Opeenrodepaddestoel
Belezen gebruiker
Ik heb dit in huis maar aangezien ik er bijna niets over kan vinden op internet, was ik wel benieuwd of iemand hier dit al eens geprobeerd heeft?
4-AcO-DMT wordt toch niet omgezet naar 4-HO-MET in het lichaam?psilo-analoog, zeer waarschijnlijk prodrug van het bekendere 4HO-MET.
Oja, zie het nu@Mezelf
Het gaat over 4AcO-MET, niet over 4AcO-DMT
Heb je wel gezocht? Ik heb althans geen enkele moeite om er goeie info over te verkrijgen.
De aanname is dat acetoxy-substituties (de 'AcO'-groep) gemakkelijk vervalt naar een hydroxy-substitutie (de 'HO'-groep). Daarom wordt bij 4-AcO-MET aangenomen dat het een prodrug is voor 4-HO-MET.Ik heb vaker gelezen dat het inderdaad in het lichaam omgezet wordt naar 4-HO-MET en het daardoor hetzelfde ervaren wordt.
Ik ben het echter hier niet helemaal mee eens. Ondanks dat de visuals vrijwel gelijk zijn voor mij heb ik altijd het idee dat de HO wat soepeler is. Geen come-up of bodyload op 25 mg waarbij ik bij ACO dit af en toe wel ervaar.
Kan allemaal aan mij liggen natuurlijk want alles is subjectief en misschien was het moment anders en voelde ik daardoor een verschil of is het puur tussen mijn oren.
Maarja met rc's weet je al dit soort dingen niet dus dan is het één groot vraagteken welke stoffen er allemaal ontstaan en voor welke lichaamsweefsels of welke processen in het lichaam die stof precies schadelijk is. Eén zo'n atoompje (per molecuul) kan dan een flink verschil maken.