3MMC niet op een festival maar met z’n 2 op een studentenkamer

Mr. Starter

Newbie
hoihoi, ik zou graag wat willen delen deze nacht heb ik met een vriend van mij 3MMC gedaan. Meestal doe ik dit op hardcore feesten om lekker te stampen (heb ik vrijdag ook weer een van) wij hebben 7 uur lang gepraat over hoe wij denken over het leven. Nee ik ben geen complotdenker maar we hebben het gehad over het uit de hokjes denken (corona, macht van de politiek, invloed van je omgeving op jou manier van handelen, matrix, law of attraction) wij kennen elkaar wel een tijdje maar nooit een gesprek als dit gehad en met 3MMC op was dit echt heel erg interessant & fijn! Eindelijk eens iemand gevonden die hetzelfde denkt als ik. Ik zou jullie echt eens aanraden om dit eens te doen (gewoon een diep gesprek onderwerp maakt natuurlijk niet uit) We hebben de hele nacht doorgehaald maar we moeten straks wel weer naar onze opleiding, dat is dan minder slim😝 wij willen voorkomen dat onze pupillen te groot zijn hebben jullie misschien tips om dit misschien wat in te dimmen?

Ulixes

Wijs gebruiker
Kijken of je nog even kunt slapen? Dat helpt bij mij vaak wel om er niet uit te zien alsof je de hele nacht uit je hoerennaad bent gegaan 🤭 Ik moet er alleen wel bij zeggen, misschien niet heel handig om het komend weekend nog eens te doen?

Mr. Starter

Newbie
Kijken of je nog even kunt slapen? Dat helpt bij mij vaak wel om er niet uit te zien alsof je de hele nacht uit je hoerennaad bent gegaan 🤭 Ik moet er alleen wel bij zeggen, misschien niet heel handig om het komend weekend nog eens te doen?
Haihai,

Ik snap dat je dat zegt! Maar altijd als ik slaap voor bijvoorbeeld een uurtje of 2 ben ik nog brakker dan anders. Ik sta er wel bij als “newbie” maar ik heb echt al wel een tijdje ervaring. Dat vrijdag niet doen, bedankt voor de tip, ik zie wel even🤪

Ulixes

Wijs gebruiker
Haihai,

Ik snap dat je dat zegt! Maar altijd als ik slaap voor bijvoorbeeld een uurtje of 2 ben ik nog brakker dan anders. Ik sta er wel bij als “newbie” maar ik heb echt al wel een tijdje ervaring. Dat vrijdag niet doen, bedankt voor de tip, ik zie wel even🤪
Als je echt ervaring zou hebben dan zou je weten dat slaaptekort dingen niet beter maakt. Je stelt het alleen maar uit. But hey, you do you. Succes vandaag 😁

N3K0

Badass junkie
Ik hebt geen drugs nodig voor diepgaande gesprekken 😎

Vraag gewoon eens aan iemand wat is de "zin vant leven" of " waarom zijn we hier"

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Als ik 3m op heb snap ik t allemaal, weet precies wat verkeerd is gegaan in mn leven en wat ik eraan kan en ga doen. En een 15 min later als ik een film wil opzetten zit ik naar een leeg scherm te kijken en vergeet ik de hele film aan te doen😅

Bovenaan