3mmc seratonine

Jantjeklaas

Newbie
Goeiedag mede forum "gebruikers".

Dit zal mijn eerste post worden en ben niet zo bekend met het gebruiken van een forum dus vergeef me de eventuele verkeerde etiquetes.

Ik ben 30 jaar en eigenlijk pas net een jaar bezig met een beetje "ontdekken" van verschillende middelen. Heb al ontdekt dat ik niet van de middelen ben zoals paddo's of lsd of iets soortgelijks.
Ik heb genoeg geprobeerd om te weten wat ik leuk vind.

Ik ben alleen een tijdje terug begonnen met een anti-depresiva en heb verhalen geboord over combinaties die leiden tot seretoninevergiftiging dus om alles even samen te vatten was mijn vraag of 3mmc een middel wat ik eerder heb geprobeerd en erg leuk vond, effect heeft op de seretonine huishouding. In andere woorden kan dit dus gebruikt worden i.c.m. antidepresiva? Of zijn er eventueel andere middelen met een soortgelijk effect die ik in mijn positie zou kunnen proberen?

Hoop dat ik het goed geformuleerd heb.

Mvg, Victor

Rain

Bewuste gebruiker
Hoi Victor,

IK denk dat je dat zelf het beste kunt bepalen. Had je de dagen na 3MMC een dip of was je emotioneler dan normaal? Dan tast het in ieder geval je serotonine aan. Even logisch nadenken dit hoor, ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Bovenaan