4 jaar aan de oxycodon

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Redyoxy

Newbie
Hoi,4 jaar geleden heb ik een dubbele hernia gekregen.
Na 5 keer geholpen te zijn ben ik uitbehandeld zonder resultaat.
Nu slik ik 600 mg pregabiline .en nu nog 2 x 5mg oxycodon lang werkend 5 keer 5 kort werkend.

Ik kom van de 2x20 mg langwerkende oxycodon en 4 x5 kortwerkende oxycodon af en de pregabiline.

Nu zit ik op Disney dopesick te kijken .over oxycodon wat een waar gebeurt verhaal is .
Helaas ervaar de zelfde problemen als die mensen .het afbouwen ging goed maar de pijn is niet te houden .en als ik meer neem ben ik totaal van de wereld.

Dus wat wordt het pijn lijden of pillen slakken die men nooit had moeten geven .i.v.m.verslaving.
Ja het klopt je hebt steeds meer nodig want het werkt niet 'meer.
Ik moet door de zure appel heen maar dan heb ik veel pijn dat ik niet meer kan lopen.

Zou een goede joint helpen .vroeger veel gedaan .goede oude tijd.
Maar serieus is er iets niet verslavend zoals pregabiline. Die gebruik voor de zenuw pijn.

Bedankt voor het lezen en ik hoop op goede tips

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Hoi,4 jaar geleden heb ik een dubbele hernia gekregen.
Na 5 keer geholpen te zijn ben ik uitbehandeld zonder resultaat.
Nu slik ik 600 mg pregabiline .en nu nog 2 x 5mg oxycodon lang werkend 5 keer 5 kort werkend.

Ik kom van de 2x20 mg langwerkende oxycodon en 4 x5 kortwerkende oxycodon af en de pregabiline.

Nu zit ik op Disney dopesick te kijken .over oxycodon wat een waar gebeurt verhaal is .
Helaas ervaar de zelfde problemen als die mensen .het afbouwen ging goed maar de pijn is niet te houden .en als ik meer neem ben ik totaal van de wereld.

Dus wat wordt het pijn lijden of pillen slakken die men nooit had moeten geven .i.v.m.verslaving.
Ja het klopt je hebt steeds meer nodig want het werkt niet 'meer.
Ik moet door de zure appel heen maar dan heb ik veel pijn dat ik niet meer kan lopen.

Zou een goede joint helpen .vroeger veel gedaan .goede oude tijd.
Maar serieus is er iets niet verslavend zoals pregabiline. Die gebruik voor de zenuw pijn.

Bedankt voor het lezen en ik hoop op goede tips
Ik slik al jaren oxy .
Eerst via huisarts tramadol. Maar deed niets,
Nu redelijk stabiel al 2 jaar met 6 of 5 x 5 mg Oxy snel. Zodat ik kan opruimen en bezig zijn 20 minuten.

je went dus wissel eens kartom. Em THC olie,
Ik neem het en voelt als niet chemisch .
Ik wil van alle troep af komemd jaar, maar sowieso,een huisarts die vraagt : wat mis je, waar gaan we voor vechten, jij voelt je pijn, en je depressiel,

Ik heb doxazepam, als de stress er te erg is, ( hoop ellende gemeemte , uitkering helaas) en 1 zolpidem jaren. ( quatiapine - serequel is ook voor nachtrust, 25/50 mg. Max. Werkt overdag wat door zodat je wat gevoellozer bent, van 100 snel naar 50, sliep 12 uren ....
Toen 25, toen 12,5+/+.. en toen een week een 1,4 ,,, en toen zolpidem.

iedereen heeft zijn eigen ervaring, andere pijn, vaak meerdere ziektes,
Vaak langdurige stess of lichaams pijn.

THC olie voor de nacht net weer cadeau gekregen,
oh, dan laat ik de zolpidem.

stuur je ook dm.

wij als oxyjunkies. 😂😂
Maar ik heb tientallen docus gezien, america opiods war.,etc.
Daar gaan ze na twee weken arm in t gips, naar allemaal dokters
Krijgen oxy mee, en fentany.

En dan 10 dozen hebben van 30 in in twee dagen op.
En dus aan de heroine-
Meid, afbouwen van Oxy mag niet eens officieel , zonder toezicht.
Taperingsstrips doen.

En zien wat wel helpt bij pijn, een spierverslapper,l ( medical joints .Mede daardoor, let de apotheek op mij alsof ik een dealer ben ( kom er er 13 jaar chronsich ziek, maar ook zii hebben de videos ontdekt uit 2010.

maar,OXY .. Het is een zegen, onder begeleiding, vaste dosis. Ookal wil je meer. Dm je zo wel mijn emoties dan. Ik,wil er van af, naar 0. Enkels slaappil. Of oxazepam . Drie x per week ofzo..

Eerst tramadol ( afkicken, 300 naar 275,was de hel)
Met paar keer green malay, kratom, een week of twee gedaan,
NIETS qua afkicken, en later de kratom weg, geen probleem.
alleen Oxy is sterker , maar met kratom en Oxazepam, die ook alleen im tas, voor een uitje, zodat het weer echt helpt.
Succes

( Maar ik zal die film ff ergene streamen, trailer lekker interessant )

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan