist. Leeg kieperen en 3mmc er in.
Zo doe ik het. En anders online ja

Neo-Shulginist

Badass junkie
Sommige smartshops zijn bang om in verband gebracht te worden met voorbereidende handelingen voor drugshandel. Dan gaan de burgemeester en politie zeiken enzo. Daarom zijn ze terughoudender geworden met capsules en gripzakjes enzo. Beetje stom want capsules zijn ook goeie harm-reduction.

Je kan ze wel gewoon overal online kopen voor niet duur.

Ik zou wel adviseren om de gelatine variant te nemen. Die zijn helaas niet vegan (want gemaakt van koeienbotten) maar de veganistische capsules (gemaakt van cellulose) kunnen niet door je verteringsstelsel afgebroken worden en daardoor gebeurt het heel soms dat de capsule lang intact blijft. Ik heb wel eens iemand in de buurt gehad die daardoor pas 6 uur na inname iets van de MDMA begon te voelen. In de tussentijd natuurlijk de hele tijd "ik voel nog niks dus ik wil bijpakken" maar gelukkig heb ik dat kunnen afraden want de pupilreflect verraadde dat de capsule nog moest inslaan.

Maat 00 is genoeg voor zo'n 200 mg 3-MMC in één keer. De kleinste maat is dus eigenlijk groot zat. Grotere maten zijn sowieso lastiger inslikken.

Een andere manier is met een vloeitje (maar dat wilde je niet en is ook niet heep goed voor de darmen), of oplossen in cola/water/sinaasappelsap/drinken (maar dan heb je soms dat de prik eruit gaat en de laatste slok nogal bitter smaakt)

Dirkdirk

DF-koning
(gemaakt van cellulose) kunnen niet door je verteringsstelsel afgebroken worden en daardoor gebeurt het heel soms dat de capsule lang intact blijft.
Ja maar dit is toch gewoon een nachtmerrie voor zo'n beetje elke drugsgebruiker? Gewoon bommen joh, ik zie het probleem niet echt. Als je er genoeg wc-papier of vloei omheen wikkelt proef je er niks van en het werkt als een tiet.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Je kan ze ook gewoon online bestellen. Of naar een grotere stad gaan met een smartshop.

Ja maar dit is toch gewoon een nachtmerrie voor zo'n beetje elke drugsgebruiker? Gewoon bommen joh, ik zie het probleem niet echt. Als je er genoeg wc-papier of vloei omheen wikkelt proef je er niks van en het werkt als een tiet.
Een vloei bommetje maken lukt me prima
Maar nu ik geen vloei heb en wc papier wil gebruiken is bijna onmogelijk,

Een strak bommetje maken met wc papier lukt me echt niet ik krijg dingen groter als een stuiterbal haha tips?

Dirkdirk

DF-koning
Een strak bommetje maken met wc papier lukt me echt niet ik krijg dingen groter als een stuiterbal haha tips?
Je kan toch wel een bommetje maken? Sjezus. Je knipt een stukje wc papier van ongeveer 1 bij 1 cm, of 1,5 bij 1,5 cm (niet groter) afhankelijk van hoeveel je wilt nemen. Je weegt af, gooit de shit erin en vouwt er een punt in , draait het puntje vast en rolt het bolletje tussen je vingers tot een compacte, vaste keutel. En dan slikken. sletje

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ga langs bij een apotheek in je buurt en koop een spuitje zonder naald. Kost nog geen euro. Vul een dopje met 1ml water (Aquarius dopjes zijn top), pleur er wat 3-mmc bij en laat het water het poeder absorberen.

Trek het mengsel in je spuitje, voeg wat glijmiddel toe aan de punt om wondjes te voorkomen en duw het ong 2-3cm diep in je anus.

Rechtstaand is het makkelijkst. Spuit het langzaam (!) leeg, wacht een paar seconden en trek het spuitje daarna uit je kont.

Don't worry, het zal niet lekken, je kontwangen hebben een dikke laag vet dat het water tegenhoudt.

Nog voor je je broek optrekt zal je de 3-mmc al voelen. Hierna kan je het best ff gewoon rechtop zitten voor maximale absorptie. Zet een lekker nummer op en space em!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Nog voor je je broek optrekt zal je de 3-mmc al voelen.

Ik kan me hier wel bij aansluiten. Mits je precies op de juiste diepte zit en nog een paar van dat soort randvoorwaarden.

Yup. Je skipt de trage metabolisme.
Bijna net zo snel als drugs vapen.

Jep, soms zelfs sneller dan IV spuiten afhankelijk van je plug techniek en in welke ader je zou zitten.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
voeg wat glijmiddel toe aan de punt om wondjes te voorkomen en duw het ong 2-3cm diep in je anus.
Nee dit is gewoon onzin. je moet gewoon voelen dat het uiteinde van die spuit in je anus zit en dat ie openstaat. Wat jij hier zegt is belachelijk.
Rechtstaand is het makkelijkst.
En dan is de kans dat het er terug uit loopt het grootst. Ga toch gewoon op je buik liggen en wacht na het spuiten een minuut of twee.
het zal niet lekken
Dat zal het wel als je per ongeluk je anus te erg ontspant. 300mg ketamine mee verloren.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nee dit is gewoon onzin. je moet gewoon voelen dat het uiteinde van die spuit in je anus zit en dat ie openstaat. Wat jij hier zegt is belachelijk.
Hoezo belachelijk dan?

Quick Guide to Plugging - TripSit wiki

1649107170827.png

Rectal drug administration in adults: how, when, why | Nursing Times

1649106783660.png

1649106374476.png

En glijmiddel is niet per se noodzakelijk maar het helpt enorm.
Het is best makkelijk om een kleine wonde te veroorzaken in zo'n fragiel gebied.

En dan is de kans dat het er terug uit loopt het grootst. Ga toch gewoon op je buik liggen en wacht na het spuiten een minuut of twee.

1649107047210.png

Bijlagen

• 1649105365780.png
    1649105365780.png
    225,8 KB · Weergaven: 4

Dirkdirk

DF-koning
Sommige mensen zweren erbij en sommige mensen zien ervan af, maar hoe je het ook wend of keert de anus is niet gemaakt om dingen op te nemen. Net als je neus, of je longen. Je maag en je darmen doen het nog altijd het beste.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Hai, miss een gekke vraag

Ik slik 3mmc liever dan snuiven.
Nu hou ik totaal niet van vloei bommetjes.
En heb ik hier bij de winkels al gekeken na lege capsules maar dat h3bben ze niet.

Heeft iemand een idee iver hoe ik het anders kan nemen?

Ik dacht zelf aan een omeprazol capsule leegmaken en het daar in tedoen.

Maar ik weet niet of de capsule zelf ook medicijn bevat, of door het drinken? Maar dat is volgens mij zeer schadelijk voor de slokdarm en goor
Ik had online echt voor tering goedkoop echt 500 capsules ofz. Geen idee hoe ik die ooit ga opmaken😂

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
En gewoon door een glas vruchtensap roeren? Is dat niet het makkelijkst? Of slecht voor de maag? (Sorry als domme vraag. Ik ben nog nieuw hier)

Bovenaan