• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

400mcg LSD met oud en nieuw.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Wausbeek

Newbie
Wie: 2 Belgische gabbers
Waar: ?
Wat: 400mcg LSD
Ervaring met tripmiddelen: 2x LSD, 5x truffels, heel vaak een heel veel 2CB, Salvia.

19:00

Het was oudejaarsavond en omwille van corona hadden we besloten om LSD te nemen.
We namen de zegels om 20.30u en gingen in onze studio zitten. Na een tijdje (geen idee hoelang) kregen we de eerste Visuals. We keken naar een livestream van "HARDER KAN TOCH NIET" en gingen lekker mee op de muziek en de lichtshow.

22:00

Door de avondklok die hier in België van kracht is besloten we om naar buiten te gaan zolang dit nog legaal was. We namen onze rugzak met van alles en vertrokken. In ons dorp kon je toevallig een sfeerwandeling maken waar je langs bezienswaardigheden kwam met leuke lichteffecten. We besloten toen om even langs te gaan bij vrienden zonder ze iets te laten weten. We slopen achterom bij hun in de tuin en gingen het huisje binnen waar ze zaten te feesten. Op dat moment besefte ik niet wat me overkwam. Ze wisten wel dat we die dag gingen trippen maar we wisten eigenlijk niet als we wel langs konden gaan. Uiteindelijk reageerde ze er gewoon goed op. Wat er in het eerste half uur gebeurde zijn we vergeten we waren zelfs vergeten dat er iets te vieren viel.

23.45

De mensen waar we bij waren zeiden dat het bijna tijd was om af te tellen maar op dat moment wisten we niet meer hoe en waarom we daar waren. We hoorden knallen in de verte en we gingen naar buiten om toch wat vuurwerk te zien tijdens onze trip (ondanks het vuurwerkverbod)

00.00

Iedereen wenste elkaar een gelukkig nieuwjaar en keken naar het vuurwerk in de verte (heel vet tijdens een trip) het was ook even een goed moment om te beseffen en stil te staan wat er allemaal gebeurt in de wereld met in het achterhoofd dat we nu niet meer op straat mochten. We besloten om naar huis te gaan maar we waren op onze hoede voor politie omdat er veel controle zou zijn. Op de terugweg hadden we gesprekken over dat het illegaal is om in deze tijd over straat te wandelen. We zijn ons er heel goed van bewust wat er gaande is omtrent corona en probeerde alles te plaatsen en in groter perspectief te plaatsen. We kregen heel erg de indruk dat alles in verband met elkaar staat.
Het leek alsof we heel goed begrepen wat mensen willen/kunnen/doen in de wereld. Toen we terug aan het wandelen waren stonden mensen op hun oprit nieuwjaar te vieren en wisten niet hoe we ons moesten gedragen. Vanaf dat moment werd het even zwart en hebben allebei geen idee wat we zeiden tegen die mensen. Wat we wel nog wisten is dat de man ons waarschuwde voor de avondklok. Toen liepen we verder naar huis en kwamen verder geen politie of andere pretbedervers tegen.

00.30

We waren thuis terug aangekomen en zitten de livestream terug op. We hadden nog lasers aangezet die op de muziek gingen. De muziek was heel intens en we begrepen er alles van. We vinden het altijd wel leuk om de grens met tripmiddelen op te zoeken en 400mcg was voor ons wel genoeg omdat we op sommige momenten de controle heel even verloren. Dit duurde maar een minuutje ongeveer maar daarna konden we alles weer (een soort van) plaatsen.

04:00

Na een paar uur flink lopen rammen hadden we gesprekken over wat onze doelen en visies zijn in het leven. LSD is één grote zelfreflectie waarin je jezelf echt tegenkomt. We vroegen ons af hoe de wereld er uit zou zien als iedereen (met goede bedoelingen) LSD zou nemen. Gek hoe zo'n stukje papier je doen en denken kan bepalen. We kwamen op het idee om wat tussen tripreports op dit forum te gaan kijken en we konden ons heel goed inleven in andere mensen hun trip tijdens onze eigen trip. Af en toe was het wel even heel veel informatie op een korte tijd waardoor alles moeilijk te plaatsen was.

Uiteindelijk hadden we zelf het idee gekregen om zelf een tripreport te schrijven omdat dit een hele bijzondere ervaring was op een hele bijzondere dag in een hele bijzondere tijd. We proberen er altijd het beste van de maken en dat is ons in deze trip zeer goed gelukt. Typen en alles op een rijtje zetten was ook een hele opgave omdat we dit allemaal tijdens onze trip doen.

We wensen iedereen op dit forum een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe. Maak er het beste van, blijf lachen en doe je ding. Vergeet niet dat niks belangrijker is dan je vrijheid. Ook in deze trip zijn we ons hier heel bewust van geworden.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vergeet niet dat niks belangrijker is dan je vrijheid. Ook in deze trip zijn we ons hier heel bewust van geworden.
Zo is het! Dat wordt ook wel heel duidelijk in deze tijd en nog meer als je gaat trippen ja!

Gelukkig nieuwjaar!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Leuk report. :) Gelukkig nieuwjaar.

Weet je zeker dat het 400 ug was of zei de dealer dat? Dat is een enorm hoge dosis namelijk. Ik vraag me af of je daar de dingen nog op zou kunnen doen die jullie gedaan hebben, en volgens mij duurt een trip op die dosis ook langer dan een ‘normale’ LSD-trip, die al zo’n 12 uur kan duren.

geflipt

Wijs gebruiker
Inderdaad heel bijzonder dat jullie dit report schreven op 400ug...
Ik vermoed dat de spellingscorrector van jullie telefoon flink overuren heeft moeten draaien...

Mooie bewustwordingen ook! Vrijheid en verbondenheid boven alles!

Fijn 2021!!!

Rivalrie

Badass junkie

Weet je zeker dat het 400 ug was of zei de dealer dat? Dat is een enorm hoge dosis namelijk. Ik vraag me af of je daar de dingen nog op zou kunnen doen die jullie gedaan hebben, en volgens mij duurt een trip op die dosis ook langer dan een ‘normale’ LSD-trip, die al zo’n 12 uur kan duren.
Op een hoge dosis is de trip wel lang maar niet heel de tijd intens. Op de piek (na 2 uur ongeveer) ben je ongeveer 1.5 tot 2 uur goed van het padje af. Daarna valt het mee.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Op een hoge dosis is de trip wel lang maar niet heel de tijd intens. Op de piek (na 2 uur ongeveer) ben je ongeveer 1.5 tot 2 uur goed van het padje af. Daarna valt het mee.

Ik heb zelf maar ervaring tot 220-230 ug, dat vond ik met momenten al behoorlijk verward maken. Ik kan me niet indenken dat ik me daarmee in een drukke publieke omgeving zou wagen, maar het zou nog kunnen als iemand een stuk meer ervaren is met stevige doseringen. Het is ook persoonlijk hoe sterk je reageert; ik ben een lichtgewicht en 230 ug ging bij mij nog een stukje langer dan 12 uur door. Het klopt dat LSD het meest intens is in de eerste uren en een rustigere staart heeft, maar het tijdsinterval tussen heftig / minder heftig vond ik beduidend langer op die hogere doseringen.

Aangezien het effect van LSD vrij lineair schijnt te lopen lijkt het me dat je echt heel erg van de wap bent, zacht uitgedrukt, van 400 ug. Daar kan ik me qua intensiteit niet echt meer echt iets bij voorstellen, laat staan dat je 13-14 uur na inname een report zou schrijven, maar ik kan het mis hebben.

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb zelf maar ervaring tot 220-230 ug, dat vond ik met momenten al behoorlijk verward maken. Ik kan me niet indenken dat ik me daarmee in een drukke publieke omgeving zou wagen, maar het zou nog kunnen als iemand een stuk meer ervaren is met stevige doseringen. Het is ook persoonlijk hoe sterk je reageert; ik ben een lichtgewicht en 230 ug ging bij mij nog een stukje langer dan 12 uur door. Het klopt dat LSD het meest intens is in de eerste uren en een rustigere staart heeft, maar het tijdsinterval tussen heftig / minder heftig vond ik beduidend langer op die hogere doseringen.

Aangezien het effect van LSD vrij lineair schijnt te lopen lijkt het me dat je echt heel erg van de wap bent, zacht uitgedrukt, van 400 ug. Daar kan ik me qua intensiteit niet echt meer echt iets bij voorstellen, laat staan dat je 13-14 uur na inname een report zou schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Ik denk dat je lsd een beetje overschat. Een paar uur na de piek ben je op hoge dosering prima in staat om een stuk je typen. Op 300ug kan ik in de piek ook gewoon grote stukken foutloos typen.

Ik denk dat het per persoon erg verschilt.

Wausbeek

Newbie

We halen alles bij betrouwbare mensen die weten wat ze verkopen en als we deze dosis vergelijken met de hoeveelheden van onze vorige LSD trips (200ug en 375ug) was dit qua effecten wel een soort van in te schatten dat de dosis op 400ug zat.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk dat je lsd een beetje overschat. Een paar uur na de piek ben je op hoge dosering prima in staat om een stuk je typen. Op 300ug kan ik in de piek ook gewoon grote stukken foutloos typen.

Ik denk dat het per persoon erg verschilt.
Dan overschat ze LSD toch niet? Het werkt gewoon anders bij haar ja, zoals je zegt.

Op 100 ug of hoger kan ik ook niet meer goed met mijn telefoon of computer omgaan.

Wausbeek

Newbie
Inderdaad heel bijzonder dat jullie dit report schreven op 400ug...
Ik vermoed dat de spellingscorrector van jullie telefoon flink overuren heeft moeten draaien...

Mooie bewustwordingen ook! Vrijheid en verbondenheid boven alles!

Fijn 2021!!!
We hebben dit allemaal getypt op een laptop en we hebben hier in totaal zo'n 3 uur over gedaan . Dat deze gaming laptop een RBG kleurentoetsenbord heeft wat voortdurend flikkert maakt dat allemaal niet makkelijker hahah! We hebben elke zin een paar keer opnieuw moeten typen om ze goed te formuleren. Een hele opgave in ieder geval, maar het paste perfect binnen de trip:grin:

Wausbeek

Newbie
Ik heb zelf maar ervaring tot 220-230 ug, dat vond ik met momenten al behoorlijk verward maken. Ik kan me niet voorstellen dat ik me daarmee in een drukke publieke omgeving zou wagen, maar het zou nog kunnen als iemand een stuk meer ervaren is met stevige doseringen. Het is ook persoonlijk hoe sterk je reageert; ik ben een lichtgewicht en 230 ug ging bij mij nog een stukje langer dan 12 uur door. Het klopt dat LSD het meest intens is in de eerste uren en een rustigere staart heeft, maar het tijdsinterval tussen heftig / minder heftig vond ik beduidend langer op die hogere doseringen.

Uiteindelijk was het voor ons ook wel een hele hoge dosis, echt net op het randje van te intens. Het was een bijzondere ervaring maar in het vervolg gaan we zeker met meer voor zo'n hoge dosis. We hadden de zegels om 20:30 genomen en we konden om 10:00 nog niet slapen omdat alles nog heel vaag was en we bezig waren om alles op een rijtje te zetten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
We halen alles bij betrouwbare mensen die weten wat ze verkopen en als we deze dosis vergelijken met de hoeveelheden van onze vorige LSD trips (200ug en 375ug) was dit qua effecten wel een soort van in te schatten dat de dosis op 400ug zat.

Probleem is dat bij de meeste testcentra LSD niet gekwantificeerd wordt, dus hoe betrouwbaar een dealer ook is, zij weten zelf ook vaak niet wat er werkelijk op zit. LSD-zegels worden vrijwel altijd hoger geadverteerd dan ze zijn. Ik heb zegels gehad die zogenaamd 200 ug zouden zijn, maar die ik een effect vond hebben dat meer in de buurt van 50 ug kwam (de vergelijking makend met ALD-52 en 1p-LSD, waarbij je vanwege hun legale status met een veel grotere waarschijnlijkheid ook daadwerkelijk de dosering krijgt die beloofd wordt, op deze manier kun je een referentiekader opbouwen). Dit is een gevaarlijke praktijk, want je kunt nogal verrast worden als je een keer zegels hebt die wél echt hoog gedoseerd zijn, vandaar dat we dit altijd maar weer herhalen hier.

@Rivalrie, ik denk dat het eerder uitzondering dan regel is dat iemand foutloze teksten kan schrijven op 300 ug. Net als @Mindless wordt technologie op doseringen >100 ug vaak totaal alien en onbegrijpelijk voor mij.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Er is maar 1 manier om uit te vogelen of die zegels een beetje accuraat gedoseerd waren door de volgende keer gewoon even 470ug 1P-LSD (gecorrigeerd voor moleculair gewichtsverschil) weg te tikken en kijken of het enigszins vergelijkbaar was.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Er is maar 1 manier om uit te vogelen of die zegels een beetje accuraat gedoseerd waren door de volgende keer gewoon even 470ug 1P-LSD (gecorrigeerd voor moleculair gewichtsverschil) weg te tikken en kijken of het enigszins vergelijkbaar was.
Iets zegt me dat dat een heel andere ervaring gaat zijn...

Is LSD dan werkelijk zo vergevingsgezind?
Ik was met m'n 40mg fly echt niet meer in staat om te typen....🤐
Nee joh, was waarschijnlijk lang niet 400 ug :wink:

Ik kan wel beter met technologie omgaan op LSD dan op psilo, maar bij mij komt er altijd een punt dat het eigenlijk ook geen doen meer is.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan