4F-MPH en Methylfenidaat

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ik heb dit hier al eens aangehaald, maar wou er toch nog eens apart stuk over schrijven. Omdat ik zowel hier, als mn eigen omgeving toch nog te vaak zie, dat Rilatine (Methylfenidaat) als pepje wordt gebruikt, zowel zij met ADHD als zonder. Ik zie mensen met ADHD, elke 2u 40-60mg slikken (hun voorgeschreven dosis naast zich neerleggen) en het spul zelfs snuiven...sorry, ik heb hier 1 woord voor dom.

Bij deze mijn eigen ervaring voor vandaag:

Deze ochtend (5u20, vroege shift) mijn dosis rilatine 40mg modified release, die mij echt helpt, een normale werkdag beter te laten functioneren en die uurtje vóór einde shift (13u) wel uitgewerkt was.

Thuis, rond 15u mijn gekende dosis 22.5mg (pellet 15 + halve 7.5mg) 4F-MPH genomen. En het blijft een zeer stabiel stofje, met in grote lijnen, steeds dezelfde werking en dat extraatje ivm mijn rilatine, über focus, meer sociaal, praatgraag, meer activiteitsdrang en ik kan er niet omheen, lichte euforie, maar alles op een subtiele manier. Ik blijf dit echt een toppertje vinden als zeer functioneel stofje, waar ik mezelf heel fijn bij voel. Ik ben blij dat ik een gecontroleerde rilatine dosis heb, met opvolging, want ik denk dat ik anders 4F-MPH wel eens als reguliere medicatie zou durven gebruiken. Nu gebruik ik dit stofje juist en enkel, wanneer ik thuis of bij vrienden ben, nooit wanneer ik in een rol van verantwoordelijkheid zit, zoals tijdens werk, autorijden...Dus voor al diegenen die ADHD hebben en Methylfenidaat gebruiken, blijf dit gebruiken enkel en alleen als puur functioneel medicijn, om je dagelijkse taken (job, solliciteren, organisatie), op een verbeterde en algemeen 'normale' manier (al heb ik hetzelf nogal moeilijk met termen normaal en gewoon) aan te vatten, zoals iemand zonder ADHD. En probeer dit medicijn niet uit te putten als een 'pepmiddel'. Gewoon mijn 'wijze' raad.

ATGC

Bewuste gebruiker
4F is inderdaad een interessante stof die zeker raakvlakken met methylfenidaat heeft. Alleen is het ipv een pellet vaak een los stofje in (doorgaans) relatief pure vorm. Dat nodigt uit tot overmatig recrea gebruik en binges. Geen extreme binges zoals bij methamfetamine, pyro's en caths maar van slecht slapen wordt niemand beter.

Ik adviseer het om het altijd oraal of als spray in te nemen want het is niet goed voor je neus in pure vorm. Maar dat is eigenlijk een open deur qua witte poeders 😛

Zoraa

Wijs gebruiker
4F is inderdaad een interessante stof die zeker raakvlakken met methylfenidaat heeft. Alleen is het ipv een pellet vaak een los stofje in (doorgaans) relatief pure vorm. Dat nodigt uit tot overmatig recrea gebruik en binges. Geen extreme binges zoals bij methamfetamine, pyro's en caths maar van slecht slapen wordt niemand beter.

Ik adviseer het om het altijd oraal of als spray in te nemen want het is niet goed voor je neus in pure vorm. Maar dat is eigenlijk een open deur qua witte poeders 😛
Heb gewoon pellets hoor. Heb er van 15mg en 25mg.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan