3mmc omeprazol capsule pluggen

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai.

Ik wil zo een leeg gemaakt omeprazol capsule vullen met 3mmc en pluggen. maar heb het nog nooit met een leeg gemaakte omeprazol capsule gedaan.

Zou dit gewoon oplossen? Blauw witte capsule

Neo-Shulginist

Badass junkie
Capsule zou ik doorslikken. Volgens mij is bij pluggen de bedoeling dat je het oplost in een beetje water maar not sure.

Die capsules zijn gemaakt van gelatine, dus in water lost het snel op. Maar de endeldarm zit niet echt vol met water (want je dikke darm haalt dat uit de ontlasting), dus ik denk dat de kans groot is dat met capsule het niet goed wordt opgenomen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Zoek gewoon een degelijke guide op van hoe te pluggen. Er is er hier een op het forum te vinden.
Op Reddit staat een hele mooie uitgebreide guide. Die heb ik al enkele keren gedeeld op het forum, maar bij deze:

Guide to "per rectal" administration of opiates (also known as boofing or plugging)

De bedoeling van pluggen is dat je het als vloeistof met een 1ml spuitje net achter je kringspier spuit (zonder naald uiteraard). Op die manier wordt het snel opgenomen.

Gaan klooien met capsules haalt het hele idee van pluggen, dat je middel snel wordt opgenomen, onderuit.

Als je een goede plugtechniek gebruikt, voel je je middel al inslaan op het moment dat je je broek omhoog trekt.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hai.

Ik wil zo een leeg gemaakt omeprazol capsule vullen met 3mmc en pluggen. maar heb het nog nooit met een leeg gemaakte omeprazol capsule gedaan.

Zou dit gewoon oplossen? Blauw witte capsule
Hai, ik heb je gister aangesproken op het openen van dubbeltopics of het stellen van dezelfde vraag in meerdere topics. Nu doe je het gewoon weer, zoals @HappyMind aangeeft. Bij deze een waarschuwing, ga je ermee door dan volgt een (tijdelijke) ban.

Bovenaan