4 jaar GHB & Benzo vrij !

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

pistebully

Experimenterende gebruiker
Hoi iedereen!

Ik dacht laat is even op DF kijken hoe het met iedereen gaat! Met mij gaat het goed! Ik ben nu ruim 4 jaar van GHB en Diazepam af, maar dat is niet zonder slag of stoot gegaan... eenzame duistere momenten beleefd maar ik kan nu zeggen dat ik het achter de rug heb. Schaamte maakt langzaamaan plaats voor trots.

Voor de mensen die mijn verhaal niet hebben meegekregen (kort samengevat)

Ruim 8 jaar geleden heb ik kennis mogen maken met GHB. Veel vrienden gebruikten ghb en mijn beste maat toendertijd was een vrij grote dealer. 1 belletje of even langs wippen en ik was weer ruim bevoorraad. Elk weekend gebruiken werd gauw als normaal beschouwd alleen de katers werden steeds erger. Gelukkig was ik wel elke maandag aanwazig zelfs als ik niet geslapen had heel het weekend. Vrijdag van de bouw en maandags het pak weer aan zonder ook maar 1 oog dicht te hebben gedaan (pffff) maar goed.. maar na enige tijd werden de katers zo erg icm slaaploosheid dat ik het niet meer trok.. ik ging doordeweeks gebruiken! Nooit van mijzelf verwacht, grote bek altijd over anderen en nu doe ik het zelf. 7ml erin en alle ellende verdwijnt als sneeuw voor de zon! Dit heb ik 1,5 jaar vol kunnen houden, totdat ik zo'n hoge tolerantie had opgebouwd dat als ik 10 ml innam gewoonweg niets merkte! Ik rekte de tijd tussen inname wel is expres uit om te checken als ik onthoudingverschijnselen kreeg, en die kreeg ik! Verschrikkelijk! Trillen, koud, wazig en kon slecht uit mijn woorden komen, een sterk gevoel van angst nam de overhand wat gepaard ging met hartkloppingen en hoge/lage bloeddruk. Het ene uur 190/120 en het andere uur 90/65.
Een oude vriend (ex ghb verslaafde) adviseerde mij om acuut te stoppen dmv diazepam en baclofen voordat ik mijn leven ging vernietigen. De eerste 2 keer zonder succes want ik was echt rete gaar en heb een bedrijf waar ik klaar voor moest staan dus als het de ontwenning te heftig werd waardoor ik inmobiel raakte ging ik weer gebruiken.. ik zat tussen wal en schip want ik moest ook een gezin onderhouden. Ik heb een prachtige lieve vrouw en 2 dochters. Toendertijd was onze oudste geboren en de jongste zat nog in de buik. Gelukkig hebben ze er weinig van meegekregen. Op een gegeven moment werd het gebruik te veel, een halve liter in de week ging op en snachts bracht ik mijzelf in coma met een shot ghb en een handje diazepam, totdat ik er echt helemaal klaar mee was. Ik lag op bed te huilen en besefte dat ik zwaar in de problemen zat en dat ik definitief moest stoppen anders hoefte het van mij niet meer.

Ik besloot cold-turky te stoppen. Ghb weg gespoeld, een lading diazepam en baclofen in geslagen.. daar gaan we! Na ongeveer 8 uur begon ik vlekken te zien op mijn arm en de vloer, het leek wel lava. Ik dacht dit is niet best en ben naar mijn vriendin gerend in paniek. Ze kon mij nog beetje kalmeren maar ik begon als maar meer dingen te zien totdat ik ook wartaal begon uit te kramen. Ze heeft toen 112 gebeld en ik werd afgevoerd naar de crisisafdeling van het GGZ, waar zij constateerde dat ik een delirium had opgelopen. Ik was compleet de weg kwijt! Ik kreeg Halol om de delirium tegen te gaan en 120 mg diazepam om rustig te blijven. Na enkele dagen trok de delirium weg en begon ik mij beter te voelen en we gingen langzaam diazepam afbouwen. Na een week kwam het besef wat ik had veroorzaakt en dat kwam mij rauw op het dak. Na 3 weken was ik weer zo goed als stabiel en werd ontslagen uit de kliniek. Eindelijk thuis werd ik overspoeld met schaamte, spijt, dit was voor mij de heftigste periode. Ik durfde niemand haast meer in de ogen aan te kijken, hier heb ik ongeveer 2.5 jaar last van gehad, ik kreeg op gegeven moment ook medicijnen (venlafaxine) daarvoor alleen die verergeren de situatie alleen maar dus na 2 maand mee gestopt, wat een hel !! Gelukkig had ik de kracht om de strijd aan te gaan en Ayahuasca heeft mij ook zeer veel geholpen en nu eindelijk na 4 jaar kan ik zeggen dat ik het heb gewonnen. Geen cravings, gewoon helemaal klaar mee. Mijn gezin is nog compleet en mijn bedrijf staat nog in de benen en daar ben ik onwijs dankbaar voor! Thank god.

Ik probeer met mijn verhaal mensen te bereiken die ook in zo'n situatie zitten. Als ik het kan, kan jij het ook! Het duurt even maar het is het zeker waard! Ik heb echt een tijdje in de hel gezeten maar door vastberadenheid, discipline en wilskracht heb ik mij hier doorheen geworsteld.

Heb je vragen ? Ik beantwoord ze graag! Bericht mij gerust. Keep your head up!

Liefdevolle groet,

Tha pistebully.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan