4-MMC/Mephedrone live report

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Prison

Bewuste gebruiker
Dag allen,

Heb via een darkweb vendor 4-MMC besteld wat lab getest zou zijn.

Heb zojuist 2 goede lijnen genomen en even een peukje opgestoken. Wat een rush!

Prison

Bewuste gebruiker
Heb net besloten om een live report te geven maar hier op focussen blijft heel lastig.

Bas

Wijs gebruiker
Is toch miauw? 1e keer snuiven is echt heerlijk, hard dat je gaat! Bijnemen heeft bij mij niet veel zin, effect werkt snel uit. Maar is top spul. :mrgreen:

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ik ben erg benieuwd hoe dit verder is verlopen en wat je dosering was? Kan weinig vinden over deze drug op het forum namelijk..

genk123

Belezen gebruiker
Is toch miauw? 1e keer snuiven is echt heerlijk, hard dat je gaat! Bijnemen heeft bij mij niet veel zin, effect werkt snel uit. Maar is top spul. :mrgreen:
Huh? Heb ik dit nooit geweten haha. Is 4mmc het zelfde als miauw en dus mephedrone?
En dan denken dat je een keer 4mmc wil proberen maar miauw al hebt gehad:lolol::lolol:

Prison

Bewuste gebruiker
Haha oh men, helemaal vergeten dit.

Ik vermoed dat ik een slap aftreksel van mephedrone heb gekregen. Er was zeker een sterke initiële rush en stimulatie maar weinig tot geen euforie. Het goedje was donkerrood/bruin van kleur en stinkt verschrikkelijk. Heb denk ik 300-500Mg in totaal gehad. 2 uur na de laatste lijn in slaap gevallen na 2 glazen wijn.

Het was zeker een stim maar absoluut niet 4-MMC (of zwaar versneden). Dit haalde het niet bij 3-MMC.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan