• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4-FMA + 4-CMC & clonazolam

Worldherbals - Online smartshop and headshop

Bas

Wijs gebruiker
Van dit weekend heb ik deze 3 drugs besteld om het ooit een keer leuk uit te proberen. De clona heb ik eerder geprobeerd, maar dit eindigde in waanbeelden, gekke rare gebeurtenissen, hallucinaties & verschillende black-outs. Reden genoeg om deze drug links te liggen voor meer dan 6 maanden. Maar achteraf wilde ik mezelf toch een 2e kans geven om het te proberen, verstandig proberen. Dit keer ging dat anders. (Al ging dit dus al mis door 3 designer drugs in 1x in huis te halen.)

Kortom: dit is allemaal helemaal fout gegaan. De nacht hiervoor had ik al iets van speed op, dus ik was al wakker toen ik dit ging gebruiken. Als eerste trok 4-cmc mijn aandacht vanwege het geweldige en liefdige gevoel dat 4-mmc geeft. Ik ging uit van een leuke ervaring! (Maar vergat eventjes dat met deze voorraad het uit de hand kan lopen, en goed ook.

De 4-cmc was netjes verpakt, zaten wat leuke kristalletjes tussen, dus ik heb dit in het zakje mooi fijn gestampt tot poeder met een aansteker. Eenmaal dat klaar was heb ik die 4-fma erbij gepakt, om dat even voor te bereiden. Tot mijn verbazing zag ik maar een paar kleine kristallen, maar juist meer de kleur, geur, structuur, papperige stroop van (natte) pep. Ik heb dit dik 3 uur laten drogen zodat dit in de hoop wel droog werd, maar helaas, ik verloor de helft van wat ik had en wat over was, was nog steeds aardig nat. Terwijl het gewoon volledig kristal had moeten zijn.

Ik begon met een lijntje 4-cmc wat ook aardig werkte. Niet veel later over gestapt op bommetjes. Vanwege een zere neus. Het effect was matig, euforie amper aanwezig terwiijl het wel iets op je serotonine moet doen. Heb het als nog naar binnen gewerkt. (:

De 4-fma was te snuiven (1 mini nakkie), de rest was nat dus dat ging er eigenlijk ook gewoon in, maar dan via de maag. Dit heb ik de hele avond afgewisseld tot serieus beiden vooraad op waren. Gek genoeg leek die 4-fma amper te werken. De 3-cmc heeft zeker wat weg van speed, maar toch blijft speed, zo goed als in de zin van snuiven, 't beste.

Afsluiting met clona was een drama. Je hebt die pillen van 0,5 mg, wat voldoende is om plat te gaan. Maar ik had er in een tijdsbestek van 3 uur ruim 7x clonazolam genomen. En ja ik begon goed, maar in dat halve bewustzijn ga je ongemerkt meer pakken!

Het is niet aan te raden! Zoals ik dus net heb meegemaakt, enorm veel waanbeelden, geesten in huis en denkbeeldige mensen die je opdrachten geven, andere gekkigheid; een dikke dikke Psychose. Niet normaal

Heb je vragen?? Stel ze gerust, maar pas op met rc's en het combineren hiervan

Ik heb mn lestje zeker wel geleerd na dit.

Laatst bewerkt:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Het klinkt alsof je zulke middelen beter helemaal niet meer in huis haalt. Je ging er dus niet eens ècht lekker op, begrijp ik, ondanks de belachelijke hoeveelheden die je op hebt.

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik hoop dat je je lesje écht geleerd hebt, maar heb daar een hard hoofd in gezien het feit dat je ondanks je eerdere ervaringen met clona het nu toch weer probeert, en hoe je om gaat met de andere drugs. Wees nou voorzichtig op jezelf joh...

Bas

Wijs gebruiker
Ik hoop dat je je lesje écht geleerd hebt, maar heb daar een hard hoofd in gezien het feit dat je ondanks je eerdere ervaringen met clona het nu toch weer probeert, en hoe je om gaat met de andere drugs. Wees nou voorzichtig op jezelf joh...
Ja serieus, ik heb m'n lesje geleerd! Die designer drugs komen er bij mij niet meer in, nooit meer. Je bent je eigen testpersoon en combineren hiervan is gewoon dodelijk.

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
4-FMA en 4-CMC zijn ook best wel meh :thumbsdown:

Ze hebben beide niet echt euforie dus als je dan de hele tijd gaat bijpakken om dat er wel uit te slepen dan heb je een dikke overdosis en krijg je last van psychotische klachten, paranoia, misselijkheid, overhitting, hart- en vaatproblemen.

Sowieso zijn alle stimulanten heel verslavend (misschien met MDMA uitgezonderd).

Bas

Wijs gebruiker
4-FMA en 4-CMC zijn ook best wel meh :thumbsdown:

Ze hebben beide niet echt euforie dus als je dan de hele tijd gaat bijpakken om dat er wel uit te slepen dan heb je een dikke overdosis en krijg je last van psychotische klachten, paranoia, misselijkheid, overhitting, hart- en vaatproblemen.

Sowieso zijn alle stimulanten heel verslavend (misschien met MDMA uitgezonderd).
Ja en sowieso klopte er iets niet aan die 4-FMA, want het was het nat en deels kristal. Was echt net pap en werd niet droog ook.

Ganggang

Belezen gebruiker
Klinkt als een heftige sessie. Pas op met die RC stins, kan een gladde helling zijn. Vooral die 3 en 4-xxx met veel dopamina en serotonine release zijn vrij verslavingsgevoelig.

Bovenaan