• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4-HO-MIPT + 4-HO-MET. Wauw!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Meneer de uil

Experimenterende gebruiker
Wie: Ik alleen

Setting: Lekker thuis op de bank. Gekleurde verlichting en kaarsjes aan voor de juiste vibe. Playlist met rustige melodieuze techno.

Het was alweer een paar maanden geleden sinds mijn laatste tripje. De vorige trip was een heftige ervaring. Lees hier: https://drugsforum.nl/threads/4-ho-met-30mg-combinatie-met-wiet-heftige-ervaring.73133/

Gezien deze ervaring heb ik een korte pauze gehad wat betreft tripmiddelen. Wat ik best lastig vond aangezien ikzelf op regelmatige basis trip. Dus nu keek ik al een aantal weken uit naar het moment dat ik weer eens lekker een solo-tripje kon doen. Afgelopen zaterdag was de kans daar!

Aangezien ik goede ervaringen heb gehad op 4-HO-MET was dit mijn uitgangspunt. Echter had ik al een paar keer gehoord (en hier gelezen) over de combinatie met 4-HO-MIPT. Op één of andere manier had ik dit stofje nog nooit een kans gegeven. Erg zonde, zeker na deze fantastische ervaring! Omdat ik op 4-HO-MET toch wel wat headspace mis en ik binnenkort ook weer eens een paddo-tripje wil plannen leek mij dit een mooi experiment.

De trip
Rond 20.00 uur neem ik 30mg 4-HO-MIPT. Na ongeveer 30 minuten voel ik de eerste effecten. Wat direct opvalt is de heerlijke bodyload. Wat een fijn gevoel! Wat heb ik dit gemist. Het lijkt wel of ik zojuist een portie paddenstoelen of truffels heb genomen. In de 30 minuten daarna bouwen de effecten zich op. Het lijkt bij dit heerlijke warme bad gevoel te blijven met wat lichte visuals en vrolijke gedachtes. Ik zet mijn koptelefoon op en geniet intens van de muziek. Het lijkt wel of ik meer van de muziek geniet als bij 4-HO-MET. Ik ben meer één met de muziek en beleef het op een hele andere (intensere) manier. Ook CEV's zijn aanwezig. Mooie symmetrische patronen bewegen op de maat van de muziek. Ik mis echter wel de intense kleuren die ik zie op 4-HO-MET.

Rond 21.10 uur neem ik 20mg 4-HO-MET. En na nog geen 15 minuten wordt ik werkelijk van mijn bank afgeblazen. WAUW! Wat maakt de 4-HO-MET dit feest compleet!
De OEV's nemen flink toe. De lijnen van de vloer (visgraat vloer) veranderen op de maat van de muziek, de planten dansen vrolijk en mandala-achtige patronen op de muur zijn prachtig. Ik geniet enorm van dit schouwspel maar besluit toch weer mijn koptelefoon op te doen en mijn ogen te sluiten. Nogmaals WAUW! Wat een waanzinnig mooie CEV's heb ik. Prachtige gedetailleerde patronen en objecten in de meest intense kleuren die ik ooit heb gezien. Zelfs op psilo heb ik dit nog nooit ervaren!

Dit effect blijft in de uren daarna steady aanhouden. Met mijn koptelefoon op en mijn ogen dicht zweef ik door prachtig gekleurde werelden, zie ik de meest complexe patronen en ervaar ik kleuren die ik nog nooit gezien heb. Mijn gedachtes zijn vrolijk en heb de gehele trip het gevoel gehad in een warm bad te liggen en voel alleen maar liefde! Ook kreeg ik tijdens de trip duidelijke antwoorden op enkele vragen die ik mij afgelopen maanden gesteld heb. Mooi hoe dingen in eens heel helder voor je kunnen worden. Tevens voelde ik enorme erkenning over het feit dat ik gestopt ben met roken sinds 1 januari. Ik had verwacht dat dit wel eens lastig kon worden. Zeker omdat ik normaal best wat sigaretten rook tijdens een tripje. Dit is een goede en gezonde keuze geweest. Dat weet ik nu wel zeker!

Rond 02.00 uur voel ik de effecten duidelijk minder worden. De visuals nemen af en voel mij rustig aan weer landen in de normale wereld. Wat was dit een heerlijke ervaring!
Het valt me op dat ik enorme honger heb gekregen. Rond 03.00 uur bereid ik een lichte maaltijd met kip en rijst. Wat een smaakexplosie! Na deze maaltijd neem ik een warme douche en val met een glimlach op mijn gezicht als een blok in slaap.

Conclusie
Wat vind ik het jammer dat ik deze combinatie niet eerder heb geprobeerd. Ook al is dit mij al meerdere keren aangeraden en heb ik ervaringen hier op DF gelezen (trouwens dank daarvoor). De twee stoffen lijken voor elkaar gemaakt. Waar 4-HO-MET een visueel feestje is, zorgt 4-HO-MIPT voor een heerlijke bodyload en headspace. Voor mij dus zeker voor herhaling vatbaar! Neem trouwens geen voorbeeld aan mijn dosis hier beschreven. Deze tryptamines pakken voor iedereen anders uit weet ik uit ervaring.

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
Dat moment waarneer de 4 ho inkickt onder 4 ho mipt is niet te doen, dan gaat het ineens als een raket kei en kei hard maar prachtig 😍, je heb ook gelijk de perfecte dosis genomen je ken ze ook nog omswitchen om het visuel nog gekker te maken, machtig dat je het ook heb kunnen meemaken, ik hou m altijd wel op de 20-20 of 30-20 zoals jij nu heb gedaan

Meneer de uil

Dat moment waarneer de 4 ho inkickt onder 4 ho mipt is niet te doen, dan gaat het ineens als een raket kei en kei hard maar prachtig 😍, je heb ook gelijk de perfecte dosis genomen je ken ze ook nog omswitchen om het visuel nog gekker te maken, machtig dat je het ook heb kunnen meemaken, ik hou m altijd wel op de 20-20 of 30-20 zoals jij nu heb gedaan
Wat zijn jouw ervaringen met het omdraaien van deze combinatie? Dus eerst 4-HO-MET en daarna 4-HO-MIPT.

Laatst bewerkt:

dupont

Wijs gebruiker
Klinkt als een mooie combi. Ik heb alleen 4-HO-MET wel eens gehad, de comeup is hard en komt snel. Misschien de combi met 4-HO-MIPT maar eens op mijn TODO lijstje zetten voor als ik een jaartje clean ben (onder Mescaline :tongueout:).

Boyman

Bewuste gebruiker
Yessss!! Heel lang mijn favoriete combi geweest en ik herken me 100% in wat je zegt! Leuk om te lezen!

Het is echt een soort yin en yang met deze twee: MET geeft je de visuals, MiPT de headspace en bodyload. Gecombineerd dus een super trip!

Meneer de uil

Yessss!! Heel lang mijn favoriete combi geweest en ik herken me 100% in wat je zegt! Leuk om te lezen!

Het is echt een soort yin en yang met deze twee: MET geeft je de visuals, MiPT de headspace en bodyload. Gecombineerd dus een super trip!
@Boyman Zeker, wat een heerlijke combinatie! Het komt voor mij enorm dicht in de buurt van een goede psilo trip.

Heb jij toevallig al ervaringen hierover geschreven? Ik lees je reports trouwens altijd graag.

Fisherman's friend

Bewuste gebruiker
@Fisherman's friend Kan je wat vertellen over jouw hoge dosering? Hoe hoog heb je gedoseerd, en wat was de verhouding?
Doe me niet na , het was 45 mg ho met en 40 mg
Ho mipt.
Ik kan soms heel diep gaan met trippen.
De visuals kan ik niet echt omschrijven maar met die dosering kan ik niet meer typen omdat ik m'n scherm dan niet goed meer kan zien.
Verder dezelvde soort ervaringen die jij hebt gehad alleen wel wat intenser.
Nogmaals doe het me niet na want het kan heel overweldigend worden.
Daarna heb ik het niet meer zo gebruikt maar ben overgestapt op lsd.

Meneer de uil

Doe me niet na , het was 45 mg ho met en 40 mg
Ho mipt.
Ik kan soms heel diep gaan met trippen.
De visuals kan ik niet echt omschrijven maar met die dosering kan ik niet meer typen omdat ik m'n scherm dan niet goed meer kan zien.
Verder dezelvde soort ervaringen die jij hebt gehad alleen wel wat intenser.
Nogmaals doe het me niet na want het kan heel overweldigend worden.
Daarna heb ik het niet meer zo gebruikt maar ben overgestapt op lsd.
@Fisherman's friend Volgende keer ga ik voor de verhouding 30/30. Ben benieuwd!

Wat is jouw ideale dosis LSD? Ikzelf vind 150-200 perfect. Alles daarboven wordt mij te sterk.

Boyman

Bewuste gebruiker
@Boyman Zeker, wat een heerlijke combinatie! Het komt voor mij enorm dicht in de buurt van een goede psilo trip.

Heb jij toevallig al ervaringen hierover geschreven? Ik lees je reports trouwens altijd graag.
Zeker! Ooit deze over mijn eerste keer 4-HO-MET en een ander van de eerste keer dat we ze gecombineerd hebben.

Nu ben ik wel erg gevoelig voor alle stofjes en kan ik tegenwoordig op 10mg MiPT bijvoorbeeld al een volwaardige trip hebben... Vroeger deed ik altijd 20/10 en dat was voor mij een heftige maar leuke trip. We namen vaak na 1,5u oid nog 10/5 bij zodat we de trip een uurtje of twee konden verlengen.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Leuk report :).

Ik heb het kortgeleden de mipt met 6apb genomen en dat was me een blij spektakel. Prachtig visuals en een dikke glimlach op mijn kop. Een positieve trip wat wel wat tintjes had van donkerheid zo nu en dan. Het mooiste wat ik zag was haren van mooie vrouwen op het scherm dat golfde op de muziek en van kleur veranderde.

De combo 4ho en 5mipt zal ik ook eens proberen.

Meneer de uil

Leuk report :).

Ik heb het kortgeleden de mipt met 6apb genomen en dat was me een blij spektakel. Prachtig visuals en een dikke glimlach op mijn kop. Een positieve trip wat wel wat tintjes had van donkerheid zo nu en dan. Het mooiste wat ik zag was haren van mooie vrouwen op het scherm dat golfde op de muziek en van kleur veranderde.

De combo 4ho en 5mipt zal ik ook eens proberen.
@ChefCurry lijkt me inderdaad een mooie combinatie. Wat was de verhouding? Nam je eerst de 6-APB?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Leuk report! Ik ga dit zeker eens proberen nu ik dit gelezen heb. Tot nu toe op 4-ho-met eigenlijk alleen teleurstellende ervaringen gehad. Dit omdat ik denk ik aardig ongevoelig ben voor tripmiddelen en niet gelijk een mega dosering neem, maar deze combi lijkt me erg leuk.

Alleen dus zo lastig om de dosering te bepalen.. ik trip al echt maximaal 1x per maand en vaak nog langer niet om te zorgen dat er 0 tolerantie is, dus als het dan underwhelming is vind ik het altijd zonde..

Meneer de uil

Leuk report! Ik ga dit zeker eens proberen nu ik dit gelezen heb. Tot nu toe op 4-ho-met eigenlijk alleen teleurstellende ervaringen gehad. Dit omdat ik denk ik aardig ongevoelig ben voor tripmiddelen en niet gelijk een mega dosering neem, maar deze combi lijkt me erg leuk.

Alleen dus zo lastig om de dosering te bepalen.. ik trip al echt maximaal 1x per maand en vaak nog langer niet om te zorgen dat er 0 tolerantie is, dus als het dan underwhelming is vind ik het altijd zonde..
@HierEnDaarEenFuifje Zeker de moeite waard om deze combi eens te proberen!

Ik verwacht dat je van de verhouding 30/20 zeker wel effect moet hebben. Het was bij mij zowel mentaal als visueel een feestje 🙂

Boyman

Bewuste gebruiker

Ik heb in het verleden wel eens wekelijks getript, en 7 dagen voelde voor mij als het minimum tussen twee trips (op 4-HO-MET). Als je er minstens 14 dagen tussen houdt, dan is je tolerantie verwaarloosbaar zo niet helemaal 0.

Los daarvan kan het natuurlijk nooit kwaad om meer tijd tussen trips te houden :)

ChefCurry

Bewuste gebruiker
@ChefCurry lijkt me inderdaad een mooie combinatie. Wat was de verhouding? Nam je eerst de 6-APB?
Ik nam eerst 200mg 6apb (succinaat) en tot dat goed inkickede heb ik 3mg 5Meo Mipt genomen. Later in de roll heb ik de rest van de meo opgemaakt maar dat voegde niet veel meer toe.

Ik lees alleen wel dat de combi wat gevaarlijk zou kunnen zijn vanwege serotonine syndroom. Gellukig heb ik daar geen last van gehad maar is het wel slim om op te passen qua doseringen.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik heb in het verleden wel eens wekelijks getript, en 7 dagen voelde voor mij als het minimum tussen twee trips (op 4-HO-MET). Als je er minstens 14 dagen tussen houdt, dan is je tolerantie verwaarloosbaar zo niet helemaal 0.

Los daarvan kan het natuurlijk nooit kwaad om meer tijd tussen trips te houden :)

Dit dacht ik ook, maar het werkt helaas voor mij niet zo. Als ik trip op truffels en 2 weken later hetzelfde doe, dan is die 2e trip altijd zeer matig.

BelowTheFlow

Belezen gebruiker
Oh Oh Oh, dit is weer zo'n fijn rapport:

"Can I have what that Owl is having ?"

Ik heb geen ervaring met trippen en ben er nieuwsgierig naar maar ook bang voor. Deze klinkt als iets wat niet eng maar wel gaaf is.
Aanrader voor een beginner ? Dan waarschijnlijk lagere dosis: 10/10 voor eerste keer ?

Meneer de uil

Oh Oh Oh, dit is weer zo'n fijn rapport:

"Can I have what that Owl is having ?"

Ik heb geen ervaring met trippen en ben er nieuwsgierig naar maar ook bang voor. Deze klinkt als iets wat niet eng maar wel gaaf is.
Aanrader voor een beginner ? Dan waarschijnlijk lagere dosis: 10/10 voor eerste keer ?
@BelowTheFlow Bedankt! 🙂

10/10 lijkt mij een goede veilige dosis voor een eerste keer.

Je zou ook eerst eens een lage dosis (bijvoorbeeld 15mg) 4-HO-MET kunnen nemen. Het voordeel aan deze stof is de lichte headspace. Je kunt op een lage dosis de trip nog goed sturen en is het visueel toch vaak wel een feestje. Wat mij betreft een prefect middel om te kijken of trippen wat voor jou is.

Tip: Rook geen wiet of hasj tijdens je eerst trip!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan