1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4-CMC Wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Wijsneus1, 23 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Wijsneus1

Wijsneus1 Newbie

Toch ben ik erg benieuwd naar alle RC op 4-MMc/Mephedrone. Dit omdat de 4-MMC/Mephedrone eigenlijk nergens meer te krijgen zijn.
    Nu vind ik 3-MMC echt te mild, en ik hou juist van het geestelijke effect/spacende effect wat 4-MMC zou hebben in tegenstelling tot de stimulerende en lichamelijke effecten van 3-MMC.
    Ik denk zelf dat ik wel eens 4-CMC heb gehad, alleen werd dat toen wel gesnoven. Branden doet het wel, maar ach. Consequenties
    Ik wil wel graag zeker weten hoe en wat, voordat ik het neem!

2. dnmsurfer

dnmsurfer Newbie

Het is een stuk meer gericht op serotonine. Ik vond het een beetje op mephedrone lijken zonder de energy en horn.

Denk dat 3mmc met 4-cmc als combi best op mephedrone lijkt. 4-cmc heeft ook geen craving en is dus ook veel beter onder controle te houden als mephedrone. En het is lekker cheap.

En als je goed zoekt is 4-mmc ook gewoon te vinden.

Ik weet niet wat voor doseringen je gewend bent, maar ik zit meestal aan het plafond van de tripsit dosering ranges. Ik zou iets lager starten dan normaal (zoals bij iedere nieuwe drug) en langzaam opbouwen naar je sweet spot.

Zelf doe ik er meestal 20-25% bij.

Meeste mephedrone analogen zijn beste in combi.

3cmc met 4cmc is een goede. Zelfde geld voor 3mmc-met 4-cmc. De rest van de cathinones (behalve Methylone) zijn allemaal troep.

Maar methylone is echt helemaal lastig te vinden. Tot nu toe alleen slappe aftreksel gekregen. Toch apart gezien in Amerika bijna alle mdma stiekem methylone is xD

Anyway die 2 combies zijn gewoon legaal verkrijgbaar en mild genoeg. Maar start niet te hoog. Safety first :)

Kbsa420 vindt dit leuk.
  3. Wijsneus1

Wijsneus1 Newbie

Aaah kijk super thanks! Hier heb ik wat aan

4. Kbsa420

Kbsa420 Newbie

D

Aan welke verhoudingen zou je moeten denken? Eerst de 3mmc of de 4cmc of juist tegelijkertijd? Ga het volgende keer eens proberen

5. dnmsurfer

dnmsurfer Newbie

gewoon tegelijk. 40 procent 3mmc en 60 % 4cmc:grin:

Kbsa420 vindt dit leuk.
  6. Kbsa420

Kbsa420 Newbie

Prima combinatie inderdaad, thanks!

7. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Ikzelf zou liver geen 4cmc doen tot bewezen is dat het geen 4-ca gevaletje is.

8. dnmsurfer

dnmsurfer Newbie

Al gedaan? Hoe was het en welke dosering heb je gedaan mg per stuk? Ben zelf aan twijfelen over dosering voor dance valley :grin:

Peter75 vindt dit leuk.
  9. Peter75

Peter75 Newbie

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dosering en jouw ervaring.

10. F.E.A.R.

F.E.A.R. Belezen gebruiker

Ik meen ergens gelezen te hebben dat 4-cmc enorm neurotoxisch is.

11. dnmsurfer

dnmsurfer Newbie

4-CA is zeer neurotoxisch en hierdoor is de theorie dat 4-CMC dit ook zou zijn vanwege de gelijkenis in structuur. Heb te weinig verstand van chemie om hier iets zinnigs over te zeggen, maar volgens tripsit.com is dit onbekend en is er geen bewijs voor of tegen. Alleen anekdotes van user reports.

12. mod4fun

mod4fun Experimenterende gebruiker

Correct. Het is een erg leuk stofje om een paar keer te doen, geniet ervan. Maar het is erg moeilijk om jezelf te stoppen en hiervan niet meer bij te pakken.
    Voordat je het weet blij je in die 'loop' hangen.

Op lange termijn, dan ben je er zeker van dat je je lichaam (en geest) naar de kloten helpt.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...