1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4-CL-PVP (AKA Flakka)

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Erowido, 20 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Erowido

Erowido Experimenterende gebruiker

4-CL-PVP (Flakka,Bath salts)

Effecten zouden overeen moeten komen met A-pvp, wat weer kwa effect sterk op die van methamfetamine lijkt...

Is iemand hier bekend mee?

Ik ga het maandag bestellen en waarschijnlijk basen alleen kan er echt niks overvinden dus weet niet wat de dosis ongeveer zal zijn.
    zonder in een psychose te belanden zegmaar heheh

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Het enige wat ik er vanweet is uit die video’s waar die mensen met flakka op helemaal waus en debiel doen. Mij trekt het helemaal niet daarom. Maar ik ben natuurlijk slecht beinvloed door die video’s en de slechte naam toen in het journaal. Ik ben ook wel benieuwd of er hier iemand is die het eens heeft geprobeerd.

3. Erowido

Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic,

De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes

4. Prettige wedstrijd.

5. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter Tripreport Analist

Ik ben erg benieuwd naar je trip report! Ik zou zo'n drug niet durven uittesten, net als andere drugs met zo'n zelfde "zelfs na één keer proberen al moeilijk om te stoppen/weerstaan" gevaar maar ben zeker nieuwsgierig naar jouw ervaring.

6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Flakka is de bijnaam voor a-pvp, wat jij wilt bestellen is iets anders.

Ik heb veel RC stims geprobeerd, maar dit soort obscure stofjes laat ik persoonlijk liever liggen. Met elke RC ben je je eigen proefkonijn, maar met dit soort stofjes extra omdat er gewoon heel weinig over bekend is. Bovendien staat a-pvp in ieder geval bekend om erg vervelende bijwerkingen, dus dat zal hier waarschijnlijk ook het geval zijn.

Ik haal mijn doseringen voor nieuwe RC's meestal hier vandaan http://drugs.tripsit.me/, maar daar staat deze nog niet tussen. Wat ik persoonlijk ook al een red flag vind, aangezien bijna alle stoffen daar wel tussen staan. Begin in ieder geval heel voorzichtig en bouw het heel langzaam op, anders kan het wel eens vervelend aflopen.

Die rare filmpjes zijn altijd van mensen die veel te veel hebben genomen en veel te lang zijn doorgegaan, als je normaal doseert zal dat waarschijnlijk wel meevallen. Zelf overigens 1 keer MDPV gedaan en moet wel zeggen dat de drang om bij te nemen echt bizar hoog was. Ik heb het toen bewust niet gedaan, maar denk dat het snel vervelend wordt als je er wel aan toe geeft.

7. Ik heb dat vorige jaar uitgeprobeerd, ik nam een lijntje ongeveer 4cm lang 0,7cm breed. Ik dacht eerst dat het alfa-pvp was, maar later kwam ik erachter dat het 4cl-pvp was. De effecfen waren extreme euforia, extreem verhoogde zelfvertrouwen en sterke speed. Ik vond het persoonlijk beter dan coke, maar coke vond ik altijd niet zo super lekker. Maar ik ga dat niet meer proberen, ik doe oppeppende drugs niet meer :wink:

8. Erowido

k heb het dus gisteren binnengekregen,

Net me 1e puntje ervan genomen rond 20:00 (ondertussen alweer 2:05! Owh Damn!)
    maar oke...ik zij (dacht) ik hou het maar gewoon bij eentje... moet namelijk zowiezo rond 5:30 op voor werk?:rolleyes:

Na me 1e punt merkte ik gelijk dat mijn zelfbeheersing echt al een dilke deuk heeft gekregen.
    Met als gevolg dat ik na 5 minuten al ging bijnemen, het lijkt echt heel erg op speed alleen die vervelende (lichamelijke) bijwerkingen zijn een stuk minder.
    als je het vergelijkt met speed,
    dat alleen al maakt het de drempel voor veel mensen al ontzettend laag en worden ze "nieuwschierig" laat dot nou even HELEMAAL niet echt positief zijn naar mijn mening.
    je zal jezelf namelijk dan echt ENORM vergissen en jezelf gelijk totaal in de zijk nemen.

Jaa jajaja daar komt ie dan he! :cheerpompom::cheerpompom:

Enkel licht gespannen spieren, en sterke kaak klem (dag mooie...volle wangetjes het was leuk je weer terug te zien, haatje wel datje maar 2 maandjes bleef... :wave:)
    8 punten verder en ik moet zeggen,deze troep
    (JA het is zeker troep!) geeft mij nog veel ergere cravings dan speed, wel zo 2 a 3 keer sterker...
    ook merk ik dat bij elke keer dat ik bijpak de cravings steeds grotere sprongen maken kwa intensiteit, terwel het kwa effect al na 2 schepjes nauwelijks nog intenser wordt.
    ongeveer 25 mg is al een gemiddelde dosis volgens bepaalde bronnen..

Dat dus ook terwel ik geen enkele eurofie ervaar.. maar echt iedereen de oren van hun kop eraf lul.
    en gewoon klaarwakker ben, net als je echt SUPER geslapen hebt en een stuk of 5 koppen koffie achter elkaar giet...alleen zie je eruit als schijt, zag je er maar net zo goed uit als hoe je je dan zal voelen...

Verder voel ik niet echt dat het een bepaalde aanslag geeft op me licbaam, geen hartkloppingen of prikkels door me lichaam, geen jejaagt/opgefokt gevoel
    (Plus ik heb volgens de meeste bronnen al enorm wat genomen vm de potentie van dit middel)

wel enkel vervelende druk bij me hartstreek...

Ik had 2 gram gehaald maar ik ben nu op ongeveer 3 10e van een gram en ik denk dat ik het maar weg ga gooien, ook dus dat je er echt absurt lang mee kan doen, en het reten goedkoop is, dan speed en ik doe er zelfs langer mee! (mijn 2 grootste factoren voor verslaving)

het is te verslavend... teminste zo ervaar ik het, heb etenslotte wel een speed verslaving van 3 jaar achter de rug gehad dus ja.. ik weet ZEKER waar ik het over heb kwa craving.:xtc:

Lig Ondertussen zwaar doorgesnoven in bed...
    ik ken mezelf wel en moet het dus zo snel mogelijk weggooien (eigenlijk:mrgreen:) want ik heb echt een absurd grote drang om gewoon het hele pakje achterover te tikken

Terwel ik nauwelijks euforie opmerk

Dit gluiperige stof verandert zolang onderinvloed...me gehele manier van denken (vergelijkbaar heroine)
    Je denkt dat het helemaal nietzo slecht is.. en dat het mee valt, terwel je wel ZEKER weet dat het wel schadelijk kan zijn dan bij wijze van spreken..
    2 gram speed op één avond.

Ik heb geen spijt dat ik dit middel heb genomen.
    Ik raad het alleen NIEMAND aan.

Vindt het maar een veelste verradelijk goedje...

en speciaal voelt het echt totaal niet, het is eerder energie + trillen en...CRAVINGS CRAVINGS CRAVINGS, nadat je hebt bijgepakt is het na enkele minuten alweer terug en 2 keer erger...

Bijdeze, als je ervan houdt om naar de klote te gaan dan...ja...precies dan niks, ik ben super man niet helaas:cry:

Owh! Bijna vergeten.
    Ehm..don't do drugs kids...

Waar was ik nou gebleven??:sneeze::sneeze:

Lekker man!:mouthzip:

9. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Wat een vermakelijk live report om te lezen!

Benieuwd wat je mening the day after is!

10. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Leuk live report inderdaad! Ben ook wel benieuwd naar hoe je er nu op terugkijkt. Vind het gewaagd dat je zo’n drug gaat uitproberen terwijl je een speedverslaving van drie jaar hebt gehad.

Ik vind het in ieder geval niet echt aantrekkelijk klinken (de drug zelf dan, je hebt het wel vermakelijk opgeschreven), ik laat deze aan me voorbijgaan.

11. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Geweldig spul dit. Soort superspeed. Je blijft maar gaan. Echter geen euforie bemerkt of iets. Alleen gewoon sloten energie en ook toch wel kracht. Wel geen agressie, en dat heb ik dus bijvoorbeeld wel bij coke en in mindere mate ook wel alcohol

Erowido vindt dit leuk.
  12. Erowido

De day after kanje beter de 3 days after noemen, nog zeker 3 dagen onderinvloed geweest, niet geslapen.

Geen echte dip ervaren,

Mijn excuses dat de update zo lang duurde ;p

Still alive. Don't worry

ALLAD52 vindt dit leuk.
  13. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Ja, dit is de dope om records zonder slaap te vestigen. Ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt. Jezus wat een potent spul is dit zeg. Wel supergoedkoop in gebruik als je zeg maar gewoon een dagje wil opblijven.

14. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik heb wel eens wat MDPV en A-PVP uitgeprobeerd (en nog wat begraven liggen) puur om te kijken wat het nou precies doet. Best wel bizar dat de nasleep van een substantie vervelend genoeg kan wezen om je te laten bijdoseren, haha.

Heel makkelijk ook om de doseringen te onderschatten vergelijkbaar aan 4F-MPH, 10mg was gewoon al een heftige dosis. Kan me best voorstellen dat als een naïef persoon een mini lijntje van 20mg op snuift deze al snel gek kan worden hiervan.

Ik heb recent wat MD-PHP gekocht puur voor de verzameling en omdat het toch geen drol kost. Ik ben altijd wel fanatiek geweest met de stimulanten maar de PVs kan ik zonder enige moeite vanaf blijven. Maar vapen / dampen zou wel eens een ander verhaal kunnen wezen. :')

Van wat ik las over 4CL-PVP is dat deze vrij gelijkend is aan A-PVP maar wel iets minder wordt bevonden, deze zou ook een stuk minder prettig vapen werd gezegd.

15. Erowido

Voorlopig niks meer door me neus jagen.

Had nog volgas 3 weken 3-mmc lopen snatsen terwel me neus al bij moest komen van een binge nasaal U-47700.

Kon zo de bloedkorsten/proppen eruit pulken:kots:

Wat ben ik toch scharmant, de spuit erin danmaar :rock:

Laatst bewerkt: 19 feb 2018
  16. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Tot voor kort (een aantal weken terug) had ik nog nooit van dit spul gehoord.. net bij het google'n ontdekt dat het 'Flakka', en niet zoals ik had verstaan 'wakka wakka' heet :beer:.
    Enfin, ik was vorige maand op een feestje in gesprek geraakt met een random dude. Deze jongen ging na een tijdje ouwehoeren ineens met wat zakjes, een eetlepel en zijn aansteker in de weer.
    Ik zag dat hij op zijn lepel een bruinige substantie aanbracht en hier boven ging hangen met een glazen buisje in de mond geklemd. Op het moment dat die de lepel begon te verhitten, dacht ik "'t zal wel" en ben met andere mensen gaan praten.

Nu dan, wat mij redelijk aan het hart ging.. is dat die gast een half uur later, nog steeds met zijn lepel en aansteker druk was. Hij begon zich steeds meer en verder in elkaar gedoken terug te trekken in zijn hoekje.. de lepel en aansteker nu zo verkrampt en in een vreemde positie vasthoudend, dat het haast wat choquerends kreeg.
    Ben na een tijd toch maar even naar hem toe gelopen om te vragen wat die nou precies aan het doen was.. De vermoeidheid in zijn stem bij het vertellen wat het was, plus het zeer herhaaldelijk opbrengen dat het 'echt, echt troep' zou zijn... heeft behoorlijk wat indruk achtergelaten.

Nu is het een feestscene die qua drugs bijna geheel uit veteranen bestaat. Men kent het klappen van de zweep en heeft inmiddels als functioneel te bestempelen 'verstandhouding' aangaande middelengebruik.
    Al heb ik deze jongen niet eerder gesproken.. ik herken hem absoluut van gezicht, weet daarom dat die ook al flink wat jaren meedraait.
    Door iemand van dit 'slag' ineens te zien worstelen met een nieuw middel, maakt dat ik er huiverig voor ben.

Dit keer geen verhaal vanuit mijn eigen ervaringen... maar toch moest ik even delen... dat dit een hobby met een 'zorgwekkend' randje zou kunnen zijn. :rock:

Laatst bewerkt: 18 jul 2018
  17. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit.

18. Erowido

het leukste is nog dat de vendors het nog promoten als flakka ook nog hahaha