3MMC oraal doseren

2C-Baasje

Newbie
Hallo allemaal,

Morgen staat er een hardstyle feest op de planning en ben van plan een keertje 3mmc te gebruiken. Nu heb ik het een jaar geleden een keer gesnoven op een huisfeest, dit was me goed bevallen. Alleen de bloedneus de dagen daarna was niet zo prettig.

Om dit te voorkomen wil ik het morgen dus gaan slikken. Alleen het probleem is dat ik niks heb om het af te wegen. Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik weeg 85kg en heb genoeg ervaring met andere drugs. Hoor graag jullie tips!

Groetjes,

De 2C-Baas

2C-Baasje

Newbie
Ik zou graag een weegschaal willen kopen maar de heb ik nooit optijd binnen, en daarnaast heb ik die weegschaal verder ook niet meer nodig

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik zou graag een weegschaal willen kopen maar de heb ik nooit optijd binnen, en daarnaast heb ik die weegschaal verder ook niet meer nodig
Dan kan je niet afwegen helaas. En een weegschaal kost 10-20 euro, kleine investering voor het veilig en verantwoord voorbereiden van je gebruik. Daarnaast kun je de weegschaal de volgende keer toch ook gebruiken?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Maar dat zie je toch?

Zelfs als leek zie je een verschil tussen 50 en 150mg.

Of ik ben gewoon te getraind door de jaren heen. 😅😄
Als je totaal geen ervaring hebt met poeders afwegen lijkt me dat vrij moeilijk in te schatten. Je hebt immers geen referentiekader (for what it's worth met eyeballing).

CuriousExplorer

DF-koning
Als je totaal geen ervaring hebt met poeders afwegen lijkt me dat vrij moeilijk in te schatten. Je hebt immers geen referentiekader (for what it's worth met eyeballing).
De lengte van een bankkaart, ongeveer 3mm dik is ongeveer 50mg.

Ook al post ik dit met de nodige humor, met 3mmc is het redelijk spot on. 😄

@ts, niet luisteren naar mij. Beter inderdaad ergens een weegschaal kopen, of laten afwegen door iemand dat je kent
(En ook drugs gebruikt offc.)

@FredKroket , dit bericht niet TE serieus nemen. 😄

FerdFatoehaus

Badass junkie
je hebt ook per capsules maat dat er een bepaalde mg in kan
Moet je wel eerst afwegen hoeveel er past van die bepaalde stof.
De lengte van een bankkaart, ongeveer 3mm dik is ongeveer 50mg.

Ook al post ik dit met de nodige humor, met 3mmc is het redelijk spot on. 😄

@ts, niet luisteren naar mij. Beter inderdaad ergens een weegschaal kopen, of laten afwegen door iemand dat je kent
(En ook drugs gebruikt offc.)

@FredKroket , dit bericht niet TE serieus nemen. 😄
Better safe than sorry vind ik.

Bovenaan