4-MMC snuiven?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

heyol

Bewuste gebruiker
Halloooo

Juist 1gr 4-MMC besteld, nog nooit gedaan en wou dit eens testen. Ondertussen al wat gr bijbesteld maar dat gaat later pas aankomen.
Nu heb ik al wat opgezocht maar ben toch eens benieuwd naar echte gebruikservaringen hier, want op het internet klinkt het allemaal nog al theoretisch en vond ik vooral 3-MMC. Blijkbaar lijken deze wel hard op elkaar.

Zo lees ik bijvoorbeeld dat 4-MMC snuiven echt pijnlijk is, is dat zo? De dosissen bij snuiven liggen echter veel lager en kom ik dus langer toe. Snuiven jullie 4-MMC of maken jullie er ook zo'n bommetje van met zo'n sigaretten-papiertje?

En stel dat je een lijntje van 80mg hebt binnengehaald, wanneer pak je de volgende? Op het internet staat dat de werking ongeveer 3u - 4u is, dus met 1 of 2 lijntjes om de 3u is eigenlijk heel mijn avond goed? Niet gelijk bij coke elk half uur dikke lijn bijpakken?

En in welke mood geraak je ongeveer? Ik heb gelezen dat het een combinatie geeft tussen MDMA - Speed - en coke. Nu kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen. Word je gewoon lekker strak dan maar een beetje euforisch? Is het een chill-drug of party-drug? Of beide? Gezellig voor op cafe?

Thxxxx

Edit: En hoe zit het met de tolerantie/schade/... In vergelijking met bv Coke? Is het iets wat je elke week kan doen, of omdat het een soort van analoog aan XTC is ook maar 1x om de 3 maanden?

Laatst bewerkt:

heyol

Bewuste gebruiker
Hahahah ik had echt wel zin, maar Nijmegen is me net iets te ver uit de richting. Er was iemand vriendelijk genoeg om mij mee te nemen met de auto maar dan wil ik geen last zijn voor de persoon enzo, snap je? :wink:

Laat me weten wanneer het in Antwerpen is, en dan zie je me SOWIESOOW (wel 's avonds want zie nu ook dat het 14u00 begint - ik kan enkel avonden).

heyol

Bewuste gebruiker
Lijntje iedere 30-45m.
Nee snuiven doet niet Echt veel p8jn IMO
De laatste meer dat ik dit iedere week deed raakte ik zeer depressief.
Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?

heyol

Bewuste gebruiker
Ik wist trouwens niet dat 4-mmc zo moeilijk te verkrijgen was, op darkweb had ik direct vele resultaten van een bekende vendor... Die mannen faken normaal toch niet?

benzzzy

Badass junkie
Zo ga ik het doen dan. En word je er sowieso depressief van na een avondje gebruik? Zoals bij XTC of valt dat mee? Harde comedown?
Valt mee.
Je kunt overigens ook Gwn goed slapen in mijn ervaring.
NA een uurtje of 4 lukt dat wel met een beetje moeite.

Zolang je het niet iedere week doet zal de comedown niks zijn.
Je voelt je wss Gwn 1 dag een beetje minder maat het is zeer hanteerbaar.

CuriousExplorer

Bewuste gebruiker
Halloooo

Juist 1gr 4-MMC besteld, nog nooit gedaan en wou dit eens testen. Ondertussen al wat gr bijbesteld maar dat gaat later pas aankomen.
Nu heb ik al wat opgezocht maar ben toch eens benieuwd naar echte gebruikservaringen hier, want op het internet klinkt het allemaal nog al theoretisch en vond ik vooral 3-MMC. Blijkbaar lijken deze wel hard op elkaar.

Zo lees ik bijvoorbeeld dat 4-MMC snuiven echt pijnlijk is, is dat zo?

Valt goed mee hoor. Al verschilt kristal met poeder. Geen idee welke jij hebt.
De dosissen bij snuiven liggen echter veel lager en kom ik dus langer toe. Snuiven jullie 4-MMC of maken jullie er ook zo'n bommetje van met zo'n sigaretten-papiertje?

Snuiven. Mijn maag is gevoelig.

En stel dat je een lijntje van 80mg hebt binnengehaald, wanneer pak je de volgende?

Elk uur ongeveer, al moet je doen wat je zelf als best aanvoelt.
Op het internet staat dat de werking ongeveer 3u - 4u is, dus met 1 of 2 lijntjes om de 3u is eigenlijk heel mijn avond goed?

De rush is wel voorbij na een uur.
Niet gelijk bij coke elk half uur dikke lijn bijpakken?

Nee, al heb je mensen die erin slagen 1gram te snuiven op paar uur. Niet aangeraden btw
En in welke mood geraak je ongeveer?

Hangt van de setting af.
Ik heb gelezen dat het een combinatie geeft tussen MDMA - Speed - en coke. Nu kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen. Word je gewoon lekker strak dan maar een beetje euforisch? Is het een chill-drug of party-drug? Of beide? Gezellig voor op cafe?

4mmc is voor alle gebruik ideaal.
Thxxxx

Edit: En hoe zit het met de tolerantie/schade/... In vergelijking met bv Coke? Is het iets wat je elke week kan doen, of omdat het een soort van analoog aan XTC is ook maar 1x om de 3 maanden?

Laatst bewerkt:

heyol

Bewuste gebruiker
In hoeverre is 4-MMC kwa gevoel verschillend met 3-MMC? Want blijkbaar is 4-MMC moeilijk te verkrijgen en geven ze eerder 3-MMC (ook op darkweb??).
Is de eene actiever, korter durend, ga je van de eene meer scheef dan de ander? Welke is beter? ...? In kort, wat is kwa gevoel het verschil tussen de 2? En maakt het verschil veel uit of verwaarloosbaar?

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik wist trouwens niet dat 4-mmc zo moeilijk te verkrijgen was, op darkweb had ik direct vele resultaten van een bekende vendor... Die mannen faken normaal toch niet?
Dat vraag ik me ook af. Op het gewone web kan ik geen 4mmc vinden bij de vendors. Op het darkweb onlangs 4mmc besteld. Vind het niet veel geweldige dan 3mmc. Morgen komt de testuitslag van het lab.

CuriousExplorer

Bewuste gebruiker
In hoeverre is 4-MMC kwa gevoel verschillend met 3-MMC?

4mmc heeft een andere uitwerking op mij. Kan dus enkel mijn visie geven.
Vind het euforischer, geiler, uiteindelik potenter.

Want blijkbaar is 4-MMC moeilijk te verkrijgen en geven ze eerder 3-MMC (ook op darkweb??).

Yep. Al heb ik geen ervaring met darkweb.
Is de eene actiever, korter durend, ga je van de eene meer scheef dan de ander?

Opnieuw. Ik vind 4mmc op alle vlakken net iets beter. Scheef gaan, daarvoor raad ik andere drugs aan.

Welke is beter? ...? In kort, wat is kwa gevoel het verschil tussen de 2? En maakt het verschil veel uit of verwaarloosbaar?

ALS je aan 4mmc kunt kopen, doen. Zelfs al is deze × % duurder dan 3mmc bij je dealer.

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
De rush van 4-MMC is veel sterker. Die stof werd tussen 2010-2014 heel populair in voornamelijk het Verenigd Koninkrijk onder de naam mephedrone, M-cat of miauw (miauw).

Vanwege de populariteit is die stof verboden gemaakt, ook in Nederland. Dat was voor vendors een reden om een soortgelijke stof te verkopen waarvan de methylgroep verplaatst is van de vierde naar de derde positie op de benzeenring.

Op dit moment is 3-MMC nog een van de weinige acceptabele stimulerende / empathogene stoffen op de markt. Vandaar de populariteit. Maar de meeste mensen verkiezen 4-MMC boven 3-MMC.

Beide stoffen hebben een soortgelijk, maar grotendeels onbekend risicoprofiel. Zowel 3-MMC als 4-MMC veroorzaken problemen met de doorbloeding. Sommige mensen krijgen daardoor last van blauwe ledematen, vanwege zuurstoftekort in de huid. Ik heb zelf daardoor last gekregen van paresthesie: een tintelend gevoel in de huid wat wekenlang bleef aanhouden. Nog altijd is er een plekje huid met verminderd gevoel.

Het voornaamste risico is dat je heel veel zin krijgt om meer te nemen. Daarvan heb ik zelf dus ook veel last gehad. De rush van 4-MMC duurt maar kort en daarna wil je meer, meer, meer.

Ik zou dus wel echt adviseren om jezelf van te voren beperkingen op te leggen. Koop dus liever niet meer dan een gram in een keer. Want waarschijnlijk gaat het allemaal op.

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
In hoeverre is 4-MMC kwa gevoel verschillend met 3-MMC? Want blijkbaar is 4-MMC moeilijk te verkrijgen en geven ze eerder 3-MMC (ook op darkweb??).
Is de eene actiever, korter durend, ga je van de eene meer scheef dan de ander? Welke is beter? ...? In kort, wat is kwa gevoel het verschil tussen de 2? En maakt het verschil veel uit of verwaarloosbaar?
Het maakt zeer zeker zeer veel verschil.
Als jij echt 4mmc hebt zal je dit direct weten.

3mmc Heeft veel van 4mmc weg maar alles is minder.
Veel minder.

heyol

Bewuste gebruiker
Ok. Heb nu 6gr liggen. Ook gelezen over mensen die blauwe vingers/ledematen krijgen door zuurstoftekort na 4-MMC. Is dit enkel na overdosis/veel gebruik of kan dit ook casual? En hoelang blijven die klachten zo aanhouden?

Kan je slapen na een paar lijntjes 4-MMC?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan