3mmc vochtig

Roxieee

Newbie
Helloooo,

mijn 3mmc is een beetje vochtig geworden en had het open in een bakje liggen. Nu is het een beetje geel/bruin geworden. Is de werking minder of kan ik het beter weg gooien?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Helloooo,

mijn 3mmc is een beetje vochtig geworden en had het open in een bakje liggen. Nu is het een beetje geel/bruin geworden. Is de werking minder of kan ik het beter weg gooien?
Zou gewoon eerst een normale dosering nemen voordat het nog prima werkt en je teveel neemt. Gok dat het door uv licht is verkleurd maar ben geen scheikundige 😜

Enjoy!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hoi. Heb dezelfde verkleuring gehad na het een jaar droog met silica gel heb bewaard. Qua potentieel nog altijd even sterk maar dat kan bij jou anders zijn. Probeer eerst een test met lage dosering.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Helloooo,

Dit moet gewoon nog goed werken hoor. Beetje verkleuring is wellicht wat oxidatie maar verder zou het niks met de potentie moeten doen.
Maar hou ons op de hoogte :).

PS. Heb je topic even verplaatst naar research chemicals :handok:

Bovenaan