3mmc

Groeimaatje

Experimenterende gebruiker
Vraagje,

Heeft 3mmc ook een slechte invloed op je huid, in vorm van puistjes etc.
Voor mijn gevoel wel, maar kan er online niks direct over vinden.

DjYella

Wijs gebruiker
Vraagje,

Heeft 3mmc ook een slechte invloed op je huid, in vorm van puistjes etc.
Voor mijn gevoel wel, maar kan er online niks direct over vinden.
Je weerstand gaat omlaag door slechter slapen, minder goed eten en de stress die je op je lichaam zet door 3-mmc.
Dat zorgt voor een slechtere afweer en dat zie je aan puistjes en een verslechterde huid.

Groeimaatje

Oke bedankt, merk vooral dat het de dag erna is en vooral in de ochtend. Dan in de loop van de week hersteld het zich weer vaak.

Zeehond

Badass junkie
Oke bedankt, merk vooral dat het de dag erna is en vooral in de ochtend. Dan in de loop van de week hersteld het zich weer vaak.
Gebruik je 3-mmc wekelijks?
Zo ja, dan zou ik om heel veel andere redenen proberen je pauzes langer te maken.

Groeimaatje

Gebruik je 3-mmc wekelijks?
Zo ja, dan zou ik om heel veel andere redenen proberen je pauzes langer te maken.
Eigenlijk wel elk weekend rond de 2 gram in combinatie met alcohol, ik weet dat alcohol natuurlijk ook een rol speelt in het verslechteren van je huid maar over 3mmc wist ik niks. Ik wil ook meer pauzes nemen en het alleen gebruiken op festivals, zo ga ik vaak het weekend in en dan na een goed aantal drankjes dan is de verleiding groot...

Groeimaatje

niet zo gek dat je weerstand en daarmee staat van je lichaam naar de klote gaat
Ik voel me voor de rest prima de dag erna, kan ook gewoon fatsoenlijk eten, maar alleen mijn huid verslechterd op de zondag ochtend meestal na 2 dagen gebruik. Dus vind deze reactie een beetje apart als je voor de rest de staat van mijn lichaam niet weet.

Maar geen probleem, ik vind het al fijn dat ik het tenminste met mensen kan bespreken

• Haha
Waarderingen: N3K0

FredKroket

Badass junkie
Ik voel me voor de rest prima de dag erna, kan ook gewoon fatsoenlijk eten, maar alleen mijn huid verslechterd op de zondag ochtend meestal na 2 dagen gebruik. Dus vind deze reactie een beetje apart als je voor de rest de staat van mijn lichaam niet weet.

Maar geen probleem, ik vind het al fijn dat ik het tenminste met mensen kan bespreken
De staat van je lichaam maakt niet uit. Elke week aan de stimulerende middelen is gewoon erg ongezond.

DjYella

Wijs gebruiker

Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?
Je huid is het eerst merkbare verschijnsel van een slechtere weerstand, maar het heeft zeker ook gevolgen voor de rest van je lichaam ook al zul je dat niet direct merken.
Wellicht interessant voor je om te zoeken en lezen hier op wat tips omtrent de frequentie van gebruik.

MR_CHIP

Badass junkie
het mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat

noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021

• Like

Groeimaatje

Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?
Je huid is het eerst merkbare verschijnsel van een slechtere weerstand, maar het heeft zeker ook gevolgen voor de rest van je lichaam ook al zul je dat niet direct merken.
Wellicht interessant voor je om te zoeken en lezen hier op wat tips omtrent de frequentie van gebruik.
Nee, zal ik is gaan doen. Ik heb sowieso een gevoelige huid als je kijkt naar het krijgen van puistjes dus dat zal t ook nog wel versterken. Ik ga mij eigen eens verdiepen in dat topic, dankje voor de tip!

Groeimaatje

het mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat

noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021
Mentaal zit ik nog op de het goede pad hoor en voel me ook helemaal prima. Maar ik wil minderen gewoon omdat het troep is en het is ook gelijk beter voor de centjes als je stopt :)

Zeehond

Badass junkie
Mentaal zit ik nog op de het goede pad hoor en voel me ook helemaal prima. Maar ik wil minderen gewoon omdat het troep is en het is ook gelijk beter voor de centjes als je stopt :)
Het is vooral beter voor je gezondheid.
Ik verbaas me nog steeds dat mensen zich vooraf niet goed inlezen.

Prima dat je denkt dat je mentaal bij wekelijks gebruik nog op het goede pad zit en jij je prima voelt.

Je lichaam en geest houdt je naar mijn idee aardig voor de gek.

Probeer maar eens 3 maanden te stoppen om te beginnen.

• Like

Groeimaatje

Het is vooral beter voor je gezondheid.
Ik verbaas me nog steeds dat mensen zich vooraf niet goed inlezen.

Prima dat je denkt dat je mentaal bij wekelijks gebruik nog op het goede pad zit en jij je prima voelt.

Je lichaam en geest houdt je naar mijn idee aardig voor de gek.

Probeer maar eens 3 maanden te stoppen om te beginnen.
Ben niet naief in dat opzicht en weet ook dat t niet goed voor me is, maar vind het niet nodig om te stoppen. Wil wel een poosje stoppen en wat je dan zegt inderdaad kijken naar de verbetering die ik dan voel.

Damius

Elk weekend 2 gram die chemische troep door je neus naar binnen jassen is zeker niet bevorderlijk voor je huid. Ja, dat kan zeker komen door de 3mmc. Als je al eet, hoe ziet je voedingspatroon er dan uit de dag erna? Vet / fastfood of gezond?

Groeimaatje

Elk weekend 2 gram die chemische troep door je neus naar binnen jassen is zeker niet bevorderlijk voor je huid. Ja, dat kan zeker komen door de 3mmc. Als je al eet, hoe ziet je voedingspatroon er dan uit de dag erna? Vet / fastfood of gezond?
Meestal een prima ontbijt en omdat t weekend is in de avond wel wat bestellen..

Torchic

Badass junkie
Ik denk dat je je het minst zorgen zou moeten maken om je huid als ik eerlijk ben. Het is zeker vervelend hoor maar de mentale en lichamelijke klachten zou ik serieuzer nemen. Ook al heb je die misschien nog niet op dit moment maar die zullen er hoe dan ook komen.

Maar een 3-MMC verslaving sluipt er heel langzaam in. Het lijkt alsof het allemaal goed met je gaat en je geen klachten ondervind aan je gebruik maar voor je het weet kom je er niet meer vanaf. En als je met een paar drankjes al geen nee kunt zeggen tegen 3-MMC dan zit je wat mij betreft al heel erg in de gevarenzone.

Zelf ben ik ook verslaafd geraakt aan 3-MMC en daar wil ik je voor behoeden. Mocht je vragen hebben stel ze gerust!🥰

Groeimaatje

Sterkte met alles.
Bedankt, heb het niet zwaar nog maar vond het is fijn om met mensen erover te praten. Zit nu al uren hier topics te lezen en merk dat ik t wel fijn vind. Iedereen is zo eerlijk en dan merk je dat je niet als enigen echt drugs gebruikt!

Groeimaatje

Ik denk dat je je het minst zorgen zou moeten maken om je huid als ik eerlijk ben. Het is zeker vervelend hoor maar de mentale en lichamelijke klachten zou ik serieuzer nemen. Ook al heb je die misschien nog niet op dit moment maar die zullen er hoe dan ook komen.

Maar een 3-MMC verslaving sluipt er heel langzaam in. Het lijkt alsof het allemaal goed met je gaat en je geen klachten ondervind aan je gebruik maar voor je het weet kom je er niet meer vanaf. En als je met een paar drankjes al geen nee kunt zeggen tegen 3-MMC dan zit je wat mij betreft al heel erg in de gevarenzone.

Zelf ben ik ook verslaafd geraakt aan 3-MMC en daar wil ik je voor behoeden. Mocht je vragen hebben stel ze gerust!🥰
Fijn om te lezen dat ik terecht kan, ik ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle, gebruik het nu bijna een jaar en dan niet wekelijks (dat is pas sinds een maandje of 2 bezig). Als ik wil stoppen dan kan ik dat zo gerust, maar het gevaarlijke op dit moment is dat ik geen directe gevolgen nog zie maar geloof jullie direct dat die er zeker gaan komen.

CuriousExplorer

DF-koning
Fijn om te lezen dat ik terecht kan, ik ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle, gebruik het nu bijna een jaar en dan niet wekelijks (dat is pas sinds een maandje of 2 bezig). Als ik wil stoppen dan kan ik dat zo gerust, maar het gevaarlijke op dit moment is dat ik geen directe gevolgen nog zie maar geloof jullie direct dat die er zeker gaan komen.
Tuurlijk.

Wat is verslaving (sgevoelig) dan volgens jou?

Torchic

Badass junkie
Maar waarom gebruik je het dan ieder weekend? En waarom kun je geen nee zeggen met een paar drankjes op?

Gemene vragen misschien maar bij mij gaan dan wel de alarmbellen rinkelen. En vaak denk je zelf dat je het nog wel onder controle hebt maar dat is meestal niet zo.

Groeimaatje

Ik kan wel nee zeggen maar zie het niet als iets ergs ofzo, vind het moeilijk uit te leggen. Vind het gewoon lekker gevoel en als meer vrienden het gebruiken dan is het leuker om te gebruiken. Klinkt misschien allemaal beetje oppervlakkig..

• Haha

Deurklappert123

Geloof me vriend, als je nog niet zo lang ermee bezig bent KAP ermee. Het is leuk en fijn dat wel maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen uiteindelijk. Ik deed on t begin 3 dagen met een grammetje en in no time was dat 3gr op een dag. Op een gegeven moment zelfs 5 tot 8... daarom heb ik hulp gezocht en ben ondertussen al zeker 50% geminderd. Het doel is om er natuurlijk helemaal mee te stoppen uiteindelijk volgend jaar wil ik er klaar mee zijn. Loop er ruim 2 jaar mee te klooien nu... allemaal verloren tijd, maar het duurde ff voor ik inzag hoe verkeerd ik bezig was helaas😅 daarom beter kappen voor die shit je leven compleet vergalt dadelijk

N3K0

Badass junkie
Ik moet telkens echt hard lachen.

Vraag me ookwel af hoe oud/jong TS eigenlijk is.

Groeimaatje

Geloof me vriend, als je nog niet zo lang ermee bezig bent KAP ermee. Het is leuk en fijn dat wel maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen uiteindelijk. Ik deed on t begin 3 dagen met een grammetje en in no time was dat 3gr op een dag. Op een gegeven moment zelfs 5 tot 8... daarom heb ik hulp gezocht en ben ondertussen al zeker 50% geminderd. Het doel is om er natuurlijk helemaal mee te stoppen uiteindelijk volgend jaar wil ik er klaar mee zijn. Loop er ruim 2 jaar mee te klooien nu... allemaal verloren tijd, maar het duurde ff voor ik inzag hoe verkeerd ik bezig was helaas😅 daarom beter kappen voor die shit je leven compleet vergalt dadelijk
Dankjewel en jij ook veel sterkte

Groeimaatje

Ik moet telkens echt hard lachen.

Vraag me ookwel af hoe oud/jong TS eigenlijk is.
Ben 18 jaar oud en heb veel meegemaakt, vind het eigenlijk belachelijk dat jij met een lachemoji er zo op neerkijkt. Ben wel benieuwd hoe oud zo iemand is die andere niet eens kan respecteren?

CuriousExplorer

DF-koning
8gr/dag?

Hoe doe je zoiets?

N3K0

Badass junkie
Ben 18 jaar oud en heb veel meegemaakt, vind het eigenlijk belachelijk dat jij met een lachemoji er zo op neerkijkt. Ben wel benieuwd hoe oud zo iemand is die andere niet eens kan respecteren?
Jij maakt er zelf van dat ik op je neerkijk he.
Ja en iedereen maakt dingen mee in zijn/haar leven.

ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle
Hier moest ik gewoon om lachen.

Gelukkig staat lachen vrij 😁
Nee, zal ik is gaan doen.
Hier moest ik ook om lachen.

Het komt op mij gewoon over vragen naar de bekende weg.

En roepen ik ben niet verslavingsgevoelig maar wel ieder weekend 2gram naar binnen werken en niet vante voren jezelf inlezen. Ja dan moet ik wel lachen 😁

Groeimaatje

Jij maakt er zelf van dat ik op je neerkijk he.
Ja en iedereen maakt dingen mee in zijn/haar leven.

Hier moest ik gewoon om lachen.

Gelukkig staat lachen vrij 😁

Hier moest ik ook om lachen.

Het komt op mij gewoon over vragen naar de bekende weg.

En roepen ik ben niet verslavingsgevoelig maar wel ieder weekend 2gram naar binnen werken en niet vante voren jezelf inlezen. Ja dan moet ik wel lachen 😁
Oke, dan is t oke. Let wel op want sommigen mensen vatten het anders op, mij doet het niet veel maar anderen reageren er misschien heftig op. Ik heb mij eigen wel delijk erin verdiept maar heb niet het gevoel dat ik verslaafd ben. Vanaf dit weekend wil ik het alleen gebruiken met festivals (die zijn niet elk weekend :) ) en dan kijken hoe ik daarop reageer. Iedereen bedankt voor deze reacties!

• Like

Deurklappert123

8gr/dag?

Hoe doe je zoiets?
Nee verdeeld over een dag of 2 3 ongeveer, een binge zeg maar. Is nog achterlijk veel haha maar goed. Het begon bij mij ook met een grammetje daar deed k eerst 2 dagen mee, maar je gaat steeds verder op een gegeven moment het is nooit genoeg met die zooi doorgaan tot t op is... wou dat k er nooit aan begonnen was eerlijk gezegd

Bovenaan