4b-4-mar 50 mg oraal

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
wie ;ik
waar ; op de bank
dosis 50 mg oraal

2005

eerste inname

2030

had wat lichte hoofdpijn voor het innemen is nu verdwenen
of ik me nu wat wakkerde voel weet ik niet echt geef het nog wat tijd
voel me niet slaperig meer als voorheen

2100

geen rush nog geen lichamelijke bijwerkingen
voel me zeker wakkerder
op dit moment doet het me wat denken aan een stim waarmee je wat meer gefocust bent niet echt recreatief
kan aan de dosis en of roa liggen.

2130

heb gewoon honger ,eet wat chips focus en geen slaap nog steeds aanwezig

2240

weer slaap ,focus totaal verdwenen

oordeel
waarschijnlijk ga ik dit nog eens proberen
hogere dosis andere roa
het deed zeker wel wat maar totaal geen rush
zal er weer eens mee spelen als ik er wat meer info over kan vinden

mvg ricorieks

De-Amfeta-Boer

Experimenterende gebruiker
Jup, dit omschrijft aardig hetzelfde als mijn ervaring.
Ik heb laatst even 2 weken mijn amfetamine tolerantie moeten laten zakken, en normaal zijn dit de futloze brak dagen die we strijdend moeten overleven, na wat info te hebben gevonden over aminorex werdt ik geinteresseerd, en uiteindelijk ook voor de bromo variant gekozen.
1 bommetje genomen voor werk en nog 2 extra meegenomen voor de zekerheid, hoeveel mg weet im niet meer maar het was wel afgewogen.
Toen ik eenmaal thuis kwam, besefte ik me ten eerste dat ik nog een bommetje over had.
Ten tweede was de dag gwoon normaal verlopen was zoals altijd(met amfetamine erbij dus), maar zonder de effecten van "High" zijn. Echt letterlijk niks gemerkt, ik was gewoon een nuchter mens zoals mensen zijn Die geen extreme stofjes gebruiken voor medicijn/recreatief.

Conclusie: op psycho actief gebied is het totaal of nagenoeg niet(ik heb ofc een redelijk hoge stimulant tolerantie), maar het geeft je wel een bak normale energie.

Perfecte tussendoortje voor de amfetamine gebruiker wanneer tolerantie weer een bitch is

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Jup, dit omschrijft aardig hetzelfde als mijn ervaring.
Ik heb laatst even 2 weken mijn amfetamine tolerantie moeten laten zakken, en normaal zijn dit de futloze brak dagen die we strijdend moeten overleven, na wat info te hebben gevonden over aminorex werdt ik geinteresseerd, en uiteindelijk ook voor de bromo variant gekozen.
1 bommetje genomen voor werk en nog 2 extra meegenomen voor de zekerheid, hoeveel mg weet im niet meer maar het was wel afgewogen.
Toen ik eenmaal thuis kwam, besefte ik me ten eerste dat ik nog een bommetje over had.
Ten tweede was de dag gwoon normaal verlopen was zoals altijd(met amfetamine erbij dus), maar zonder de effecten van "High" zijn. Echt letterlijk niks gemerkt, ik was gewoon een nuchter mens zoals mensen zijn Die geen extreme stofjes gebruiken voor medicijn/recreatief.

Conclusie: op psycho actief gebied is het totaal of nagenoeg niet(ik heb ofc een redelijk hoge stimulant tolerantie), maar het geeft je wel een bak normale energie.

Perfecte tussendoortje voor de amfetamine gebruiker wanneer tolerantie weer een bitch is

Een bakkie zwarte koffie had waarschijnlijk het zelfde effect
Heb het verder niet meer gebruikt of geprobeerd vanwege de prijs
En zero rush

Heb recentelijk wat opzoekingswerk gedaan en het enige dat wel de moeite waard is is 4-MAR.

Alle andere analogen hiervan zijn niet de moeite noch geld waard.

4-mar is helaas iligaal
Maar met wat Google werk
Zijn er nog wat stofjes die omgezet worden naar aminorex

Mvg ricorieks

Zonde om deze spul gewoon in te nemen. In een verdamper of glas bolpijp proeft het als een zacht pepermunt smaakt, en slaat ook keihard aan. Zelfs maar 50mg zou zat zijn. Daarom de bekend zijn als crystal meth vervanger. Alleen smaakt beter. Misschien wel de smalelijkste rc dat ik ooit gerookt heb. De Bromo versie dan, kan niet veel zeggen over de fluro or chloro sorten.

Casrus

DF-koning
Zonde om deze spul gewoon in te nemen. In een verdamper of glas bolpijp proeft het als een zacht pepermunt smaakt, en slaat ook keihard aan. Zelfs maar 50mg zou zat zijn. Daarom de bekend zijn als crystal meth vervanger. Alleen smaakt beter. Misschien wel de smalelijkste rc dat ik ooit gerookt heb. De Bromo versie dan, kan niet veel zeggen over de fluro or chloro sorten.

4F-MAR heb ik gisteren in een glazen bolpijp geprobeerd. Het geeft inderdaad een methamphetamine achtige roes, maar óf mijn rooktechniek laat te wensen over óf het stelde niet zoveel voor. Het deed me een beetje denken aan a-D2PV, maar wat minder dat werkte weer aanzienlijk minder potent dan a-PVP.

Denk dat ik 40 MG geprobeerd heb te roken, maar dat is mogelijkerwijs minder aangezien de verdamping zo krukkig was.

Mijn bolpijp heb ik bovenop de resten van de 4F-MAR gevuld met NEP, omdat ik dat nog niet gerookt had. Mijn date was ervan onder de indruk, maar ikzelf moet het roken van NEP nog een keer overdoen, om te ervaren of het écht potenter is dan snuiven.

Heb ook iets wat me verkocht werd als 4B-MAR, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Op Reddit staat een post van iemand die 4B-MAR beter vindt dan 4F-MAR, wat me toch enigszins nieuwsgierig maakt.

Het lezen en reageren op trip reports als dit maken dat op drugsforum.nl posten de moeite waard is. (Niet dat die andere dingen -meestal- niet leuk zijn, daar niet van).

Dankjewel, ricorieks. Waar je ook bent.

Laatst bewerkt:
Bovenaan