4-ho-met

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal ik ben van plan binnenkort met een vriend 4-ho-met te gaan doen nu ben ik erg benieuwd wat de dosering is hoelang zo’n trip duurt en kan je bijnemen of heeft dat niet veel zin zoals bij veel psychedelica
En ben ik erg benieuwd naar jullie ervaring er mee ik lees er veel goeie dingen over bedankt voor de antwoorden alvast!

OtherShore

Badass junkie
Ik vond 20 mg oraal een prima dosering. De trip duurt ongeveer 4–6 uur. Bijnemen werkt niet en is onnodig. Je bent er wel even zoet mee. Als je per se langer wilt trippen kun je voor LSD gaan (of één van de RC LSD analogen).

4-HO-MET lijkt enorm op psilocybine. Dus je kunt het vergelijken met truffels of paddo’s, alleen is het een synthetische variant.

Goreng

Ik heb 4-ho-met een paar weken geleden samen met een vriend voor het eerst gedaan. We hadden van die 21mg pellets. Daarvan ben ik begonnen met een halve. Het kickt vrij snel in, voelde de raket vanaf 20 minuten na inname wel opstijgen. Dat ging best hard, maar voelde wél goed en handelbaar. Op T+45 besloten om ook de tweede helft erbij te doen. Overigens was m'n maag redelijk leeg. Wel flink ontbijt gehad, in de middag 2 crackers met kaas en vervolgens rond 1700 de drug ingenomen.

We vonden de trip beiden heel erg vet. Een uur of 4 mee zoet geweest. Het is echt suuuuuper visueel dus dat maakte het erg tof. De continue verandering van de warmte/kleur van de verlichting om ons heen was erg gaaf. We hebben niet naar beeldschermen gekeken, maar wel naar de schilderijen die m'n maat in z'n huis heeft hangen, deed het erg goed. Ook muziek was top. We hebben ook enorme lachbuien gehad, tot buikpijn aan toe. Tranen over onze wangen en op een gegeven moment wisten we niet meer of we aan het lachen waren, of huilen. De grens tussen die twee emoties was behoorlijk weg ofzo.

Ze zeggen dat de headspace heel licht is, maar ik vond eigenlijk dat ie behoorlijk aanwezig was. Die vriend van me had hetzelfde. Ons referentiekader is met name 2CB en dat is toch echt wel een stukkie makkelijker te sturen allemaal. Het lukte mij echter niet om mentaal heel diep te gaan.

Dus 21mg vond ik een prima dosis, had 'm niet intenser willen hebben. Moet er wel bij zeggen dat ik geen hele ervaren tripper ben 😉 Maar onderschat de drug niet, want op internet lees je naar mijn mening toch iets teveel dat het een "lichte" psychedelica is, waardoor je 'm gaat onderschatten. Zoals met alle psychedelica, bereid je voor, set + setting, en respecteer de drug 🙏

Laatst bewerkt:

Jelkowbrow

Ik vond 20 mg oraal een prima dosering. De trip duurt ongeveer 4–6 uur. Bijnemen werkt niet en is onnodig. Je bent er wel even zoet mee. Als je per se langer wilt trippen kun je voor LSD gaan (of één van de RC LSD analogen).

4-HO-MET lijkt enorm op psilocybine. Dus je kunt het vergelijken met truffels of paddo’s, alleen is het een synthetische variant.
Hadden allebei een halve genomen 10mg per persoon vond dat al best hard aankomen had zelfs visuals ben ook wel redelijk dun haha maar die vriend is niet perse dun en die ging nog harder dan mij hahaha kortom was leuke trip goed gelachen

Bunkerjunk Gijs

Belezen gebruiker
Ik heb gister ook voor t eerst 4-ho-met geprobeerd ik had 1 pil van 20mg geslikt.

gister dus met 2 vrienden het bos ingegaan, mooie rustige spot in het gras uitgezocht en daar ons kleed uit ge gooit.
die dag waren we al aan t snuiven gegaan, We waren al ongeveer 2 uur speed, 3mmc 4mpd en noopept aan t snoepen.
maarja wij die 4-ho-met pil ingenomen en wow na ongeveer een half uur kickte die gelijk in, kreeg een heel dromerig gevoel.
de muziek gaf ook een hele mysterieus sfeer, ik had een afspeellijst aan staan van het genre Dungeon synth/Dark ambient.
wat fijn was id dat ik mn eigen visuels kon besture en daarom bleef expres focusten op een een prullebak in de verte en leek wel alsof er een soort kleurrijke portaal omheen zweef dat aan het trillen was, dat was kk vet om te zien!
het begon donker te worden en we hadden zin om verder te trippen in mn kamer maar om daar te komen moesten we nog 15 min door de bewoonde wereld lopen, dat was een katastrofe.
het was heel moeilijk om diepte te zien, dus moeste wel extra alert blijven met het oversteken van een weg
bij mij thuis aan gekomen zijn we lekker gaan doorsnuiven en trippuhhhhhhh.

Laatst bewerkt:
Bovenaan