Recensies lezen, "goed" zoeken of de gok nemen.Hallooo iedereen,
Zijn de sites waar je 3mmc kunt bestellen,betrouwbaar?🤭
Er is wel een topic die onbetrouwbare vendors bijhoud geloof ik. Als je die vermijd moet je wel goed zitten.Recensies lezen, "goed" zoeken of de gok nemen.
Ik zie niet dat je om een verkooppunt vraagt, maar inderdaad verkooppunten/sites mogen niet benieuwd worden.
Dus je zal zelf op onderzoek moeten gaan naar een betrouwbare vendor😉
Ik had ook een keer 3mmc gekocht en daarna werd mijn opa aangereden door de veegwagen. Gebroken heup.Ik had een keer 3mmc gekocht en daarna groeide er haar op mn oor
Ik heb wel een 3mmc.gekocht en toen gesnoven, nu groeit er overal haar.Ik had een keer 3mmc gekocht en daarna groeide er haar op mn oor
We hebben een controlegroep nodig. Maar iedereen zit aan de 3m tegenwoordigIk heb wel een 3mmc.gekocht en toen gesnoven, nu groeit er overal haar.
Zou 3mmc het medicijn tegen kaalheid zijn?
Ik niet, maar ben wel kalend. Dus ik denk dat het bewijs hierbij geleverd is!We hebben een controlegroep nodig. Maar iedereen zit aan de 3m tegenwoordig.
Snuif jij het? Misschien eens proberen op je kale plekken te smeren?Ik niet, maar ben wel kalend. Dus ik denk dat het bewijs hierbij geleverd is!
Oke ff checken dan dankjewel xxxEr is wel een topic die onbetrouwbare vendors bijhoud geloof ik. Als je die vermijd moet je wel goed zitten.
Hallooo iedereen,
Zijn de sites waar je 3mmc kunt bestellen,betrouwbaar
kijk eens op trust pilot ( alhoewel je geloof ik nu gebanned zijn.
Als dit niet mag kunnen we wel misschien een topic maken met onbetrouwbare vendors ?
ik heb de mijne goed nagekeken. En leek goed qua sterren .
De naam is er af. Dus als je deze vind is dag je eigen kunnen, ik heb geen namen genoemd.
eigenljjk zou beheer elke maand een lijst kunnen maken met door gebruikers hier goed gekeurde verkopers l het is tenslotte een gok en je weet niet wat je krijgt . Vertrouwen en rommel uit deze groep werken zou juist beter zijn,
ik haal dus daar mijn 3mmc 1 x per maand / 6 weken met zakje Etizolam.
Als t me te laat wordt . Zoals nu dus , neem ik een dosis Etizolam. En nacht magnesium.
Slaap ik zo tot 10.00 . Geen probleem. Ben toch thuisl en duik ik morgen 20.00 nest in.
3 MMC doet iets met me , ik voel me top. Kan alles aan. Heb ADD , chaoot, maar net twee dozen nepnagels gesorteerd op kleur, in zakjes en bakjes , film gezien en dagboek geschreven ,
Nadeel soms koud, dan weer warm, zweverig . , koude voeten ..
Voordeel . Vrolijk, geen zorgen . Kwebbelkont .
Voelt gewoon even zen. Helft over van 1 zakje klein .
Bewaar ik .. geen behoefte om welke dagge doen, morgen komt dochter.weer thuis.
neem ik weer de Kratom , wordt ik ook blij van. Alleen minder uitbundig .
dus gewoon bij de top op Chrome bestellen en proberen . Zien welke je bevalt. Rustig aan starten en niet te veel bij slikken te snel. Muziekje aan, bezig zijn en de tijd vliegt voorbij helaas. Wel een schone keuken nu haha .
succes , kan DM ? Mag je wel sturen hoor, deel deze ervaring met niemand in. M’n. Real life omgeving .. dus gezellig
groetjes Anne
kijk eens op trust pilot ( alhoewel je geloof ik nu gebanned zijn.
Als dit niet mag kunnen we wel misschien een topic maken met onbetrouwbare vendors ?
ik heb de mijne goed nagekeken. En leek goed qua sterren .
De naam is er af. Dus als je deze vind is dag je eigen kunnen, ik heb geen namen genoemd.
eigenljjk zou beheer elke maand een lijst kunnen maken met door gebruikers hier goed gekeurde verkopers l het is tenslotte een gok en je weet niet wat je krijgt . Vertrouwen en rommel uit deze groep werken zou juist beter zijn,
ik haal dus daar mijn 3mmc 1 x per maand / 6 weken met zakje Etizolam.
Als t me te laat wordt . Zoals nu dus , neem ik een dosis Etizolam. En nacht magnesium.
Slaap ik zo tot 10.00 . Geen probleem. Ben toch thuisl en duik ik morgen 20.00 nest in.
3 MMC doet iets met me , ik voel me top. Kan alles aan. Heb ADD , chaoot, maar net twee dozen nepnagels gesorteerd op kleur, in zakjes en bakjes , film gezien en dagboek geschreven ,
Nadeel soms koud, dan weer warm, zweverig . , koude voeten ..
Voordeel . Vrolijk, geen zorgen . Kwebbelkont .
Voelt gewoon even zen. Helft over van 1 zakje klein .
Bewaar ik .. geen behoefte om welke dagge doen, morgen komt dochter.weer thuis.
neem ik weer de Kratom , wordt ik ook blij van. Alleen minder uitbundig .
dus gewoon bij de top op Chrome bestellen en proberen . Zien welke je bevalt. Rustig aan starten en niet te veel bij slikken te snel. Muziekje aan, bezig zijn en de tijd vliegt voorbij helaas. Wel een schone keuken nu haha .
succes , kan DM ? Mag je wel sturen hoor, deel deze ervaring met niemand in. M’n. Real life omgeving .. dus gezellig
groetjes Anne
ja *modknip* maaar het word op korte termijn verbodenHallooo iedereen,
Zijn de sites waar je 3mmc kunt bestellen,betrouwbaar?🤭
Enjoy je banja maaar het word op korte termijn verboden