4 fmp capsules maken

Ik ga dit weekend 4 fmp nemen op een dubfeestje en ik ben van plan om capsules te maken. Nu vraag ik me af wat is een goede dosering per capsule? Ik dacht zelf 150 á 200 mg per capsule maar ik wil ook later eventueel nog een 2e capsule kunnen nemen zonder dat ik te hard ga. Is dit dan een goede dosis ? Ik ben overigens ervaren met stimulerende middelen :)

reverb

Bewuste gebruiker
Ja, 150 mg per capsule is een goede dosis voor 4fmp. Ik heb het laatst gecombineerd met een hash-brownie, perfecte combinatie (en een beetje 2-cb). De brownie heb ik ongeveer een uur na de inname van de 4fmp gegeten. Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan om te herdoseren. Ben dan ook benieuwd of dat werkt.

Veel plezier :)

edblok2

Bewuste gebruiker
herdoseren is per definitie niet zo'n slim idee met 4FMP omdat je de euforie amper terugvoelt en ook heel kort, terwijl je de nastimulatie verlengt en de comedown verergert.
Als je het toch doet zou ik de herdosering maximaal de helft van de startdosis laten zijn dus ongveer 75mg in jouw geval maar dat zou ik zelfs al afraden.
Herdoseren heeft bij mij ook weinig zin met methylone en 6apb (zelfde verhaal als met 4fmp maar minder extreem).
Alleen de cathinones 4-MMC en 3-MMC zijn herdoseerbaar omdat je opnieuw een inslag krijgt en dezelfde euforie herleeft. Neemt niet weg dat je ook met die stoffen de nastimulatie en comedown verergert. 1 a 2 en zeker niet meer redoses is bij mij het conto.

_SG_

Experimenterende gebruiker
zover ik 4fmp heb gebruikt heb ik telkens herdoseersd in dezelfde dosis.
voor mijn gevoel werkt het gwn goed en lekker.
ik pak er 1 van 140mg dan na 3 uur nog 1 en dan na die 2e inname heb ik gewoon weer een uur of 2 euforie de rest lekker veel energie en praten en dansen :)

Bovenaan